Obserwatorzy

piątek, 6 października 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

I kolejny tydzień za nami. Ostatnio admini zaczęli mnie zaskakiwać, gdyż co tydzień dostajemy ubrania, a nie meble. Mam nadzieję, że tak będzie coraz częściej. Btw. jestem ciekawy na jakiej podstawie admini wybierają prezenty. Czy to losowanie, na chybił trafił, czy może patrzą na statystyki sprzedaży i to dają? Wracając We wtorek otrzymaliśmy bluzę z Original Future. Osoby bez statusu Superstar mogą ją zakupić za 16sd. Gift jest piękny, lecz trudny w zastosowaniu. Lecz jego wykonanie, kolor, intrygujący krój aż proszą o przygarniecie jako prezentu od adminów. Lecz to czy odbierzecie prezent zależy tylko od Was. 

Nasze stylizacje:
Bartek: Miałem parę kompozycji, lecz postanowiłem połączyć wszystkie w jedną. I to chyba był dobry wybór. Jako iż bluzę miałem już wcześniej postanowiłem z drugiej sztuki również skorzystać - przerobiłem ją na przedłużenie rękawów. Pod spód założyłem czarny kombinezon. Talię obwiązałem łańcuchami, a na nich powiesiłem dwa breloki. Na koniec stylizacje uzupełniłem lakierowanymi botkami. 

Kasia: Na bluzę miałam dwa pomysły - pierwszy bardziej sportowy ze spodniami w kratkę, ale uznałam, że wolę coś mniej oczywistego i poszłam w "elegancję", czyli mój drugi pomysł. Chaber + srebro było motywem przewodnim. Do bluzy założyłam szarą sukienkę, którą przerobiłam na spódnicę (god bless underneath stardoll store) i do tego srebro w postaci kozaków, paska, cekinowej torebki i kolczyków (podwójne kule ^^). Są też dwie przezroczyste bransoletki, ale one nie są srebrne, więc nie miałam jak o nich wspomnieć w poprzednim zdaniu :D

Michał: Uwielbiam tę bluzę, ale okropnie mi się z nią pracowało. Początkowo chciałem odejść od tych sportowych klimatów i połączyć ją z sukienką lub spódnicą i zrobić coś przeciwnego, ale nie wyszło. Wykorzystałem białą sukienko-tunikę, do której dobrałem szerokie spodnie. To mi dało fajną bazę, na której wybija się nerka. Spodobał mi się ten mocny akcent w postaci podstawowych kolorów, więc postanowiłem przy tym pozostać. Dodałem następnie torbę, która jeszcze wprowadza dodatkowe barwy, ale wszystko ładnie spaja. Kropką nad "i" były dwa różne kolczyki jak i okulary przy pasku.

Kasia: Do wystylizowania bluzy potrzebne były mi dwa podejścia, mimo bardzo ładnego koloru i nawet fajnego kroju trudno było mi cokolwiek stworzyć. Postanowiłam połączyć ją z spódnicą stworzoną z dwóch sukienek. Na koniec dodałam dużą niebieską torbę od Balenciagi oraz moje ulubione buty inspirowane Pradą dla przełamania dużej ilości koloru niebieskiego.

Ankieta: 

Wynik:


Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

24 komentarze:

  1. Fajnie, że już mam tą rzecz :D
    Zagłosowałam na pierwszą stylizację, choć wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mialam wcześniej juz bluzę ale trudno, wszystkie mi się podoboja ale glosuje na Michała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzy nie mam, może kiedyś ją kupię ;) Najbardziej podoba mi się look Bartka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest ładna, dobrze że nie kupiłem jej wcześniej. Tym razem nie zagłosuje ponieważ wszystkie stylizacje są piękne, nie umiem wybrać najlepszej

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanowię się między Bartkiem a Kasią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wygladaja fajnie, ale stylizacja tlen spodobala mi sie najbardziej.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są super, ale moimi faworytami są looki chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się dwie pierwsze zestawienia, ale głos na bartka dziś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają, w tym tygodniu nie zagłosuje ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza mi się nie podoba,nie mój styl.....jeśli chodzi o stylizacje to tym razem mój głos poleciał do Bartka :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. oddałem głos na Michała, ale wszystkie stylizacje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie super, ciezko mi wybrac osobe na ktora chce oddac glos :o najbardziej sie waham miedzy Kasia i Michalem. Moze jutro wrócę i oddam po przemysleniu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza jest ładna i ma bardzo fajny kolor. Zagkosowalam na stylizację numer 1.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie najlepszy jest Michał:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oddaje głos na tlen ♥ Te srebrne kozaki wygrywają wszystko :')

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza wygląda fantastycznie, a gdyby głosowanie jeszcze trwało to zagłosowałabym na Bartka lub Michata :)

    OdpowiedzUsuń