Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2016

Zamienniki Klasyki | Portofino Pants

Witam Was w niedzielne popołudnie.
W dzisiejszym poście zajmiemy się...
... spodniami w paski, które pochodzą z 17 kolekcji Limited Edition. Ich pierwotna cena to 60sd, lecz jak możemy się spodziewać ich cena na pewno wzrosła. Obstawiam tak powyżej 300sd. Wiadomka, są one śliczne, ale nie każdy ma ochotę wydawać tyle kasy na jedne spodnie. Dlatego, po raz kolejny przeszperałem cały stardoll w poszukiwaniu jak najlepszego zastępcy.
Oto kandydaci:

Wybierając zamienniki patrzyłem na 3 aspekty. Wzór, fason i wykonanie.
Jak dla mnie najlepszym odpowiednikiem jest numerek 3. Pomimo, że nie mają one takiego samego wzoru, to fason i wykonanie jak najbardziej dorównuje oryginałowi.
No to czas na stylizacje 
#wakacyjnie

Muszę przyznać, że najtrudniej pracowało mi się ze spodniami z Bonjour. Ich wykonanie, fason no nie jest dla mnie. Może wam pójdzie lepiej?
To tyle na dziś. Do usłyszenia.

PS. Przepraszam, że tak mało tekstu, ale to nie jest mój dzień. Mam nadzieję, że się nie obrazicie na mnie ;P

25 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są boskie, jednak gdybym miała wybierać, któryś z tych zamienników to wybrałabym 2, ponieważ dorównują długością i wzorem do oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej chyba podobne sa spodnie nr.2. Stylizacje fajne, szczególne pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serce zdobyła druga stylizacja, jest po prostu cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te spodnie. Ze stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza. C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamienniki lepsze od oryginalu. Swietne stylizacje.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest boska, ale te spodnie to taki chyba trochę średni zamiennik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te spodnie, aż mnie pzekonałeś do kupna tych za sm C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietrudno na sd znaleźć spodnie w paski, ale spodnie o takim kroju to już większy wyczyn. :D
    Dzisiejsze stylizacje są fantastyczne, druga stylizacja to po prostu mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie drugi znamiennik jest najlepszy. Ostatni nie za bardzo, ale stylizacja z nim jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię spodni w paski. Jakoś mnie one nie przekonują. Zamienniki świetne tak samo jak stylizacje. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne spodnie i odpowiedniki. Piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są świetne, a szczególnie druga. Wielki plus za trzecią, ja nie potrafiłabym tak dobrze użyć tych spodni.

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre zamienniki, świetne stylizacje :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że mam oryginalne, jako jedna z niewielu limitowanych rzeczy u mnie zresztą :D stylki super, druga bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w 2 stylce 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są całkiem fajne, najlepszy zamiennik to według mnie 2 i 3, stylizacje mi się bardzo podobają, szczególnie 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto by pomyślał że tyle mamy spodni na stardoll które mogą stanowić zamienniki ^^ Wszystkie stylizacje mi się strasznie podobają, genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. wolę oryginał
    2 stylizacja jest genialna. ogromnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Metaliczne spodnie są GE-NIAL-NE! Spędzę całe dzisiejsze popołudnie na poszukiwaniu ich w bazaarku. Stylizacja nr 2 wyszła ci najlepiej, chociaż pozostałe też są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje super, ale dwójeczka jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsza 2 stylka ;3 /maja9258

    OdpowiedzUsuń
  22. a ten czwarty zamiennik to jakiej racji on ma być zamiennikiem spodni w paski xd?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podobają mi się te spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super dobrane zamienniki ( oprócz tych miedzianych spodni, nie rozumiem czemu tu są XD czyżby ze względu na cieniowanie i marszczenia? ). Stylizacje też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń