Obserwatorzy

niedziela, 4 września 2016

Set The Fire To The Third Bar

28 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonany do torebki, ale reszta jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka w połączeniu z paskiem to mistrzostwo, jak i cała stylka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetna!♥
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tą stylizacją!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne kolory, przyjemnie sie na nia patrzy.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwna, ale ciekawa :) podoba mi się, jedynie włosy bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna, świetnie wykorzystana ta sukienka/bluzka, a kombinacja paska z torebką i resztą totalnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaardzo mi sie podoba. Swietne kolory :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie połączenie torebki z paskiem. Generalnie jest ok, ale mam wrazenie ze cos bym zmieniła. Tylko nie wiem co. Dobra bez znaczenia. Fajna stylka :3

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się bardzo podoba połączenie krojów i barw, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko wygląda w porządku, mimo, że to nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie nie mój gust, jednak podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń