Obserwatorzy

niedziela, 29 października 2017

Listopadowa Loteria

Tego posta chyba zacznę moimi przemyśleniami, które mi towarzyszyły podczas pisania posta. Tak się m.in. zastanawiałem dlaczego ja się nad tym blogiem tak staram i wypłacam tyle nagród (co mi nie przeszkadza, bo mam z czego rozdawać), ale inne blogi, których z nazwy nie będę wymieniać nie robią nic, a i tak jakimś cudem się wciąż utrzymują? Chociaż nie mam na co narzekać, bo to Prag ma ponad 20 komentarzy, a nie ledwo 10 ;) Nie mniej jednak, może tym razem zamienię się rolami i to ja od nich coś podpatrzę i zastosuję do działania bloga. Może nie będę musiał aż tak harować nad tym blogiem, uff. Wszystkie żarty na bok... i przechodzę do właściwej treści posta.

***
Z wielką przykrością z listy niestety musiałem usunąć poziomkowa001 oraz lilian_black z wiadomego powodu xd Ponadto na liście pojawiło się sporo zagrożeń głównie dla osób, które miesiąc temu trochę się opuściły i w tym miesiącu w ogóle nie dały oznak życia, nie na tyle żebym je dostrzegł oczywiście. Pojawiły się również ostrzeżenia, dlatego proszę wszystkich o sprawdzenie swojej sytuacji :s Dzięki. A z tych dobrych wiadomości, na listę dopisałem Cherry9713

***
No i oczywiście wyniki loterii za październik:
1. MadmoiaselleOla
2. martusia-16
3. girlewelina
4. RockaRolla_
5. Olunia400
6. -
7. -
8. Sylwia5278
9. jaka-gwiazdka
10. MyMelisaWhite
11. - 
12. Jarus55
13. -
14. marta32222
15. l-lana
16. -
17. aguuniek
18. -
19. dfvgtgfg
20. -
21. Cherry9713
22. MissPisz
23. -
24. -
25. LuluTeLulu
26. Rouxrogue
27. qawety789
28. Alaamiss2012
29. SrebrnaMuza
30. olao373
31. aac321flor

Numery  6, 7, 11, 13, 16, 18, 20, 21, 23, 24, 26 oraz 27 są wolne, więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub które niczego nie wygrały mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (MeLolitka, ManiakPupili, MissGirls150, SmileyNadia12, izaaa001, VIDUN, Rouxrogue, qawerty789 oraz Heneda) zdeklarują się, że niczego nie chcą po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród. Ponadto Cherry9713 możesz sobie coś wybrać, bo dwie nagrody chcąc nie chcąc zostaną bez właściciela, ponieważ dwie osoby zostały usunięte z listy. 
PS. Nagrody z zeszłego miesiąca wciąż czekają na ich właścicieli więc pewnie na dniach je Wam ponownie wystawię xd
*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*

Nagrody na listopad:

W komentarzach zgłaszają się osoby tylko z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość! 

Wyniki tej loterii i Loterię Grudniową planuję dodać w weekend 2/3 grudnia. 

34 komentarze:

  1. dzięki za nagrodę! :)
    z tego miesiąca interesuje mnie numer 5

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, z tej listy interesuje mnie tylko 3 lub sd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za 12.

    Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć 3.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  4. W tamtej loterii nic nie chciałam, dlatego się nie zgłosiłam :)
    A tutaj może 14 bym przygarnęła (lub sd bo mam 0 na koncie xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesuje mnie 16 i 19 i sd bo slabo z tym teraz..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kiedy mozna sie zglosic po nagrode bo aktualnie nie mam dostepu do komputera:( bedzie jakis problem jesli odbiore nahrode jakos w weekend?

      Usuń
  6. Super, dziękuję bardzo za nagrodę <3 Tym razem chciałabym 14, bo do dziś żałuję, że nie kupiłam tego futerka:(( Chyba, że się nie uda to ucieszy mnie też 5 lub sd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nagrodę!
    Zgłaszam się. Chciałabym nr.15 ;)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za sukienkę :) patrzę,że mój nick jest podkreślony,no ja to nie miałam czasu bo praca powoduje że nie mam ochoty nawet siedzieć przy laptopie :x tym razem też zgłaszam się i interesuje mnie numer 20 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje bardzo!! w tym miesiącu najbardziej bym się ucieszył z sd :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za nagrodę. W tym miesiącu interesują mnie numery: 8, 14, 15 i 16

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ♥ Domyślam się ile to cię kosztuje (blog to jednak czasochłonna sprawa, a takie posty to już cholernie), ale myślę że ludzie to widzą i doceniają. Ja przynajmniej doceniam.
    Mam numer 5.
    Chciałabym najbardziej 14, 16 lub 20.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że są osoby, które wcale tego nie doceniają. Jeszcze narzekają, że jestem miły i źle prowadzę bloga i jakieś inne bzdety :)

      Usuń
  12. Dziękuję i zgłaszam się. Chciałbym SD albo numer 16.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki :)
    chciałabym 8, 14 lub 20.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z poprzedniej listy, chciałabym nr 26 :D
    Z obecnej listy interesuje mnie tylko sd

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo 😘 interesuje mnie 16 i 5. Posiadam 10,12 i 24
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej dziękuję bardzo Paweł!! :D
    Tym razem poproszę o numer 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za dodanie do listy :) Interesuje mnie 1, 15, 21 lub sd. Posiadam 8, 10, 14, 22, 24.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z poprzedniej loterii interesowałby mnie nr 21 jeśli jeszcze nikt go nie zajął :)

      Usuń
  18. dziękuję <3
    tym razem interesuje mnie albo 13, albo 14, albo 17

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pażdziernika chętnie przyjmę 6 i 27, jeżeli zostały, a z listopada interesuje mnie 8, 21, 14, 15, 16, i sd

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesują mnie 5, 14 i 24 c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, I want 7, 12 or 17
    aac321flor

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, mam numer 5 :)
    Z poprzedniej loterii interesuje mnie numer 6 :)
    izaaa001

    OdpowiedzUsuń