Obserwatorzy

sobota, 6 stycznia 2018

#60

22 komentarze:

  1. Wow! Brak mi słów *.*
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Detale, m.in. kolczyki, świetnie się razem komponują.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde blaszka (bo już nie będę używać słów niecenzuralnych) to jest mega :D aż nie mogę się napatrzeć :>

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz prezentuje się cudownie w połączeniu z żółtymi spodniami ;)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  5. BOSKO! W sumie już dawno nie widziałam tu stylki, która by mi się podobała w 100% jak ta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to płaszcz, świetny pomysł na podkładkę! <3 Jedyne co mi się nie podoba to buty ;/ ;)
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie lekko męskie stylizacje. Wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jak Twoje stylizacje balansują między męskością, a kobiecością, tylko Ty tak dobrze to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie stylizacja jest ładna, tylko tyle.

    OdpowiedzUsuń