Obserwatorzy

wtorek, 30 stycznia 2018

#62

21 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, ale ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny outfit! Te spodnie są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! ❤️ Skąd spodnie?
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te spodnie! całość bardzo przypadła mi do gustu, chyba najbardziej pod względem kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie do siebie pasuje. Uwielbiam takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! kolorystycznie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że rzadko coś mi się gryzie w Twoich zestawach, ale tym razem jakoś buty mnie tu kłują. Natomiast cała reszta bae, więc mogę wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemna dla oka, ale bez efektu "wow" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu ładna kolorowa stylizacja, jest dobrze chociaż mogłoby być lepiej.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy coś mi nie pasuje w Twoich stylizacjach, ale tym razem muszę przyznać, że buty wyglądają na średnio trafiony wybór. Ale cała reszta jest bae

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza stylizacja jaką widziałam z tymi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczególnie podoba mi się połączenie torebki ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń