Obserwatorzy

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Don't they know, it's the end of the world?

Choker - Saint Laurent Paris Tribute | Płaszcz - Melbourne Minimalism Tribute & Callie's Picks & Voile & Subcoure & Fallen Angel | Torebka - Hot Hot Buys | Skarpetki - Callie's Picks | Buty - Fendi Tribute


Miło jest wrócić po prawie dwóch miesiącach przerwy. Miałem trochę problemów ze stardollem i w ogóle z komputerem, ale teraz już jest wszystko okey i mam nadzieję, że tak pozostanie. Stęskniłem się za tą grą i przede wszystkim za blogiem. Liczę na to, że wrócimy do tego, co było.

24 komentarze:

  1. Nie przepadam za trendem obcasów ze skarpetkami, ale góra mi się podoba, szczególnie te futrzane wstawki. Tęskniłam za twoimi stylkami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja,ale ja bym wywaliła te skarpetki xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie, ale to nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie stylizacje, futerko na rekwakch wow! Mega jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bardzo nie podoba mi się połączenie skarpet z sandałkami tu wydaje się to okej, całość mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że znów jesteś na blogu!
    Look jest super! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarpetki i obcasy, dość odważnie bo wiele osób nie znosi tego połączenia ;d Jak dla mnie, stylizacja wypadła świetnie :*

    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt mi się ten płaszcz podoba, ale jest świetnie wystylizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta stylka jest tak wspaniała <3. tęskniłem za twoimi stylkami, miło cię widzieć tutaj z powrotem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowocześnie i pomysłowo. Idealnie!! <3
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpetki + sandałki są ok, ale ani jedne ani drugie mi się nie podobają w tej stylizacji. Góra jest za to perfekcyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za tego typu stylizacjami, ale ta jest nawet ładna ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  14. góra jest super! zmieniłabym, albo w ogóle zrezygnowała z tych skarpet i całościowo było by ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie butów i skarpetek mi sie nie podoba. Ogólnie dałabym tu inne buty, ale reszta fajnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się nie podoba :/
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardzo podoba, super pomysł na rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło Cię znowu widzieć! :D A stylizacja jest fantastyczna, dawno nie widziałam czegoś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja, jak dla mnie po prostu bezbłędna!

    OdpowiedzUsuń