Obserwatorzy

środa, 3 stycznia 2018

I just want to see you shine


Bluzka - Special Offer | Spódnica - Versace | Pasek - Versace | Torebka - Voile | Buty - Runway | Kolczyki - Fallen Angel

_______________________________________________________________________________________________

Cześć! Tu Nejtl :) Wracam na bloga po ponad rocznej przerwie, bardzo się cieszę! Dla tych, którzy nie zdążyli
mnie wcześniej poznać, wstawiam poniżej część moich stylizacji. Resztę możecie zobaczyć tutaj: KLIK.

26 komentarzy:

  1. Wiedziałem, że wrócisz tutaj! ♥

    Stylizacja jest ładna! Tylko bym powiększył obrazek, bo jest trochę za mały w porównaniu do innych stylizacji na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście! Jakoś sobie ubzdurałam, że zawsze dodawałam stylizacje w tym powiększeniu. Dzisiaj już nie mam siły tego zmieniać, za bardzo chce mi się spać :( Jutro się z tym pobawię.

      Usuń
  2. Nie znałam Cię:P
    Stylizacja bardzo fajna i miła dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam że i tutaj się udzielałaś xD ale stylizacja jest bardzo ładna,przez ten żółty i niebieski aż zachciało mi się lata :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, taka wiosenna.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorów ♥
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ❤ witaj z powrotem. Bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, pozytywna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesująca stylizacja, fajne połączenie kolorów, i w ogóle bardzo mi się podoba tak jak te poniżej ;)
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie stylizacja zupełnie nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, ale dodałbym jakieś okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest bardzo ładna :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacjaa, witaj spowrotem

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kojarzę Cię, ale - hej :) Spoko stylka!

    OdpowiedzUsuń
  16. nareszcieee! ♥
    piękna stylizacja, zwłaszcza połączenie kolorów bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja. Podobają mi się kolory, a ta spódnica jest po prostu niesamowita. Zmieniałbym buty, bo są moim zdaniem po prostu jakoś dziwnie zrobione, ale to taki szczegół. Bardzo cieszymy się że wracasz na bloga : )
    A Stargirl Interlude to miłość...

    OdpowiedzUsuń