Obserwatorzy

wtorek, 2 stycznia 2018

Total Look Challenge - Original Future

27 komentarzy:

  1. Dziwnie te włosy wyglądają z tą czapką, ale ogólnie mi się podoba!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ;) Fajny patent z bluzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, te rękawy są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :) przekonałeś mnie do zakupu tej sukienki z Original Future :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. nie w moim guście, ale nie powiem że jest brzydka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega, zastanawiam się czym są te kolorowe rękawy? Bardzo fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie jest jakaś bluzka z PPQ?? xd

      martusia-16

      Usuń
    2. Wszystkie rzeczy są z original future (dlatego jest to total look challenge). Kolorowe rękawy to skórzana kurtka

      Usuń
  7. Pięknie, chyba też kupię tą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio mi się podobają włosy, ale stylizacja jest całkiem ładna ;)
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się wszystko podoba! POmysł na rękawy- super! do tego te włosy♥ w końcu coś odlotowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubie tych wlosow, ale co do stylizacji jest super. Nic bym nie zmienila.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to prześliczna ♥
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  12. Te włosy są tutaj swietnym dopełnieniem, bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tylko ja nie lubie tych wlosow :D
    Makijaz i stylizacja swietnie do siebie pasuja c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie lubię tych włosów:D i poza nimi nie zmieniałabym niczego, bo jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, kocham cię za ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń