Obserwatorzy

sobota, 3 lutego 2018

I’m an upgrade of your stereotype

Mam teraz ferie i w sumie mam trochę czasu na zaplanowanie czegoś na walentynki. Chcecie jakąś zwykłą loterię czy jakiś szybki konkurs (niekoniecznie na stylizacje!)? Może Wy macie jakieś propozycje? :p
Bluzka - Saint Laurent Paris | Top - Fever + Underneath Stardoll | Spodnie - Archive | Okulary - Original Future | Naszyjnik - Pearls | Nerka - Subcouture | Buty - Apres Ski + Basics + PPQ of Mayfair + Callie's Picks

sophia the robot is quaking

20 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna :) choć nie podobają mi się te okulary xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywaliłabym okulary reszta piękna.

    Ja wolałabym loterię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również pozbyłabym się okularów.
    Według mnie loteria ;)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tym razem nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylka! ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Toż to ideał! Rozpływam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenia kolorystyczne, stylizacja jest ładna, ale jakoś mnie nie zachwyca.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym jedynie nieco powiększył okulary

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi w tej stylce nie gra

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest pięknie, tylko te buty dziwnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie wąski ten stanik i źle ukształtowany, Uplooad wygląda płasko :( No i jestem dalej na nie co do tych szpilek. Ale koszula ze spodniami i nerką wyglądają spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba:)) Natomiast co do Walentynek się nie wypowiadam, niespodzianki są najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. calkiem fajna, chociaz po czesci zgadzam sie z henedą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kompletnie nie w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby te okulary rowniez byly zolte.. :D

    OdpowiedzUsuń