Obserwatorzy

czwartek, 1 lutego 2018

Lutowa Loteria

Tak wiem, post miał pojawić się w weekend, ale dajcie mi się wytłumaczyć. Pisząc posta ze styczniową loterią nie byłem świadomy tego, że akurat będę mieć ferie kiedy będę musiał dodać dzisiejszego posta. W dodatku w weekend nie było mnie praktycznie w domu, bo musiałem pojawić się na kilku wydarzeniach więc postanowiłem napisać posta na sam koniec miesiąca - a nie kilka dni przed tak jak często bywa, a bardzo tego nie lubię z jakiegoś powodu xd
***
Już sam wątpiłem w to czy napiszę ten post... Niestety trzy osoby w tym miesiącu były praktycznie kompletnie nieaktywne i w związku z tym musiałem Rouxrogue, qawerty789 oraz Alaamiss2012 usunąć z listy :/ Uaktualniłem listę, wiele osób nie ma już podkreśleń ani pogrubień więc mega się z tego powodu cieszę. Kilka osób ma te podkreślenia, ale to tylko takie ekstremy, że na serio serio było widać mniejszą aktywność. Dobrą wiadomością jest to, że dopisałem dwie nowe osoby: ola4077 oraz klaudia15x. Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej i dacie radę wytrzymać do maja z tymi miesięcznymi loteriami. Później planuję wrócić do tradycyjnej formy rozdawania nagród :p

Wyniki loterii za styczeń:
1. MissPisz
2. Najka.
3. izaaa001
4. -
5. -
6. ManiakPupili
7. LuluTelulu
8. SrebrnaMuza
9. aac321flor
10. -
11. -
12. -
13. Sylwia5278
14. girlewelina
15. -
16. Olunia400
17. dfvgtgfg
18. aguuniek
19. RockaRolla_
20. Kalosz4
21. Jarus55
22. Cherry9713
23. dobrapogoda
24. MyMelisaWhite
25. aleksandra83S
26. Marta32222
27. martusia-16
28. jaka-gwiazdka
29. MadmoiaselleOla
30. olao373
31. -

Numery: 2, 4, 5, 10, 11, 12, 15 oraz 31 są wolne więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub, które niczego nie wygrały (mogłem kogoś pominąć, przepraszam!) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (MeLolitka, MissGirls150 oraz Heneda) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród.
Ponadto ola4077 oraz klaudia15x możecie sobie coś wybrać, ponieważ trzy nagrody zostaną po raz kolejny bez właścicieli.
Nagrody numer: 5, 79, 10 oraz 22 proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ są to artykuły wciąż dostępne w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych!

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*

Nagrody na luty:
W komentarzach zgłaszają się tylko osoby z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się najbardziej podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość!

Wyniki tej loterii i Loterię Marcową planuję dodać w weekend 3/4 marca.

23 komentarze:

  1. Dzięki wielkie za kanarkową kurtkę! ♥

    Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć 13 lub 30.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Interesuję mnie 12 i SD.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :D
    zgłaszam się, interesują mnie najbardziej 17 lub 20

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie 12 lub 13

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. I zgłaszam się po 31 z poprzedniej loterii :D

      Usuń
    2. Oczywiście jeżeli ktoś, kto nie wygrał nic się po to nie zgłosi.

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo! ♥

    Zgłaszam się. Interesuje mnie najbardziej nr. 13 ;)
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie dzięki :) tym razem się nie zgłaszam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie dziękuję, normalnie kocham Cię za ten płaszcz ;D
    Tym razem najbardziej interesuje mnie numer 3, ewentualnie 7 lub 4 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, chciałbym 22 lub 16:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie <3 w tym miesiącu interesuje mnie nr 3,13, 18 i 23

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki :)
    Chciałabym numer 3 lub 13

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo! :)
    Interesuję mnie numer 8 i 12. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!
    Chciałabym numery: 3, 7, 17, 20 lub 25.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki <3
    W tym miesiącu interesują mnie numery: 1, 3, 4, 5, 8, 12, 14, 22, 23
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję! Interesuje mnie 19,14,12,22,4
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego miesiąca chciałabym 19, ale bardziej 20 :P :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z zeszłego miesiąca wszystko mi jedno ;p
    Z tego chciałabym 20 lub 19
    Mam 3

    OdpowiedzUsuń