Obserwatorzy

poniedziałek, 26 lutego 2018

Wyniki Walentynkowego Konkursu

Wyniki tego konkursu miały pojawić się w poniedziałek od razu po jego zakończeniu, ale w szkole jakoś nagle wszyscy zaczęli wpisywać masę odpowiedzi w dziennik i jakoś tak wyszło, że nie miałem na nic czasu. Mam nadzieję, że nie będziecie źli 


Pierwsze miejsce i nagrodę w postaci 300sd wygrywa:

Drugie miejsce i nagrodę w postaci 200sd wygrywa:

Trzecie miejsce oraz nagrodę w postaci 100sd wygrywa:

Gratuluję wygranym i bardzo dziękuję wszystkim za udział! Po nagrody zgłaszajcie się w mojej KG.

17 komentarzy:

  1. to było wiadome, że Wiśnia wygra! w 100% zgadzam się z werdyktem!
    gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i gratuluję innym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Wszystkie miejsca zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! :) Gratulacje dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prace świetne! Stylizacja Cherry cudowna, jednak nie jestem przekonana czy chłopak nie uciekłby widząc taki ouftit? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Zależy czy mówisz o 2008 czy 2018 roku :D

      Usuń
  6. Nie spodziewałam się!
    Dziękuję i gratuluję pozostałym ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, Cherry pozamiatała! Czy to jest wgl Twoja doll? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję!! Cherry i jarus naprawdę zasłużyli! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje serdecznie, super się spisaliscie wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń