Obserwatorzy

środa, 7 marca 2018

Boy


22 komentarze:

  1. tym razem stylizacja mi się nie podoba :/ ta koszula wygląda jak pidżama,spodnie też mi się nie podobają :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś złego stało się z jednym butem. xD Poza tym nie podoba mi się połączenie tych spodni i koszuli

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie podoba mi się i koszula, i spodnie, ale osobno

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mogłyby być inne, ale ogólnie to mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka sobie, same spodnie bardzo brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba, przyjemnie się na nią patrzy

    OdpowiedzUsuń
  8. łał w końcu jakaś fajna styla z tą koszulą

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajajajaj nic tu do siebie nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, aczkolwiek to nie do końca mój gust. Faktycznie but wygląda dziwnie ale z tym nic zrobić nie mogłeś

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem raczej tradycjanolistką, więc nie lubię połączenia dwóch różnych wzorów. Nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc to mi się bardzo podoba!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Z jednej strony mi sie podoba ale z drugiej nie.. i sama nie wiem co o tej stylizacji myslec :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna! spodnie i koszula idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest to mój gust, dziwnie wygląda to połączenie koszuli z tymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna, podoba mi się to nawiązanie kolorystyczne pasków między koszulą i spodniami. I te kryształkowe akcenty, boska.

    OdpowiedzUsuń