Obserwatorzy

środa, 14 marca 2018

Lightning


19 komentarzy:

  1. Baardzo mi się podoba, te spodnie wyglądają tu zdecydowanie on point :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja,mimo że nie podobają mi się te spodnie :) ciekawie wyglądają te rękawki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie za bardzo lubię te spodnie, ale wyglądają tu świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Początkowo nie byłem przekonany do torebki w połączeniu z tymi spodniami, ale teraz bardzo mi się to podoba. Rękawy też są bardzo pomysłowe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widzę tej torebki i spodni razem, ale jest w porządku

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonuje mnie ta stylizacja :/
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się kompletnie nie podoba. Najbardziej przeszkadza mi chyba połączenie spodni i torebki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba. Fajny pomysł na rękawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam od pierwszego spojrzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa stylizacja 10/10 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega mi się podoba, i ten ladrynkowy płaszcz *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko widuję tę koszulę, i to dobrze wystylizowaną, całość super

    OdpowiedzUsuń