Obserwatorzy

niedziela, 4 marca 2018

Marcowa Loteria

Nawet nie wiecie ile mi zajęło sklejenie screena z nagrodami. Już traciłem nerwy przez chwilę, przysięgam. Zastanawiałem się ostatnio nad zrobieniem etapowego konkursu po maturach, kto wie. Najważniejsza jest jednak Wasza chęć, bo bez powiedzmy 15 osób się nie uda. ...U Was też tak zimno w tym tygodniu było? :)

***
Nie mam już na nic siły z tym routerem więc przejdę do sedna i będę szybki cancelled. Z listy musiałem usunąć MissGirls150 z powodu słabej aktywności. Wiecie, teraz kiedy nagradzam Was za komentowanie w taki sposób, nie patrzę na komentarze pod każdym postem z całego miesiąca, bo to byłoby zbyt czasochłonne i mniej opłacalne niż Tygodniówki, ale jak czasem ktoś doda posta to sobie wchodzę i patrzę kto tam się udziela, kto coś napisał itd. No i zauważyłem, że dużo osób w tym miesiącu odpuściło komentowanie, bo kompletnie nie mogę sobie przypomnieć żeby niektóre osoby skomentowały jakikolwiek post z tego miesiąca.Wszystkie te osoby oraz osoby, które skomentowały serio znikomą ilość postów zaznaczyłem na liście na kolor pomarańczowy wedle panujących zasad. No i jestem trochę tym zawiedziony, bo na 30 osób z listy wypłacam zazwyczaj 25+ nagród z tych miesięcznych loterii, a komentujących jest znacznie mniej. Dlatego w tym miesiącu wystawię nagrody tylko tym, którzy się zgłoszą! Mam wrażenie, że na blogu nie jest tak źle. Wypłacam dużo nagród i wydaje mi się, że jest całkiem dobra atmosfera. Może już czas go zamknąć i ustąpić miejsca nowym, świeższym (?). Wracając... Pojawiły się również podkreślenia dla osób o niepokojącej aktywności. Na listę natomiast dostaje się czikkka oraz 3siostry.  Witam! Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej! Ponadto zauważyłem, że bloga zaczęły również komentować devon oraz karolinnaaa2222. Niestety nie dostałyście się w tym miesiącu na listę, ale myślę, że w przyszłym miesiącu dostaniecie się bez problemu! Boli mnie już głowa...

Wyniki loterii za luty:
1. -
2. -
3. izaaa001
4. dobrapogoda
5. aguuniek
6. -
7. RockaRolla_
8. SrebrnaMuza
9. ManiakPupili
10. -
11. -
12. Kalosz4
13. Sylwia5278
14. Olunia400
15. Jarus55
16. -
17. MadmoiaselleOla
18. olao373
19. ola4077
20. aleksandra83S
21. MyMelisaWhite
22. Girlewelina
23. -
24. martusia-16
25. dfvgtgfg
26. Marta32222
27. jaka-gwiazdka
28. -
29. -
30. -

Numery: 1, 2, 6, 10, 11, 16, 23, 24, 27, 28, 29 oraz 30 są wolne więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub, które niczego nie wygrały (mogłem kogoś pominąć, przepraszam!) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (MeLolitka, MissPisz, jaka-gwiazdka, martusia-16, LuluTelulu, Heneda, acc123flou, cherry9713, Najka. oraz klaudia15x  ) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród.
Ponadto czikkka oraz 3siostry możecie sobie coś wybrać, ponieważ kilka nagród ponownie zostanie bez właścicieli.
Nagroda numer: 15 proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ jest to artykuł wciąż dostępny w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych!

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*

Nagrody na marzec:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się najbardziej podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość!

Wyniki tej loterii i Loterię Kwietniową planuję dodać w weekend 31 marca/1 kwietnia.

30 komentarzy:

  1. Dziękuję za golf!

    Zgłaszam się, chciałbym mieć 14 albo 30.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdecznie, chciałabym 3 albo 15

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nagrodę <3 Nie zamykaj proszę bloga :< Co do konkursu- ja byłabym jak najbardziej chętna.

    W tej loterii interesuje mnie 6, 24 lub 4. Mam już 2, 10, 14.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie, zamknięcie jednego z najlepszych blogów teraźniejszej blogsfery nie lokowało by dobrze!
    Konkurs etapowy- super pomysł! Jestem jak najbardziej na tak.

    Dziękuję za SD i zgłaszam się. Marzy mi się 24, ale ze SD też będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie boję się nawet użyć słowa- najlepszy blog!

      Usuń
  5. u mnie zimno było jak cholera w ostatnim czasie,temperatury dobijały do -20 kilku :x to ja chętnie przygarnę nr 24 :) tym razem zgłaszam się,interesuje mnie nr 19 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Z poprzedniej loterii przygarnęłabym numer 24 :)
    Z tej loterii interesuje mnie 6 i 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dzięki:)) Dobra atmosfera, świetne stylizacje... nie rozumiem dlaczego miałbyś zamknąć bloga i mam nadzieję, że tak się nie stanie:)
    A co do loterii to tym razem najbardziej interesuje mnie 20:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :)
    Mam już: 2, 5, 6, 15, 17
    Interesuje mnie: 4, 14, 19, 24

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za nagrodę ;)

    Chciałabym 10 lub 20, ew. sd c:
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  10. Konkurs wieloetapowy to bardzo dobry pomysł :)
    Dziękuję ;)
    Z tej listy interesuje mnie: 6 10 14 18 20 24 25
    mam: 4 11
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. EJ ALE BLOGA TO TY MI NIE ZAMYKAJ!
    A z nagród interesuje mnie 19, 20 i stardolary ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! Interesuje mnie 11 12 15 19.
    Posiadam 10
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!! Interesuję mnie nr 24, 14, ew. 2 :D
    srebrnamuza

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, mam 11 i 4. Chciałabym 12, 19 albo 20

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje bardzo za dodanie mnie na listę :) Wszystkie przedmioty są interesujące. 11, 15, 18 i 19 najbardziej mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interseuje mnie 31, nie ma żadnego ciuchu który mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję, myślałem że zostanę usunięty bo się opuściłem w komentowaniu. Tak jak większości marzy mi się 24, ale jak się nie uda to mogę przygarnąć sd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za wpisanie mnie na listę :) Na pewno będe zaglądać często. Co do zamknięcia - absolutnie się nie zgadzam! Uwielbiam tu zaglądać, ale nie zawsze mam chwilę żeby skomentować. Uważam jednak że jesteście najlepszym blogiem ze stylizacjami. Z chęcią przygarnęłabym 2,6 bądz sd

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo, najbardziej interesuje mnie numer 7 lub 12.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 lub sd,
    A bloga prosze nie zamykac!! Uwielbiam tu do Was wchodzic i podziwiac wasze stylizacje! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie dziś są leniwi, zamiast realnych blogów wola instagram bo jest łatwiejszy a komentować też się nie chce. Na swoim miałam kiedyś po 50komentarzy, teraz raptem 20 chyba że dłuugo nie doda nic nowego.

    Co do nagród poprzednich, nie ładowałam ss mega długo więc przydałoby się trochę sd tylko jak napisałam poprzednim razem że chcę coś z listy życzeń za tą kwotę to chyba tych rzeczy nie dostałam :( no ale trudno, może tym razem. wiec np 26

    a z obecnej dam szansę innym, i tak często zapominam o odbieraniu nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale napisałaś pod postem czy w KG? Bo jeśli w KG to nie wierzę, że nie dostałaś :v

      Usuń
  22. właściwie to nie zależy mi na pozycji na liście, bo komentuję bo lubię i w sumie w sd już sporadycznie gram, ale nie robi mi to problemu. ogólnie to tak z ciekawości, będą znowu posty dyskusyjne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku mieliśmy taki zamiar, że co miesiąc dodajemy jeden post dyskusyjny, ale blog zaczął trochę zamulać i był trudny w użytkowaniu dla paru czytelników więc odpuściliśmy. A szkoda, bo były dużym sukcesem :/ Nie wiem, może jeszcze jakiś się pojawi, bo musimy oddać nagrody za listopadową dyskusję :p

      Usuń
    2. fajnie by było!! bardzo miłe były i tęsknię za nimi bardzo, ale w sumie przy tylu dodawanych komentarzach blogger nie wytrzymuje i niestety na słabszym sprzęcie czy przy gorszym połączeniu może mulić.

      Usuń
  23. dzięki :)
    zgłaszam się, najbardziej interesują mnie sd, ewentualnie 5

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki:)
    Mam numer 18, interesuje mnie numer 20, ewentualnie sd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w tym miesiacu interesuja mnie 6, 18, 19, 24, 25
    z zeszlego miesiaca nic nie chce c:

    OdpowiedzUsuń