Obserwatorzy

środa, 23 maja 2018

#71

20 komentarzy:

  1. chyba schowałabym torebkę z tyłu, bo jakoś mi przeszkadza. Cała reszta jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo odczucie :))

      Usuń
    2. Sprawdzałam i tak mi się bardziej podoba, schowana wygląda dziwnie.

      Usuń
  2. O ja, bardzo mi się podoba :) Całość wygląda nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, jest świetna, no po prostu brak słów

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trochę w klimacie Twojej twarzy ;p
    Idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sexy dekolcik, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, taka ciekawa i inna niż wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dałabym czarne buty,ale i tak mega

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma się do czego przyczepić, bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam już gdzieś takie połączenie ubrań, ale wersja z tymi dodatkami podoba mi się o wiele bardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka z przodu trochę to psuje ale jest ok

    OdpowiedzUsuń