Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2018

down-COUTURE-load

Wątpię, aby ktokolwiek to wiedział, ale co 100 moich stylizacji robię jedną, która troszeczkę odbiega od tych 99 pozostałych. Ta może nie jest couture, ale na pewno nie typową dla mnie stylizacją. 
Sukienka - Saint Laurent Paris (Body) + Voile (Spódnica pod spodem) + RIO (Zwiewna spódnica) + 2x Off White (Rękawy) + Original Future (Uprząż) | Kolczyki - Voile 

Na ciemniejszym tle:

No i ofc. makijaż, który próbowałem odtworzyć w Stardesign Hair xd

23 komentarze:

  1. Ta sukienka Sashy nie należała do najpiękniejszych i wolę lip sync z Sheą.
    Co do odwzorowania, z pozoru spoko, ale tak naprawdę jest taka mnogość różnych ubrań, że sukienka wygląda jak taka biała plama, zero wcięć, nie wiadomo gdzie lalka ma piersi, gdzie talię, no i te usta jak z pokazu McQueen’a wydają się w tym zestawie all over the place. Brwi mnie zauroczyły, to muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz mnie trochę przeraża, ale stylizacja- wow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja niesamowita, ale twarz jest okropna:x

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, stylizacja jest boska, świetne odwzorowanie ale z drugiej ta twarz wygląda jak po nieudanych operacjach ;p imo odwzorowanie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim stylu. Nie moge się przyzwyczaić do takiej bezwłosej lalki, stylizacja wygląda jak biała plama.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie są to moje klimaty, ale widać włożony w nią czas i bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie brakuje mi tu wcięcia, ale rozumiem, że w połączeniu z górą, zwłaszcza z tym body, które idealnie się sprawdza, trudno było zrobić coś więcej w tym kierunku. Pomysł mi się mega podoba, jest to coś innego. Makijaż - ogień, widać włożoną w niego pracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie zostań DragQueen to najlepsza stylizacja/twarz jaką widziałem.
    Zakochałem się!
    Te usta są idealne <3
    Zatkało mnie........

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to nie jestem pewna czy mi się podoba czy nie podoba xD Z jednej strony wszystko jest naprawdę przemyślane i wymagało dużo kreatywności - twarz wyszła niemal identyczna z tą na której była wzorowana, tak że szacun~ Z drugiej strony troszeczkę się jej boję xD Te brwi i szerokie usta w połączeniu z łysą głową wydają mi się wyjęte z jakiegoś horrorku xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, przyglądam się już od wczoraj i tak jak wyżej z jednej strony podziwiam za wykonanie, ogólnie całość prezentuje się fajnie. Ale faktycznie ta twarz trochę mnie przeraża. Ogólnie na plus, fajnie zobaczyć coś innego, niestandardowego

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie nie lubię stylu drag queenów, ale trzeba przyznać, że odwzorowanie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak! Brakowało mi ciebie w tym innym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyszło! (chociaż to też nie moje klimaty XD)

    OdpowiedzUsuń
  14. W całej stylizacji przerażają mnie usta...
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  15. there is only one queen [king]

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  16. doceniam tą jedną nietypową stylę na te 100. podobają mi się rękawy, ale ogólnie doll traci figurę, ale mimo to świetne odzworowanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Odzwierciedlenie wyszło perfekcyjnie. Szacuneczek :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest spoko, a co do twarzy to co to za straszydło?.........

    OdpowiedzUsuń