Obserwatorzy

niedziela, 20 maja 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Wiem, wiem jestem świadom tego, że strasznie zaniedbałem ostatnio ten dział, ale mam wrażenie, że wszyscy chyba już się domyślą dlaczego tak się stało. Obiecuję, że od tego tygodnia dział wróci już do normy. Poza tym uwierzcie, że czasem stylizacje do tego działu są robione w krótkim czasie/na siłę co oddziałuje negatywnie na naszą wenę więc chyba ta mała przerwa była trochę potrzebna :p
Przechodząc do sedna postu. W tym tygodniu admini postanowili podarować nam w prezencie srebrną torbę z ostatniej dostawy do Original Future, gdzie możecie ją zakupić za zaledwie 13/14sd co moim zdaniem jest lekką przesadą jak za taką torbę xd Graficznie zrobiona jest ładnie tu nie mogę jej nic zarzucić, ale jej fason i sposób w który jest przeznaczona leżeć na doll to tragedia. Nie zrozumcie mnie źle, gdyby była o połowę krótsza i miała inny pasek to byłaby bardzo fajną srebrną alternatywą dla tego plecaczka z Nelly.com. Z jakiegoś powodu admini musieli dać ją jako prezent, skoro zaledwie kilkanaście dni temu została wprowadzona do plazy. Odbieracie ją na własną odpowiedzialność, ale darmowy ciuch to darmowy ciuch, cnie?

Nasze outfity:
Paweł: Uhh, ja postanowiłem użyć torebki jako rękawów nakrycia wierzchniego, bo już wcześniej miałem kupioną tą torebkę. Do rękawów dodałem kamizelkę ze srebrnym materiałem. Następnie dodałem srebrne sportowe buty i od razu białe skarpetki. Pod kurtkę włożyłem niebieski romper i na jego górę biały top. Stylizację wykończyłem niebieskimi pasującymi do rompera kolczykami oraz czarną torbą z Mr.

Monika: Ten plecaczek to raczej kara, a nie prezent dla superstar. Kształt i kolor można jeszcze wytłumaczyć przy pomocy jakiegoś futurystycznego trendu, jednak sposób ułożenia czyni go kompletnie bezużytecznym. Mimo to, stylizacje udało mi się stworzyć całkiem szybko. Przez przypadek znalazłam spódnicę z Pals, która wydała mi się ciekawym przełamaniem. Do tego dobrałam biały golf i minimalistyczne, czarne i białe dodatki. Cały look sprawia wrażenie dosyć prostego, ale wolałam nie wprowadzać większego zamętu. 

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. jak dawno nie było postów z tego działu ;p torba jest brzydka,więc nie ubolewam że nie mam SS xd jeśli chodzi o stylizacje to mój głos leci do Pawła :) świetny pomysł na te rękawy :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł te rękawy są świetne! Stylizacja Moniki, także ładna, ale głos dla Pawła za pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza mnie kupiła tymi rękawami i ogólnie jest genialna! Druga tak średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Moniki mi się podoba w każdym calu :)
    U Pawła nie jest źle, ale ten niebieski mi tu nie pasuje. Ciekawy pomysł z rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej spodobała mi się stylizacja Moniki, ale doceniam Pawła za te rękawy :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  6. ten prezent jest fatalny, głos na Pawła - podoba mi się bardziej kreatywne wykorzystanie i obecność mocniejszego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo jak mi się ta torba nie podoba, tak bardzo podobają mi się obie stylizacje xD wykonaliście świetną robotę

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity pomysł z wykorzystaniem torebki jako rękawów! Zdecydowanie głosuję na Pawła chociaż druga stylizacja również jest całkiem ładna

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są super, jednak oddaję głos na Pawła za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na Pawła.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Paweł, super zastosowanie tej paskudnej torebki jako rękawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kurtka jako całość jest świetna, głos na Pawła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ss i nie mogę odebrać tego prezentu?! Czemu? XD
    Stylizacja druga jakoś bardziej mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta torba jest tragiczna, w ogóle nie mam na nią pomysłu xD Głos na Pawła - świetne zastosowanie :) Jako rękawy nie wygląda tak źle xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Paweł! Jak większości podoba mi się kreatywne wykorzystanie tej torby:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem ta torba jest kiepskim prezentem... Wygrała stylizacja Pawła!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. Brakowało mi tego działu. Stylizacja Pawła - mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie są świetne, ale głos poszedł na Pawła za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie stylizacja Pawła bardziej mnie przekonuje! Bardzo podoba mi się jak wykorzystałeś to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Paweł bardzo kreatywnie wykorzystał torby, ale stylizacja Moniki bardziej do mnie przemawia, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń