Obserwatorzy

piątek, 22 czerwca 2018

Post Dyskusyjny | Roast Uplooad'a

Hej! Jak widzicie po tytule postu dzisiaj postanowiłem trochę urozmaicić zwykły Post Dyskusyjny i zrobić z niego Roast. Na początek (o ile ten pomysł dobrze się przyjmie) stwierdziłem, że ja mogę zostać celem tego pierwszego i próbnego Roastu. Nie bloga czy redakcji - każdy komentarz odnoszący się do reszty redakcji/bloga będzie usuwany! Wiem na ile mnie i moją psychikę stać, ale chcę się sprawdzić i zobaczyć jak wiele potrafię przełknąć. Z reguły jestem osobą, która ma duży dystans do siebie, ale czasem niektóre komentarze potrafią zajść za skórę chyba każdemu. Może to trochę odważne z mojej strony z ostatnio pojawiającymi się na blogach "anonimowymi" fejkami, ale warto chociaż spróbować, c'nie? Jeśli ktoś, kto robi takowe konta to pod tym postem nie jesteście przez nikogo oceniani (no, na pewno nie przeze mnie) i możecie napisać to, co myślicie nawet z własnych kont! To post dla Was i dla wyrzucenia Waszych frustracji związanych z moją osobą. Oczywiście nie pomijając innych, byłoby fenomenalnie, gdyby każdy dorzucił swoje kilka groszy :p Możecie roastować wszystko zaczynając od moich stylizacji, osobistych doświadczeń ze mną i kończąc na mojej osobowości czy głupotach wypisywanych przeze mnie na blogu. 
Myślę, że wszyscy wiedzą, na czym polega owa "zabawa", ale dla przypomnienia macie tu kilka przykładów: KLIK, KLIK
Pamiętajcie, że ja się o nic takiego nie obrażę - kto wie, może się nawet dowiem czegoś o sobie? To tylko Stardoll, nic poważnego ani osobistego. Chcę trochę urozmaicić bloga czymś nowym, czego na innych blogach nie było. Mam nadzieję, że każdy chociaż spróbuje wziąć udział. Będę naprawdę wdzięczny, chociaż ... nie wiem, czy powinienem haha.
Jeśli sytuacja wyjdzie spod kontroli i zabawa obróci się w jej przeciwieństwo, to zamknę na chwilę komentarze, aby trochę uporządkować. No, a jeśli ten pomysł w ogóle się nie przyjmie to po prostu zmienimy Roast na zwykły Post Dyskusyjny. 

PS. Macie cały weekend żeby mi dopiec, w poniedziałek podam wyniki!

Zasady:
- Obserwowanie bloga
- Podpisanie się nickiem ze stardoll chociaż raz
- Szacunek względem innych
- Nie prowokowanie kłótni itd.


Nagrody:
- 50sd dla osoby, która napisze najbardziej prawdziwy/uderzający w sedno/zabawny komentarz;
- Przewidywane wyróżnienia w postaci 10sd;


Nagrody za kwiecień:
50sd - gaguuniek
Sukienka LE - bjork (?)
Koszula Dior - CherriesAndWine
50sd - RockaRolla_

Po nagrody zgłoście się do Uplooad'a

57 komentarzy:

  1. To ja pierwsza, bo wszyscy się chyba wstydzą xd
    Yo momma so fat she can't see how bad your outfits are- mam nadzieję, że nikt się nie obrazi ;p
    Maniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz się wstydzę swego roastu jak przeczytałam ten girleweliny xd

      Usuń
    2. Wyszedłem na aż tak wielkiego durnia?

      Usuń
    3. Przeciwnie, jest świetny :D Aż ja czuję się urażona hahah

      Usuń
    4. Jak na razie to jest najmocniejsze XDDD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie raz zastanawiam się co Ci siedzi w tej głowie podczas wyboru ubrań do Plaza Breakdown
    sylwia5278 by Luiza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wg. mnie trochę chamsko xD

      martusia-16

      Usuń
    2. no o to chyba chodziło?
      tzn zeby nie bylo, ja nie ze wszystkim sie zgadzam, ale jesli chodzi o roast to jest to najlepszy komentarz

      Usuń
    3. 2 pierwsze akapity w punkt, przy tej bluzeczce i kolczykach się naprawdę uśmiałem :p Żałuję tylko, że przeczytałem całą resztę komentarza, bo jest potem desperacko i niesmacznie.

      Usuń
    4. oj tam, ja tez jestem obecnie wlascicielka calkiem fajnego bloga o stardoll (Kiedys) a jednak lezy bo bylam tam najgorszym redaktorem :D Mam wrazenie ze ludzie od wszystkich blogerow, czy to stardollowych czy realnych oczekuja zawsze wielkiego WOW. bo przeciez moda, trzeba byc modnym i szokowac i zachwycac jednoczesnie. Zapomina się o tym że blogi zakłada si ę po to aby pokazać swoje pomysły, swój gust a nie sztywno trzymać się modowych wytycznych. Zapominamy, ze jestesmy zwyczajnymi ludzmi, na stardoll tak jak i w realu mamy swoje ulubione rzeczy i czesto ich uzywamy a nie kazdy kocha typowe high fashion, czy w ogole ma prawo do posiadania wlasnego gustu. Komentarz jest na pewno szczery, ale zgadzam sie z Adamem że przekroczył granice dobrego smaku.

      Usuń
    5. Zgadzam się z powyższymi opiniami. Zaczęło się ładnie, potem niesmacznie, nie wiem po co wzmianki o tej Marcie i o innych czytelnikach skoro bohaterem roastu ma być tylko Uplooad. stardollowy10

      Usuń
    6. Stardollowy10 oglądałem kilkanascie roastow i osoby mówiące nie ograniczały się tylko do głównego bohatera, wspominały o obserwujących, innych osobach mówiących, członkach rodziny i znajomych..

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiepsko wychodzi mi bycie niemiłą, więc napiszę co przyjdzie mi do głowy, nie będzie to jakieś specjalnie błyskotliwe i zabawne, zapewniam.

    Jeśli chodzi o twoje stylizacje to są według mnie szalenie charakterystyczne, mam na myśli, że widać że są twoje. I jeśli miałabym je określić, to w każdej jest jakiś pierwiastek męskości, mają w sobie coś surowego i graficznego jednocześnie. I nie jest to bynajmniej mój styl, szczególnie jak zaburzasz proporcje swojej doll, jednak mam wrażenie że przez konfrontacje z czymś dla nas nieoczywistym i obcym, poszerzamy nasze horyzonty, z tego powodu cenię to, co tworzysz.

    Nie znam cię jako osoby, pisałam z tobą tylko w sprawach bloga, odbierania nagród itp., ale moje odczucia co do kontaktu z tobą są bardzo pozytywne, zawsze byłeś miły i pomocny, nawet jeśli zawracałam ci niepotrzebnie głowę lub odbierałam nagrodę po miesięcznej nieobecności na blogu. Uważam, że traktujesz odbiorców bloga z dużym szacunkiem i w ogóle stworzyłeś tu bardzo fajną społeczność.

    A i posty pisane w środku nocy wcale nie wychodzą ci tak źle!

    Przepraszam, wiem że nie o to chodziło, wszyscy chcieli się pośmiać, ale naprawdę takie są moje doświadczenia z twoją osobą, nic na to nie poradzę, jak oczekujesz czegoś innego to zacznij być nieuprzejmy, wtedy opinia byłaby inna. Pozdrawiam :)

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chcę tej bluzki, przekaż komuś albo zatrzymaj na kolejne nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz się zamienić za 50 sd? (i tak nie mam możliwości ich bezpośrednio odebrać, bo nie mam ss)

      Usuń
  8. bjork to ja, jakby co to odsyła do mojego profilu. ogólnie na razie nie mam jak jej i tak odebrać, bo nie mam nawet dwóch sd!

    jestem tak zmęczony teraz i nawet słów nie umiem poprawnie skleić, a szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham roasty, mam nadzieje, że to, co napiszę jest nim:
    Mężczyzna, który gra w Stardoll? A może chłopiec? Normalnie każdy samiec gra w gry typu LoL, Metin, Tibia - i jeśli wybierze tu aby grać postacią kobiety to nie ma w tym nic złego, ale grać w grę dla tak zwanej ,,płci pięknej” i w dodatku stworzyć lalkę, która jest dziewczyną? Malować ją i stroić? Na pewno jest to bardzo męskie zajęcie i każdy facet o tym marzy, od Sebków spod bloku po Janusza z Urzędu, nieprawdaż?
    Zamisa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli dobrze zrozumiałam to jest to jezzcze post dyskusyjny, więc jakie macie plany na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeszcze pytanie czy ktoś może był w Egipcie. Jak wygląda tam sprawa Europejek na wakacjach? Pytam ponieważ skotkałam się z opiniami, że Europejki bywają zaczepiane przez Arabów, a znowu od drugiej osoby słyszałam że nic takiego nie ma miejsca :/ A mam propozycję wycieczki tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgl może orinetuje się ktoś jak wygląda bezpieczeństwo Europejczyków w Egipcie

      Usuń
    2. Ja byłam bardzo dawno temu jak byłam jeszcze dzieckiem i z tego co pamiętam nie było żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Ogólnie to jest stereotyp że wszyscy wyznawcy Islamu to terroryści (oczywiście są wyjątki, no i nie wiem jaka jest obecna sytuacja, bo jakiś czas temu było tam jakieś zamieszanie), więc ja na twoim miejscu bym jechała. A jak się boisz, to zawsze z kimś bądź i scyzoryk w rękę :P

      Usuń
    3. ludzie różnie gadają,jedni tak a inni jeszcze coś innego,nie wiem czy przypadkiem mojej mamy szefostwo nie wybiera się właśnie do Egiptu w następnym tyg i to chyba na calutki tydzień

      martusia-16

      Usuń
    4. a może już byli,nie jestem pewna ale coś mi się obiło o uszy xd

      martusia-16

      Usuń
    5. zależy w jakim miejscu w Egipcie masz być, jak w typowo turystycznych miejscowościach to nie ma co się obawiać :)

      Usuń
    6. Wiesz zaczepiać to Cię mogą i pijane sebiksy w Polsce. stardollowy10

      Usuń
    7. stardollowy, niestety nie tylko sebiksy i nie tylko pijane :(

      Usuń
    8. Nie wiem dokładnie gdzie by miałabym ta wycieczka do Egiptu. Trudno mi to określić. Jestem na rozszerzonej geografii więc pewnie chcielibyśmy też zobaczyć cuda natury. ;p

      A wiecie, że miałam sytuacje, że mnie na oko trzeźwy 40 letni facet zaczepił na przystanku (kiedy ja mam 17 lat) i czy pójdę z nim do baru obok. Przestraszyłam się powiedziawszy szczerze, poza mną były jeszcze z dwie osoby tam... Do tego był natrętny.

      Usuń
    9. Ja jak mialam jakies 10 lat, moze 12 zaczepil mnie typ pod blokiem. Kolo 40, garniak, dobrze wygladal i powiedzial ze ma duzo slodyczy w samochodzie i zebym z nim poszla. Przestraszylam sie mega, dobrze ze mnie mama uczyla co trzeba robic w takich sytuacjach, bo jeszcze bym poszla... ucieklam za blok na plac i pierwsza dorosla osobe jaka spotkalam poprosilam o odprowadzenie do domu. Moze nie na temat, ale przez to co napisalas sobie to przypomnialam. Nie kazdy sebiks jest zly i nie kazdy dobrze wygladajacy typ bezpieczny.

      Usuń
    10. Ostrożności nigdy za wiele

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. Mała, taką ślicznotkę jak Ty, na pewno będą zaczepiać <3

      Usuń
    13. Pamiętaj o odpowiednim ubiorze. Idziesz poza teren hotelu - miej zakryte kolana i ramiona. stardollowy10

      Usuń
    14. @marta32222 Już się dzisiaj nasłuchałam komplementów i co to bu ze mną nie robiono. Wystarczy. Stop mała X'D

      @stardollowy10 sądzę że o to zadbałby nasz opiekun, w sensie poinformowałby nas o wszystkim. Jest to odpowiedzialny człowiek, podróżujący po świecie. Poza w Egipcie to są wgl hotele? Zawsze myślałam że tam to pensjonaty czy kurorty bardziej

      Usuń
    15. @aguuniek ten z ktorym miałam doświadczenie akurat wyglądał źle i źle się zachowywał

      Usuń
    16. u mnie właśnie zawsze jak miałam jakieś nieprzyjemne sytuacje z facetami to z tymi co jednak wyglądają dobrze.

      Usuń
  12. Mój tata dzisiaj nieświadomie zjadł pieczoną kiełbaskę, którą ktoś położył na papierowy talerz leżący na ziemi po tym jak spadła na piach. Kiedy
    ją zjadł powiedziałam mu, że ta kiełbaska leżała na ziemi a on uśmiechnął się i powiedział, że mu smakowała....

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za nagrodę! :)
    Chciałam Ci pocisnąć, że cały czas masz tę samą fryzurę, ale ostatnio zmieniłeś, więc mój hejt byłby inwalidą xD

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja bym tylko dodała, że chętnie bym zobaczyła bloga w bardziej minimalistycznej odsłonie. Kocham prace Mikołaja, ale troche mi sie znudzilo i lubie jak blogi modowe mają surowy wyglad :D taki offtop troche,ale co tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ta grafika Mikołaja jest bardzo ładna, ale mi np. już się znudziła :/ Choć może nie jestem całkowicie za surowym wyglądem to zmiany by się przydały.

      Usuń
    2. Zgadzam się z lu, przydałby się powiew świeżości na blogu.

      Usuń
    3. O i ja! Podoba mi się ten wygląd tak czy inaczej, ale fajnie by było zobaczyć coś nowego:-)

      Usuń
    4. Może jakiś jasny, zimny błękit?

      Usuń
    5. Uwierzcie mi na słowo, że też mam już tego wyglądu po uszy, ale bardzo ciężko jest znaleźć kogokolwiek kto wykona grafikę na porządnym poziomie. Nie chcę grafiki z powyginaną lalką ze Stardoll z dorobioną do tego czcionką z Gimpa/PS albo tak słabej, że trzeba ją co chwilę edytować żeby wyglądała znośnie. Ale się zastanowię i popytam ludzi, może coś minimalistycznego się uda u kogoś ubłagać :p

      Usuń
    6. Według mnie ten nagłówek nie jest zły, jest wręcz dobry. Tylko może by zmienić jego kolorystykę? Może w tym sensie byś miał kogoś łatwiej znaleźć. Taka zmiana wprowadza też świeżość ;)

      Usuń
  15. Co sądzicie o porażce Polski z Kolumbią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę byś wredna dla piłkarzy, chociaż w czasie meczu się na nich wkurzałam. Jest mi ich szkoda, bo wiadomo, że też nie czują się dobrze z tym jak mecz wyglądał. Jestem za zmianą trenera.

      Usuń
    2. Od początku meczu kibicowałam Kolumbii.

      Usuń
    3. Nasi piłkarze nie umieją grać..... Jest nawet jeden plus tego wszystkiego bo można się pośmiać z memów xD

      Usuń