Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Tygodniówka

Hej! Wiem, duże opóźnienie, ale to już u mnie normalne. Zero niespodzianek, kek. Nie będę przeciągał, bo pewnie tego nawet nikt nie czyta. Na listę dopisałem trzy nowe osoby: Charmed Girl, Alaamiss2012 oraz Just Me. Charmed Girl oraz Just Me, byłbym bardziej niż wdzięczny gdybyście napisały mi w komentarzu wasze nicki z gry żebym mógł wpisać je na listę :p Nikogo nie usunąłem, ale tak jak wypominałem w poprzednim poście - system listy zaczyna działać i pojawiło się wiele, wiele, wiele podkreśleń. W przyszłym tygodniu przeczuwam cyrk na tej liście, przysięgam.

Osoby, które skomentowały każdego posta: 13
Osób komentujących w minionym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Spodnie - dfvgtgfg
Top - aguuniek
Kurtka - Jarus55
Czarna torebka - Kalosz4
Niebieska torebka - sylwia5278
Buty - ManiakPupili
*wystawię rano*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

24 komentarze:

  1. Chciałbym pasek, resztę już mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,to pasek z MSW

      martusia-16

      Usuń
    2. Tak czy inaczej tylko tego nie mam

      Usuń
    3. Nie, nie kochani to choker z Nelly! Powiększyłem go lekko, bo był strasznie mały w porównaniu do reszty :x

      Usuń
    4. Oj... To ja jednak się nie zgłaszam, sorki za problemy

      Usuń
    5. a przypomina pasek z MSW :D

      martusia-16

      Usuń
  2. Torebka bądź buty
    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Zgłaszam się.

    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo.

    Tym razem się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się,mam buty i pasek,w sumie interesuje mnie tylko bluzka z Subcouture :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Zgłaszam się, chciałabym pierwszą albo trzecią bluzę. Buty już mam

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko trzecią rzecz, każda inna mnie interesuje.
    Dziękuję za poprzednią nagrodę

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje :) ja zawsze wszystko czytam ^^
    Nie zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nick na SD to _Charmed_Girl_
    Zgłaszam się. Muszelkowa torebka byłaby spoko. ~.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! Interesuje mnie pierwsza i trzecia bluza.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój nick to Renesmeeeeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. :)
    Buty mam, interesują mnie bluzy i choker.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio niestety nie miałem czasu iiii postaram to się nadrobić!
    interesują mnie buty tylko, ale i tak nie miałbym jak ich odebrać, bo nie mam już sd :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo!
    Z rzeczy z tego tygodnia, posiadam pasek, a marzy mi się torebka.

    Dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń