Obserwatorzy

niedziela, 17 czerwca 2018

Tygodniówka

Hejka! Zacznę od tej złej części. Z listy niestety musiałem usunąć aż 5 osób dlatego chciałbym żeby każdy z Was sprawdził czy przez przypadek nie usunąłem niewłaściwej osoby, bo znowu piszę tego posta w środku nocy, eh. Natomiast dobrą częścią tego postu jest to, że mogłem dopisać aż dwie nowe osoby - WERRA. oraz Sophie Vlog. Sophie Vlog byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś napisała mi w komentarzu Twój nick ze stardoll żebym mógł wpisać go na listę :p No i tak jak zawsze na liście zaktualizowałem wszystkie nicki wedle minionego tygodnia.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 16
Osób komentujących w minionym tygodniu: 24

Nagrody za miniony tydzień:
Body 1 - Girlewelina
Body 2 - dobrapogoda
Body 3 - Renesmeeeeeee
Buty - ola4077
Torebka - izaaa001
Okulary - Heneda

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

18 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za body!
    Tym razem się że zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Mam czarną torebkę i spodnice

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nagrodę :)
    Tym razem najbardziej zależy mi na czerwonej nerce. Spódnicę już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam za mój brak aktywności, postaram się wszystko nadrobić! Zgłaszam się. Mam pierwszą bluzkę
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ja bym chciała spódnicę, nerkę już mam, pozostałych rzeczy nie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sophie Vlog teraz nie będzie raczej mogła przez kilka dni komentować, bo wyjechała na koncert, ale jak coś jej nick to zamisa :P

    tym razem znów się nie zgłaszam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo dziękuję ;3 Body jest świetne :D
    Mam spódnicę, chciałabym nerkę :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. Mam czerwoną bluzke.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie, dziękuje! Tak jak Aguuniek napisała - mój nick to Zamisa.
    Zgłaszam się, na nerce mi zależy najbardziej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już aktualizuję! Dzięki za odwiedzanie bloga :D

      Usuń
  10. Zgłaszam się, będę zadowolona z czarnej bluzeczki lub butów :)

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, chciałabym nerkę :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, interesują mnie obie bluzki i nerka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Dziękuję za butki :P
    Tak wiem, wiem moja aktywność spadła, ale już średnia wyciągnięta, więc wracam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie chce mi się komentować ostatnio i do tego mój komputer jest w naprawie, a telefon mam tak słaby, że nie da się z niego korzystać.

    chciałbym nerkę.

    OdpowiedzUsuń