Obserwatorzy

środa, 20 czerwca 2018

Wyniki Szybkiej Loterii

1. Girlewelina
2. -
3. Olunia400
4. -
5. sylwia5278
6. -
7. -
8. aguuniek
9. ola4077
10. CherriesAndWine
11. _Charmed_Girl_
12. WERRA.
13. dobrapogoda
14. Alaamiss2012
15. Renesmeeeeeee
16. -
17. Marta32222
18. Zamisa

Wynik losowania nagród: KLIK
Nagrody dla przypomnienia: KLIK
Odbiór nagród: KLIK

Zostało kilka wolnych nagród, więc jeśli ktoś nie jest zadowolony ze swojej nagrody może ją wymienić! Kto pierwszy ten lepszy ;) Ah no i powiedzcie czy chcielibyście więcej takich mini loterii?

18 komentarzy:

  1. To ja chętnie wymienię na 17, jeśli mozna:)
    Dziekuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D
    Jeśli można, to chciałabym wymienić swoją nagrodę na numerek 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Mi się moja nagroda bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym wymienić na 8, dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie super loteria i nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym prosić o zmianę z dwójeczki na jedenastkę? Z góry dziękuję! ~.^
    Jeśli chodzi o mini loterie to ogólnie bardzo sponio. Chętnie wezmę udział w kolejnej. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Z chęcią wzięłabym udział w kolejnych loteria h.

    OdpowiedzUsuń
  8. Meh, przespałam loterię, także liczę na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo, czekam na kolejną taką loterię!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bym chciała wymienić na 5 jeśli da radę.

    OdpowiedzUsuń