Obserwatorzy

piątek, 30 czerwca 2017

Plaza Breakdown | Fever

Już nawet nie pamiętam kiedy, ale chyba na początku czerwca w starplazie pojawił się coroczny sklep z letnimi ciuchami. Kolekcja wypadła bardzo słabo na tle zeszłorocznej, ale nie jest gorsza niż pierwsza odsłona tego sklepu xd Ceny sklepu mieszczą się w przedziale od 8 do 26 stardollarów bez zniżek dla Royalty. Ubrania może nie należą do najlepiej wykonanych i najtańszych, ale dobrze się z nimi współpracowało.
Z kolekcji najbardziej spodobały mi się te artykuły, które widać na powyższym screenie. Szczególne miejsce w moim serce zajęła sukienka w kratkę inspirowana Hürgel. Od razu jak zobaczyłem ją w plazie miałem na nią pomysł i możecie go zobaczyć poniżej w pierwszej stylizacji. Drugą rzeczą, która mnie zachwyciła była kobaltowa spódnica z biało-czarno-różowo-czerwonymi falbanami inspirowana Pucci. Żółte bikini kupiłem do letnich stylizacji i według mnie są to jedne z lepiej wykonanych ubrań z tej dostawy. Różowa bluzka inspirowana Top Shop'em na pewno przyda się do delikatnych stylizacji. Szorty również inspirowane tą marką są według mnie jednymi z lepiej wykonanych jeansowych szortów w gorze, do tego mają bardzo ładne przetarcia. Czarno-biały płaszcz Pucci kupiłem, bo uważam, że takie płaszcze są łatwe do wystylizowania. Mi tym razem się niestety nie udało go wykorzystać, ale mam na niego plany xd Żółta sukienka od Andersona na pewno świetnie sprawdzi się jako asymetryczna spódniczka. Męską koszulę kupiłem ze względu na jej kolorystykę, jedyną wadą jest wykonanie tych roślin, ale cóż.
Z dodatków najbardziej spodobały mi się buty inspirowane Valentino, jestem fanem tego typu butow na sd. Jestem już lekko zmęczony ciągłymi szpilkami, więc z tego samego powodu zakupiłem buty inspirowane Castanel. Dodatki według mnie były tą lepszą częścią kolekcji, dostaliśmy piękne żółte kolczyki inspirowane de la Rentą i pilotki, których nigdy nie jest dość.

Propozycje wykorzystania wybranych rzeczy:
#1
Bluzka - Fever | Spódnica (Sukienka) - Fever | Kolczyki - Subcouture | Choker - Antidote | Pasek - Fallen Angel | Torebka - Limited Edition | Buty - Versace

#2
Bluzka (Body) - Fallen Angel | Spódnica - Fever | Beret - Bonjour Bizou | Torebka - Bonjour Bizou | Pasek - Voile + Mr. | Buty - The JetSet

#3
Bluza - It Girls + Fallen Angel + 9To5 | Spódnica - It Girls | Okulary - Fever | Pasek - Nelly.com | Torebka - Decades | Buty - Runway

#4
Bluzka - Vinyl + Callie's Picks | Spodnie - Antidote | Kolczyki - Fever | Nerka - Subcouture | Zegarek - Young Hollywood | Buty - Subcouture

Co sądzicie o outfitach? Jak Wam się spodobała ta dostawa? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

czwartek, 29 czerwca 2017

Know you wanna see me nakey

Sukienka - Wild Candy | Spodnie - It Girls | Narzutka - Yves Saint Laurent Tribute | Gorset (kołnierzyk) - Decades | Buty - Yves Saint Laurent Tribute | Nerka - Original Future 

Hard feelings of love(less)

Kolczyki - Antidote | Kurtka - Limited Edition | Chokery - Limited Edition & Hot Hot Buys | Sukienka - Young Hollywood | Torebka - Callie's Picks | Buty - Jimmy Choo Tribute 

środa, 28 czerwca 2017

Plaza Breakdown | Wild Candy

Tak jak wspominałem w Tygodniówce zabrałem się za trzy posty z tej serii i w pierwszym z nich przyjrzałem się ostatniej dostawie do Wild Candy. Przyznam, że nie jestem fanem tego sklepu z jednego chyba wszystkim wiadomego powodu. Sklep ostatnio podrożał, cóż wciąż mówimy o cenach w starmonetach, ale ceny skoczyły prawie o 100%. Pomijając ten problem, przejdę do czegoś co bardzo rzadko się adminom zdarza. W końcu kolekcja dobrze się prezentowała - wykonaniem, nie stylowo, bo pod tym względem jest według mnie trochę messy.
Cóż z kolekcji kupiłem wszystko, bo miałem wystarczająco dużo starmonet, ale nie wszystko bym Wam polecił, bo to też jest wydatek. Na powyższym screenie możecie znaleźć to co uważam za must have. Zaczynając od ciuchów w kolorze khaki, brakuje na stardoll takich ciuchów więc zwróciłem uwagę na nie najszybciej. Kolejnymi ciuchami, które włożyłem do koszyka były dwie pomarańczowe sukienki, również wybrane z powodu braku tego koloru w mojej szafie. Różowe ciuchy stały się nagłymi must have'ami więc chyba nie muszę nic o nich mówić. Szare dresy kupiłem, bo mamy ich mało na stardoll, a te były w bardzo fajnym kształcie i kolorze. Do tego noszę je często w realu, spokojnie tylko w domu xd Nawet zainspirowałem bazę lekko tym jak je w realu noszę - z 6 centmetrowymi bootkami na platformie. Szorty wydawały mi się urocze i świetne do letnich stylizacji. Kopertówka jest według mnie jedną z lepiej wykonanych rzeczy z tej kolekcji. Pasowała mi do wielu fajnych dodatków i początkowo miałem z nią stylizację, ale zmierzała donikąd więc ją usunąłem xd Buty również uważam za must have ze względu na ich fason, który chyba jest modny (whoops, nie jestem modnisiem i się na tym nie znam!) i na wykonanie. Dobrze leżą na dollce, ale niestety nie udało mi się ich jeszcze wykorzystać. Torebka na ramię jest również jedną z lepiej prezentujących się elementów dostawy, do tego bandanka powoduje, że torebka jest unikatowa. Ok chyba skończyłem się popisywać moją wiedzą o modzie, o ironio :')

Stylizacje z wybranymi ciuchami:
#1
Bluzka - Subcouture + Limited Edition | Kurtka - Wild Candy | Spodnie - It Girls | Torebka - Special Offer + It Girls | Buty - Vinyl

#2
Bluzka - It Girls | Spodnie - Wild Candy | Okulary - Miss Sixty | Torebka - Pix + It Girls | Buty - Nelly.com

#3
Koszula - Jean Paul Gaultier + 2x Wild Candy | Spódnica (Sukienka) - Wild Candy | Kolczyki - Subcouture | Pasek - 3x Bonjour Bizou + Subcouture | Torebka - Bonjour Bizou | Buty - Bonjour Bizou

#4
Top (Body) - Wild Candy | Spódnica - Balmain | Okulary - Callie's Picks | Torba - Vinyl | Pasek - Mr. | Buty - Trails

Co uważacie o tych stylizacjach? Podoba Wam się ta dostawa? Koniecznie napiszcie w komentarzach co wy kupiliście!

wtorek, 27 czerwca 2017

Tygodniówka

Wybaczcie, że post znowu pojawia się we wtorek, ale cały wczorajszy dzień spędziłem na pisaniu Plaza Breakdown. Stwierdziłem, że przysiądę do ostatnich kolekcji i zrobię kilka postów, bo strasznie rzadko je dodaję. Póki co mam w pełni przygotowane posty z wykorzystaniem Fever i Wild Candy. Pracuję jeszcze nad Velvet Orchid, ale średnio mi wychodzą te stylizacje. Jeszcze zobaczę jak to będzie. Postaram się jeszcze napisać w tym tygodniu post z Bonjour Bizou. 
No to chyba na tyle ze wstępu przechodząc do właściwego tematu... Na listę dostają się w tym tygodniu aż dwie osoby! Są to: VIDUN oraz Rouxrogue, gratuluję dostania się i dziękuję za taką aktywność z Waszej strony! :) Ponadto bardzo bliska dostania się na listę w tym tygodniu była CudkeOczka. Z listy nikogo nie usunąłem, nikt specjalnie się w komentowaniu nie opuścił. Tylko dwie osoby podkreśliłem, bo ilość komentarzy była niepokojąca, ale to chyba tyle na ten tydzień? 
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Bluzka - MadmoiaselleOla
Spodnie - not_ur_babe
Sukienka - MissPisz
Buty - martusia-16
Czapka - Sylwia5278

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

7 YEARS

In my head the visions never stop

Golf - Special Offer & Voile & Nelly.com | Kurtka - Evil Panda | Nerka - Original Future | Spodnie - Special Offer | Spódnica - D&G Tribute | Buty - It Girls

poniedziałek, 26 czerwca 2017

We could be immortals

Sukienka - It Girls + Wild Candy Couture | Apaszka - Voile | Torba - Easter Gift + The Jet Set + Dolce&Gabanna Tribute | Buty - Voile | Kolczyki - Subcouture 

sobota, 24 czerwca 2017

Roulette

Koszula: Museum Mile+Basic | Pasek: Limited Edition | Zawieszki: Subcouture+Film Theory | Torebka: Jean Paul Gaultier | Buty: Melbourne Minimalism 

czwartek, 22 czerwca 2017

I am a champion of the people that don't believe in champions

Koszula - Limited Edition | Sweter - Mr. + Stardesign | Spódnica - Tingeling Halloween Coture | Skarpetki - Gucci Tribute | Buty - Nelly.com + 9to5 | Torebka - Rio | Kolczyki - Stardesign | Pasek - Voile 

I'll love you 'til you call the cops on me

Ale mnie dziś opaliło/spaliło :')
Chusta - Limited Edition | Kurtka - Evil Panda | Spodnie - Subcouture | Torebka - Royalty | Buty - Voile

wtorek, 20 czerwca 2017

Tygodniówka

Miałem dodać w poniedziałek, dodaję we wtorek. Ktoś jest zaskoczony? XD Nikt nowy nie dochodzi, ale bardzo bliska dostania się była w tym tygodniu Rouxrogue. Jeśli w tym tygodniu skomentujesz więcej postów, to się dostaniesz! Z listy nikt nie został usunięty, ale jak zawsze listę zaktualizowałem. 
Osoby, które skomentowały każdego posta: 16
Osób komentujących w minionym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Bluzka - SmileyNadia12
Spódniczka - MissGirls150
Futerko - B.E.A.T.K.A
Kolia - SrebrnaMuza
Buty - HannahCool1232

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

The champagne glasses

Kolczyki - Burlesque | Sukienka - Saint Laurent Paris Tribute | Torebka - Young Hollywood | Spodnie - Nelly.com | Buty - Velvet Orchid 

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Deja Vu

Choker (Bransoletka): Anna Sui | Koszula: Jean Paul Gaultier | Sukienka: Melbourne Minimalism | Spodnie: PPQ

niedziela, 18 czerwca 2017

sobota, 17 czerwca 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Kolejny tydzień minął i przyniósł kolejny prezent od adminów. Tym razem nasi przyjaciele* wybrali dla nas T-shirt ze sklepu Vinyl. Jeśli nie maci statusu SS, aby móc odebrać bluzkę jako prezent, możecie ją zakupić w wcześniej wspominanym sklepie za 10sd. Osobiście poleciłbym odbiór tej bluzki osobom, które oczywiście mogą, bo bluzka nie jest zła, można z nią się trochę pobawić i co ważniejsze - nie zginie w szafie. Ma dość oryginalny krój przez większe wycięcia po bokach, co daje jej takiego grunge'owego uroku. Do tego promuje jeden z lepszych zespołów dzisiejszych czasów, więc dla mnie bomba! :>

Nasze stylizacje:
Paweł: Tym razem zrobienie stylizacji nie sprawiło mi wielkiego kłopotu. Zacząłem od podłożenia pod bluzkę czarnego stanika z Basics, bo wystawały piersi hehe. Od początku wiedziałem, że w stylizacji użyję jakichś podartych jeansowych szortów tak więc zrobiłem, a do nich dodałem pasującą narzutkę i kabaretki, bo widzę takie połączenia na tumblerze.  Następnie wybrałem buty, których nigdy nie używałem więc cieszę się, że w końcu udało mi się je użyć, a do nich dodałem pasującą kolorystycznie torebkę.

Bartek: Wpierw myślałem, że koszulka będzie fajna do wystylizowania.... jednak taka nie była. Pomimo całkiem fajnego fasonu i koloru, w każdej stylizacji jaką stworzyłem tylko ta bluzka mi nie pasowała. W dzisiejszej stylizacji "zaszalałem" Bardzo chciałem wykorzystać ten top od Rihanny, ale nie w jakiejś high fashion stylizacji, tylko w takim "zwyklaku". Pod top oraz koszulkę dałem czerwony sweterek aby wszystko fajnie sie zgrywało. Następnie dodałem skórzaną spódniczkę. Nic innego mi nie pasowało. Na koniec czarne buty oraz torebka na złotym łańcuszku. 

Ankieta:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

piątek, 16 czerwca 2017

Can you hear the silence?

Koszula - It Girls | Top - Fudge | Kamizelka - Hot Hot Buys | Spodnie - Wild Candy | Kolczyki  - Voile | Torebka - Givenchy Tribute | Buty - Young Hollywood 

czwartek, 15 czerwca 2017

Pinkland & Antarctica

Okulary - Stardesign | Kolczyki - PPQ | Sukienka - Limited Edition | Kurtka - Wild Candy | Majtki - Royalty | Torebka - Archive | Buty - 9 to 5

Hey Hey Hey

Top: Fallen Angel | Sweter: Callie's Picks | Spódnica: 2xCallie's Picks | Buty: Rio+Archive 

środa, 14 czerwca 2017

wtorek, 13 czerwca 2017

Tygodniówka

W końcu napisałem posta wcześniej :D Za tydzień obiecuję już poniedziałek, a za dwa tygodnie już normalnie w niedzielę. W tym tygodniu niestety musiałem usunąć jedną z najdłużej komentujących osób - Katniss-ne i jest mi mega smutno z tego powodu, ale cóż ludzie odchodzą nie tylko z blogów c'nie. Są również dobre wieści, bo dodaję nową osobę - not_ur_babe! Byłaś w tym tygodniu
Osoby, które skomentowały każdego posta: 19
Osób komentujących w minionym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Tunika - izaaa001
Sukienka maxi - Melolitka
Sukienka mini - MyMelisaWhite
Spódniczka maxi - noahoshino
Spódniczka mini - gabrysiaslysz

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

niedziela, 11 czerwca 2017

I know the story by heart

Kolczyki - Nelly.com | Choker - It Girls | Kurtka - It Girls | Sukienka - Limited Edition | Majtki - Bonjour Bizou & Rio | Buty - Velvet Orchid & Special Offer

sobota, 10 czerwca 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

We wtorek admini ponownie zaktualizowali stronę z prezentami dla osób posiadających ststus SS. Czy trzeba o nim coś mówić? Decyzja należy do Was, chociaż chyba wszyscy wiedzą jak ta kamizelka skończy w naszych szafach. Jeśli Wam się podoba, a nie macie statusu SS, kamizelka jest dostępna w sklepie Evil Panda za 20sd. Chociaż z drugiej strony na co narzekam, dział w końcu polega na zmierzeniu się z nawet najgorszymi ciuchami.

 Nasze stylizacje:
Paweł: Ja miałem wielki problem z tym prezentem. Nie jestem wielkim fanem koloru różowego, ani ubrań w kropki, więc dla mnie robienie tej stylizacji było koszmarem. Nie miałem zielonego pojęcia od czego zacząć, więc najpierw nakładałem po kolei różowe rzeczy szukając czegokolwiek, co by pasowało do tej kamizelki odcieniem. W końcu trafiło na brelok, który zawiesiłem na dzisiejszym prezencie. Następnie zauważyłem ten kombinezon i go ubrałem, pod niego włożyłem białą bluzkę, bo jestem fashion™. Następnie dobrałem torebkę pod kolory na breloku, czarne bootki i pasujący skórzany pasek. Na sam koniec postanowiłem zawiesić na kamizelce srebrne kolczyki, aby brelok nie czuł się samotnie xd

Bartek: No nie powiem, trochę roboty przy zrobieniu stylizacji to było. Robiłem chyba z 5 czy 6 podejść. No nie było łatwo. W każdej stylizacji nie pasowała mi ta kamizelka, a jak się ją zdjęło ty wszystko super pasowało. W końcu trafiłem na tę bluzę i jakoś to razem wyglądało z kamizelką. Postanowiłem połączyć bluzę z granatową sukienką. Na koniec dodałem szpile i nerkę, która uzupełniła stylizację.

Kasia: Robiąc stylizację postanowiłam trochę poszaleć i nie bać się zahaczenia o barbiowy kicz. Do powiększonej kamizelki dobrałam plastikowe ubrania - spódnicę oraz bluzkę. W ramionach wydawało mi się za mało więc dodałam tiulowe rękawy. Taką bazę uzupełniłam o srebrne okulary, naszyjnik i identyczne bransoletki. Do ciężkiej biżuterii dobrałam buty,które urozmaiciłam o różowe platformy. Ostatnim elementem, który wiąże całość kolorystycznie jest torebka w panterkę.

Michał: Chyba jak dotąd najgorszy prezent z jakim miałem okazję się zmierzyć. Wykonanie nie jest złe, ale całokształt mówi sam za siebie. Stylizację zacząłem od czarnego golfu, który wzbogaciłem o body z poduszkami na ramionach. Do całości przez przypadek doszła spódnica i o dziwo jakoś mi się tutaj wpasowała. Następnie dobrałem dodatki: kolczyki - koła, okulary w srebrnej oprawce, gumowe(?) botki oraz nerkę, która trochę zakryła tą nieszczęsną kamizelkę. Z efektu końcowego jestem zadowolony, ale wiem, że nie prędko (pewnie w ogóle) użyję tego giftu jeszcze raz.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

piątek, 9 czerwca 2017

Alone at a table for two and I just wanna be served

Bluzka - Tingeling | Golf - Mr. | Blezer - Callie's Picks | Spodnie - It Girls | Okulary - Spactacular | Psek - Voile | Torba - Special Offer | Buty - It Girls 

czwartek, 8 czerwca 2017

Forget about it

Kolczyki - Special Offer | Kurtka - Subcouture | Top - Young Hollywood | Pasek - Callie's Picks | Spódnica - Bonjour Bizou | Torba - Fendi Tribute | Botki - Subcouture

Now I can't stop thinking that I can't stop thinking

Nie mogę się jakoś w tym tygodniu za nic zabrać, a mam sporo do zrobienia do szkoły jeszcze, eh.
Bluzka - Antidote + No Name | Spódnica - Giambattista Valli Couture | Pasek - Voile | Torebka - Nelly.com | Buty - It Girls 

Album Halsey >>>
Album Duy >>>
Album Katy >
Perfect Places i Sober >>>

środa, 7 czerwca 2017

Tygodniówka

Obiecuję, że w przyszłym tygodniu post będzie wcześniej xd Ogólnie na liście chyba pojawiły się tylko dwa ostrzeżenia więc nic wielkiego. Nikt nie został dodany, nikt nie został usunięty więc jest całkiem stabilnie i w sumie się cieszę xd Nie mniej jednak zachęcam do sprawdzenia jak wygląda Wasza sytuacja na liście.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody za miniony tydzień:
Koszula - Miskunia303
Spódnica - olunia400
Top - sylwia5278
Torebka - Jarus55
Buty - olao373

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

wtorek, 6 czerwca 2017

City on Lockdown

Golf: It Girls | Tunika: Origal Future | Spódnica: Millionaire Minimalism | Pasek: Monster High | Kozaki: Fallen Angel 
Ostatnio bardzo polubiłem ten pasek. Ah... te czasy tak się zmieniają.

niedziela, 4 czerwca 2017

Casting

Witajcie! Wraz z redakcją podjęliśmy decyzję, że blogowi przydał by się powiew świeżości ze strony jakiejś kreatywnej osoby. Tak jak ostatnio planujemy przyjąć więcej niż jedną osobę, chociaż to oczywiście zależy od poziomu Waszych zgłoszeń ;) Casting przebiegnie podobnie jak rok temu, najpierw wybrane osoby zostaną zaproszone na okres próbny, po którym zdecydujemy kto zostaje, oczywiście może być taka sytuacja, że poprosimy wszystkich o zostanie. Nie ukrywam, że tego byśmy chcieli haha. Casting trwa do 2 lipca, więc macie cztery tygodnie na zgłoszenie się! Liczymy na Waszą kreatywność :)

W zgłoszeniu napiszcie:
Nick z gry
Kilka przykładowych w miarę aktualnych stylizacji (Co najmniej 3)
Krótkie uzasadnienie dlaczego to Ty powinnaś/powinieneś zostać wybrana/ny

Pozostałe rzeczy, które są na Waszą korzyść:
Umiejętność obsługi podstawowych programów graficznych (Paint)
Umiejętność obsługi Bloggera
Zadbana, nieprzesadzona doll
Opcjonalnie status SS jeśli chcielibyście brać udział w WSGC


Zgłaszajcie się jeśli jesteście pewni, że macie zapał, czas i chęci na dodawanie stylek przez więcej niż jeden miesiąc ;) Zaproście znajomych, a może razem będziecie redagować naszego bloga!

Soul of a man

Top - Rio + Original Future + Riviera | Spódnica - Callie's Picks | Czapka - Subcouture | Torebka - Young Hollywood | Buty - Rio

sobota, 3 czerwca 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Po raz kolejny admini wybrali na prezent coś ze sklepu Clique i mam wrażenie, że to zwiastuje nadchodzącą dostawę >.<  Mniejsza. Osoby ze statusem SS i wzwyż mogą odebrać buty na stronie z prezentami do Wtorku, a jeśli komuś się podobają, ale nie mają statusu SS mogą kupić je we wcześniej wymienionym sklepie za 12 stardollarów. W sumie to nie wiem sam co o nich myśleć, mają fajny fason, którego często w starplazie nie widzimy, ale wykonanie jest tragiczne. Buty wyglądają jakby miały być zrobione z aksamitu, ale to po prostu te marne cienie jak z Gimpa. Nie wiem nawet czy mogłoby być z nimi gorzej, ogólnie cały ten sklep jest messy. Decyzja należy jak zawsze do Was.

Nasze propozycje wystylizowania ich:
Paweł: Mam wrażenie, że buty wpadają bardziej w bardzo ciemny granat niż czarny dlatego też pierwsze co pojawiło się w stylizacji był granatowy golf. Na niego narzuciłem sukienkę midi/maxi (nie wiem kurcze xd) w kolorze pudrowego różu, a do niej srebrno-pudrowe kolczyki. Na koniec dodałem kapelusz i torebkę, bo brakowało mi czegoś czarnego.

Michał: Osobiście ciężko było mi zacząć od butów zwłaszcza, że te nie do końca mi odpowiadają. Są ładnie wykonane i uniwersalne, ale to raczej nie mój typ. W każdym razie stylizację zacząłem od sukienki, do której dobrałem bluzę. Jej nadruk zakryłem białymi panelami, jakimiś smugami światła i mgłą (?), które znalazłem w schowku (do efektu końcowego przydał się również paint w małej ilości). Do całości powędrowały mi następnie kolczyki, które ciekawie urozmaicają górę. Plecak kontynuuje trochę sportowy klimat styliki, który rozpoczęła bluza. Chciałem stworzyć jeszcze jakiś nadruk, ale nie byłem z niego zadowolony, więc dla urozmaicenia dodałem kabaretki.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

We are buried in broken dreams

Okulary - Antidote | Koszulka - Special Offer | Sukienka - Runway | Torebka - Callie's Picks | Buty - Limited Edition

czwartek, 1 czerwca 2017

Fast Love

Okulary: Rio | Body: Subcouture | Spodnie: Limited Edition | Kamizelka: Limited Edition 
Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Dziecka :)