Obserwatorzy

sobota, 13 stycznia 2018

Really wish that I could change

Miałem w tym tygodniu trochę wolnego więc miałem czas na przygotowanie kilku stylizacji!
Blazer - Limited Edition + Bonjour Bizou x2 | Podszewka - Bonjour Bizou x2 | Top - Voile | Spodnie - Young Hollywood | Beret - 9To5 | Okulary - PPQ of Mayfair | Torebka - Gucci | Buty - Fallen Angel

Na początku nie byłem przekonany do tej piosenki, a teraz jest moją ulubioną z całego mixtape'u.Gorąco polecam cały ofc. jeden z lepszych "albumów" z 2017.

20 komentarzy:

  1. twoje style są co raz lepsze, wszystkie twoje ostatnie to miłość

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakowało mi Twoich stylizacji, na kolejne parę dni jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale... Te kolory! Boska!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kierunek jaki obrała Charli. PC music forever!
    Stylka zachowawcza, trochę jak taka Niemka pod 50-tkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam fanką takich okularów, jednak tu są na plus. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fajna, chociaż te okulary niezbyt mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest bardzo ładna,ale te okulary są koszmarne ;x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, świetne wykorzystanie tej koronkowej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, świetne okulary c:

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary mi się nie podobają, ale reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śmieszne są te okularki, ale tutaj bardzo pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, choć wypierniczyłabym te okulary stąd.

    OdpowiedzUsuń
  13. haha też wyrzuciłabym z tej stylizacji te okularki ;P Ale całość wygląda baardzo pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie było dych okularów to by było świetnie ;P
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń