Obserwatorzy

sobota, 13 stycznia 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Hejka! Witam Was w kolejnym poście z serii WSGC. Jak Wam mija sobotni wieczór? W tym tygodniu admini po raz kolejny zaktualizowali stronę z prezentami dla osób ze statusem SuperStar. Tydzień temu otrzymaliśmy obrzydliwe okulary do salonu piękności, a w tym tygodniu dostaliśmy czapkę z trzema pomponami. Pochodzi ona z najnowszej kolekcji do Aprés-Ski i kosztuje 13sd bez zniżki (ze zniżką 12sd). Czapka jest....wyjątkowa, to na pewno. Lecz niestety ale nie podchodzi ona pod mój gust. Dodatkowo nijak jest ją wykorzystać, bardzo ciężko jest ją wystylizować. Jej chyba jedynym atutem jest to, że ma ona neutralne kolory, ale to jej nie ratuje. 

Nasze stylizacje:
Bartek: Postanowiłem wykorzystać czapkę jako element butów. Następnie dodałem luźne, ciemnoszare spodnie wiązane na sznurek w pasie. Potem narzuciłem bluzę z długimi rękawami. Stylizację dokończyłem printowaną nerką założoną przez ramię. 

Paweł: W grę nie wchodziło normalne użycie tej czapki. Jest niewiarygodnie paskudna moim zdaniem, ale jej neutralne kolory okazały się jej najmocniejszą stroną. Postanowiłem użyć tych futrzanych nauszników jako rękawy do sweterka, który co prawda miał już futrzane rękawy, ale teraz wygląda to bardziej spektakularnie? Pod sweterek włożyłem jedne z moim ulubionych par jeansów, do których od razu dodałem małe futrzane kolczyki. Następnie pojawiły się czarne skarpetkowe bootki DIY oraz ramiączko pod sweterkiem, bo brakowało mi czegoś na górze. Na sam koniec pojawiła się szara kopertówka w kolorze swetra oraz szary breloczek w kolorze nauszników czapki. TL;DR: bez sweterka nie dałbym rady zrobić czegokolwiek. 

Beata: Ten gift to masakra. Wpadłam na to by go przemycić w dziwacznym futrze DIY, które stworzyłam. Do ów futra dobrałam ciemny dół, a z dodatków jedynie subtelne kolczyki, żeby całość nie była zbyt przytłaczająca. 

Ankieta: 
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Pomysł Bartka podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje Bartka i Beaty są boskie, jednak bardziej mnie urzekł pomysł FunOplera i to na niego oddaję głos! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych butach! Głosuję na Bartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy sobie poradziliście świetnie z czapką, nie mogę wybrać najlepszej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w każdej stylizacja i chyba pierwszy raz, nie wiem na kogo oddać głos. Ale chyba Beata, za oryginalność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże Bartek, kocham to! Pomijając fakt, że uwielbiam twoją doll w tych włosach

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no buty Bartek to jest jakies mistrzostwo :o wowki. stylizacja niestety zadna mi sie nie widzi, czapka jest mocno krejzi ale dam glos na Bartka za buty

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czapka jest koszmarna,odebrałam prezent bo nie wiedziałam co tym razem dostaniemy i zaraz ją wywaliłam....jeśli chodzi o stylizacje to żadna mi się nie podoba,wstrzymam się z głosowaniem tym razem :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Paweł!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czapka rzeczywiście jest, jakby to nazwać?... specyficzna. Oddałam głos na Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mega cuda zrobiliście z tej czapki, wsyztkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj powstrzymuję się od głosu

    OdpowiedzUsuń
  13. ja oddalam glos na Pawla.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ode mnie głos na Pawła. Podoba mi się zarówno wykorzystanie czapki jak i sama stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zagłosowałam na Beatę, chociaż zastanawialam się jeszcze nad Bartkiem... Ogólnie wszystkie trzy stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nikt nie pokusił się o użycie tej czapki w taki sposób w jaki została zaprojektowana. Bartek najlepiej, choć Beata też ma dobrą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paweł- superaśna stylizacja! Reszta też b. ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza jest druga stylizacja, pierwsza i trzecia są słabe :/
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń