Obserwatorzy

piątek, 29 grudnia 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Cześć! Witajcie w kolejnej odsłonie Weekly Superstar Gift Challenge. Jak po świętach? Przygotowani na nowy rok? W tym tygodniu admini zrobili sobie odrobinę wolnego i prezent dla nas dodali w środę. Jest nim gruby, wełniany (przynajmniej na taki wygląda) sweter. Pochodzi on Apres Ski, a jego cena wynosi 21sd dla osób bez statusu Royalty (po zniżce jego cena to 19sd). Ubranie to pochodzi z najnowszej kolekcji do tego sklepu. Dodatkowo warto dodać, że w sklepie znajdziemy taki sam sweterek, tylko że w wersji pastelowej brzoskwini. Ogólnie zacznijmy od tego że 21sd to całkiem sporo za tę bluzę. Nie podobają mi się te plecionki, które, według mnie, są umiejscowione w trochę beznadziejnym miejscu. Lepiej by wyglądały tylko na rękawach, albo wokół czyi. Najlepiej jakby ich w ogóle nie było. Za to podoba mi się wersja ta co dostaliśmy niż ta druga, co jest dostępna w sklepie. Bluza ma fajnej długości rękawy, ale sprawia ona wrażenie brudnej. Podsumowując - dupy nie urywa, ale jak dają to biorę. 

Nasze stylizacje:
Jak widać zarówno Beata, jak i ja próbowaliśmy wykorzystać jak najlepiej potencjał tej bluzy. Razem również postawiliśmy na jasne stylizacje.Stwierdziłem, że na bluzę nałożę długą, kremową sukienkę (btw. uwielbiam jej krój i długość). Postanowiłem urozmaicić stylizację i zabawić się sznurkami w stylizacji. Powyciągałem ze swojej szafy wszystkie cienkie paski i ponakładałem je na dollkę. Na sam koniec dodałem torebkę z LE z dużą ilością frędzli o podobnej kolorystyce tych co są na ramionach. Beata postanowiła dodać futrzane rękawy do swetra. Do swetra dodała beżowo/pudrowe spodnie oraz różowe szpilki. Na koniec stylizacje uzupełniła kartonikiem mleka od Chanel.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

27 komentarzy:

  1. odebrałam ten sweter,przyda się :D jeśli chodzi o stylizacje to jednak bardziej spodobała mi się propozycja Bartka i na jego stylizacje oddałam głos :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś żadna mnie nie zachwyca, ale podobają mi się te paski w pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek nie jest taki zły, ale tym razem stylizacje do mnie nie przemawiają :/
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się propozycja Beaty

    OdpowiedzUsuń
  5. odebrałam, ale nie lubię estetyki ttych tanich ubran. o ile nazwac je mozna tanimi.
    stylizacje są okej

    OdpowiedzUsuń
  6. W sklepie nie zwróciłam na niego uwagi. Sweter nie należy do najlepszych, ale i tak żałuję że nie mogę go odebrać. Głos oddaje na Bartka.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje takie sobie. Glos na Beate.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są świetne c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są w porządku, ale bardziej zachwyca mnie druga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga mi się bardzo podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są świetne, jednak mój głos idzie do Bartka

    OdpowiedzUsuń
  12. ciężko wybrać lepszą, ale chyba Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są zrobione, ale Beaty lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja Beatki jest ładniejsza. Ciekawy pomysł z poduszkami na rękach, piękna kolorystyka. U Bartka podobają mi się paski, które ciekawie współgrają z torebką. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety żadna mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie umiem wybrać, obie są okej, ale w obu brakuje mi też tego „czegoś” :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje nie przypadły mi do gustu
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadna z tych stylizacji mi sie nie podoba :v

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 jest znacznie ładniejsza od 1 ;p
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek jest świetny ;)
    Oddałam głos na 1 stylizację :d
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  21. Bartek fajnie połączył ciężkość swetra z lekkością sukienki, natomiast u Beaty podoba mi się kolorystyka i akcent w postaci torebki, ale chyba jednak głos na Bartka

    OdpowiedzUsuń
  22. Oboje poradziliście sobie bardzo dobrze, ale stylizacja Bartka jest po prostu urzekająca i to na nią oddałam swój głos.

    OdpowiedzUsuń