Obserwatorzy

piątek, 29 grudnia 2017

12 Dni Świąt z Pragiatorium

A piątego dnia Świąt Pragiatorium dało Ci...

Zasady:
- Obserwować bloga
- Być wpisanym na listę
*na zgłaszanie się macie czas do jutra do godziny 11:00*

Rozwiń, aby zobaczyć wyniki wczorajszego losowania:


Gratuluję! Zgłoście się w mojej księdze gości.

PS. Przepraszam, że jeszcze nie wystawiłem zaległych nagród, ale mam problem z doładowaniem SS. Od razu jak mi się uda wykupić to wszystkie wystawię i od razu dam Wam znać! :s

18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! Mam już druga bluzkę ;)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :3
    Drugą bluzkę mam:)
    Rockarolla_

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Podoba mi się 1
    izaaa001

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Mam drugą bluzkę.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bluzkę numer 2
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, zapomniałam napisać, że mam już tę spódnicę xd oddam chętnemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bluzke z numerem 2.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bluzki nr. 2 i nr.5
    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :) w sumie to interesuje mnie tylko bluzka z Pop Shop i ta z LE,bo mam drugą :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :) jaka-gwiazdka
    Mam obie YSL, interesowałaby mnie najbardziej LE lub subcouture.

    OdpowiedzUsuń