Obserwatorzy

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Styczniowa Loteria

W tym miesiącu nic nie mam do podsumowania z takich blogowych spraw. Może dodam tylko, że nagrody z 12 Dni Świąt z Pragiatorium wciąż czekają na swoich właścicieli. No i może w sumie przeproszę, że post pojawił się później niż był planowany, ale miałem trochę na głowie xd
***
W tym miesiącu niestety z listy musiałem usunąć l-lana. Niestety, od dwóch miesięcy nie widziałem Twojej aktywności na blogu, ale w każdej chwili możesz na nią wrócić jeśli zaczniesz znowu komentować ;) Na liście pojawiło się całkiem dużo ostrzeżeń, zagrożeń i tych zagrożeń z wykrzyknikami dlatego proszę o sprawdzenie jak wygląda Wasza pozycja na liście. A z tych pozytywniejszych informacji, na listę dopisałem dwie nowe osoby - aleksandra835 oraz Kalosz4. Gratuluję i mam nadzieję, że nie wpadłyście tutaj tylko na kilka dni i zostaniecie z nami na dłużej! ;)
Poza tym nic więcej nie mam do powiedzenia, ostatnio zacząłem się zastanawiać dlaczego pod postami zwykle jest około 20 komentarzy, a na liście jest nieustannie 28+ osób. Chyba będę musiał w ferie trochę posprzątać na liście. I tą informacją chciałbym zakończyć tą nudną część posta.

Wyniki loterii za grudzień:
1. -
2. -
3. SrebrnaMuza
4. -
5. dobrapogoda
6. Sylwia5278
7. MissPisz
8. RockaRolla_
9. aac321flor
10. Olunia400
11. dfvgtgfg
12. -
13. aleksandra83S
14. olao373
15. ManiakPupili
16. Aguuniek
17. girlewelina
18. martusia-16
19. Jarus55
20. Najka
21. cherry9713
22. -
23. jaka-gwiazdka
24. -
25. -
26. -
27. LuluTelulu
28. izaaa001
29. Marta32222
30. MadmoiaselleOla

Numery: 1, 2, 4, 12, 13, 18, 22, 24, 25, 26 oraz 27 są wolne więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub, które niczego nie wygrały (mogłem kogoś pominąć, przepraszam!) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (MeLolitka, MissGirls150, MyMelisaWhite, martusia-16, LuluTelulu, Rouxrogue, qawerty789, Alaamiss2012 oraz Heneda) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród. Ponadto  aleksandra835 oraz Kalosz4 możecie sobie coś wybrać, ponieważ dwie nagrody zostaną ponownie bez właścicieli. Nagrody numer: 14, 16, 21, 22  proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ są to artykuły wciąż dostępne w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych! 

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*

Nagrody na styczeń:
W komentarzach zgłaszają się tylko osoby z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się najbardziej podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość!

Wyniki tej loterii i Loterię Lutową planuję dodać w weekend 27/28 stycznia.

33 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie!

    Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć 19 lub 21.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo!
    Chciałbym najbardziej 8 ale może też być 3, 14 i 13

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! <3

    Najbardziej interesuje mnie 19 :) O ile pamiętam ten płaszcz był tylko dla ss i tylko dlatego go nie kupiłam:( Ale gdyby się nie udało to z uśmiechem przygarnę też 1, 16 lub sd :))

    rockarolla_

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję! z tej loterii chciałabym 18
    aguuniek

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki!
    Z tej loterii interesuję mnie najbardziej sd, ale może być też 3:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym 13 lub sd :)

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie najbardziej 21, 13, 6, a mam 23 :) I dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Dziękuję ślicznie :)

    Tym razem interesuje mnie numerek 8 lub 16 :)(większość ciuszków w z tego rozdania już mam)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja chętnie przygarnę z poprzedniej loterii nr 18 :) z tej loterii interesuje mnie od 26 do 31,choć i tak wiadome że nie zdobędę nic ;d

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mam nr 7 i 10

      martusia-16

      Usuń
    2. Przecież każdy zawsze coś dostaje jak się zgłasza już masz praktycznie w kieszeni te nagrody xd

      Usuń
    3. Inną sprawą jest moje częste przegapianie komentarzy i zgłoszeń dlatego często mówię, żebyście mnie sprawdzali haha

      Usuń
  10. Nie zglosilam sie w poprzedniej loterii, jak cos to poprosze o numerek 22 lub 27. Dziekuje bardzo :)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ;)

    Zgłaszam się
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, marze o 20, ale mogą też być sd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze starej listy chciałabym 22, 13 lub sd ;)
    Z obecnej marzę o 21 lub 25. Mam 1, 16 i 19
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, marzy mi się 1, 16, 21 albo sd

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję! Zgłaszam się! Posiadam nr 1, interesuje mnie 16,3,7,19,21
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ! :)
    zgłaszam się, mam nr.12, interesuje mnie 16, 21 i 3 :)
    izaaa001

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie chcę nic z poprzedniej loterii + nadal czekam na nagrodę z tej z listopada :p
    Jestem zainteresowana nr. 21, 22, 24.
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo wybacz, musiałem przegapić i zapomnieć :S Sorry, już wysłałem :S

      Usuń
  18. <3 Dziena

    zgłaszam się
    1,3,6, 13 lub 26/31 bym przygarnęła, bo ostatnio bieda z hajsem jak ładuję ss raz na kilka msc :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki :D
    W tym miesiącu interesują mnie numerki: 1, 13, 16, 19, 23
    Numerki 2 i 14 już mam :)
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli nikt nie zgłosi się do poprzedniej loterii do numerku 25 to ja bym chętnie wymieniła swój 21 na własnie 25, jeśli to nie byłoby problemem :)

    W tym miesiącu interesują mnie numerki 3, 13, 19, 21, 22.

    OdpowiedzUsuń
  21. :)
    I`m interested in 21, 19, 24 or 09.
    aac321flor

    OdpowiedzUsuń
  22. podoabją mi się numerki 1, 9, 13, 20, 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję i zgłaszam się, preferowałabym sd, ewentualnie 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję i oczywiście zgłaszam się.
    Chciałabym najbardziej coś z tych rzeczy: 1, 4, 6, 17, 19 i 25.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń