Obserwatorzy

niedziela, 3 grudnia 2017

Grudniowa Loteria

Zwykle coś na wstępie pisałem żeby od razu nie pchać się z rozliczeniem miesiąca, ale tym razem chyba nie mam nic do powiedzenia. Może podsumuję ostatnie wydarzenia na blogu jednym słowem - komedia. 
***
Niestety, ale w tym miesiącu nie zauważyłem aktywności ze strony SmileyNadia12 oraz VIDUN. Oczywiście nie usunąłem Was tylko z tego względu, wasza aktywność spadła już kiedy pisałem poprzednią loterię miesięczną, wiec no cóż mogę zrobić :/ Tak jak miesiąc temu na liście pojawiło się kilka zagrożeń i ostrzeżeń, dla osób które widziałem dosłownie pod garstką postów w tym miesiącu. Na listę dopisałem aż dwie nowe osoby: Najka. oraz dobrapogoda. Gratuluję! :) Swoją drogą jak już może ktoś to czyta, to tak w miarę możliwośći wybierajcie numery, które nie zostały już wybrane lub kilka, a nie jeden konkretny. Zawsze jest tak, że kilka osób napisze tylko jeden numerek i wypada tak, że 6 osób chce jedną nagrodę xd No ja staram się to sprawiedliwie rozłożyć, dlatego jak ktoś napisze już dwa numery to o wiele łatwiej jest mi to rozłożyć. Piszę to tylko dlatego, bo rozpisuję teraz nagrody i dosłownie dziesięć osób zgłosiło się po 5 tych samych numerów i nie wiem jak to rozdzielić :v

Wyniki loterii za listopad:
1. cherry9713
2. -
3. Jarus55
4. dobrapogoda
5. aguuniek
6. izaaa001
7. -
8. olao373
9. SrebrnaMuza
10. -
11. -
12. aac321flor
13. dfvgtgfg
14. RockaRolla_
15. MyMelisaWhite
16. sylwia5278
17. MadmoiaselleOla
18. -
19. Marta32222
20. martusia-16
21. qawerty789
22. jaka-gwiazdka
23. -
24. MissPisz
25. -
26. Olunia400
27. Rouxrogue
28. AlaaMiss2012
29. l-lana
30. ManiakPupili
31. girlewelina

Numery: 2, 4, 7, 9, 10, 11, 18, 22, 23, 25 oraz 26 więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub które niczego nie wygrały (właśnie przez konflikt wyboru numerów xd) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (SrebrnaMuza, MeLolitka, MissGirls150, jaka-gwiazdka, Olunia400, LuluTelulu oraz  Heneda) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród. Ponadto Najka. oraz dobrapogoda możecie sobie coś wybrać, ponieważ dwie nagrody zostaną ponownie bez właścicieli z tego samego powodu co miesiąc temu xd
Nagrody numer: 8, 13, 15, 20, 21, 22  proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ są to artykuły wciąż dostępne w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych! 

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*

Nagrody na grudzień:
W komentarzach zgłaszają się tylko osoby z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się najbardziej podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość!

Wyniki tej loterii i Loterię Styczniową planuję dodać w weekend 30/31 grudnia.

30 komentarzy:

  1. dzięki za nagrodę! z tego miesiąca najbardziej interesuje mnie 8, ewentualnie 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzięki za nagrodę :) tym razem się nie zgłaszam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :)) w tym miesiącu interesują mnie sd, 11, 12 lub 13

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam ss, więc zostawię pieniądze komu innemu i przygarnę nr 22 z poprzedniej loterii.
    w tym miesiącu 4, 17, 23 :)

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za nagrode, interesuje mnie21 i sd

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Interesują mnie numerki 21, 25 lub sd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki serdeczne, interesuje mnie 21 lub 6.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję, najbardziej chciałbym 17 ale może też być 2,5,30

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo dziękuję :) Wybieram nr 20, 25 lub sd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne dzięki za nagrodę! 💜 W tym miesiącu najbardziej interesuje mnie 8. Albo też 14, 23 lub 13 :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z poprzedniego miesiąca chciałabym 26. W tym miejscu interesuje mnie 10'16'17.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zgłoś się do mnie na stardoll i napisz czy coś z listy mam Ci kupić czy coś w bazaarku wystawisz :P

      Usuń
  12. To ja z poprzedniej loterii zaklepuję numer 9! :) Dziękuję!
    W tej interesuje mnie 3,13 i 21.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, interesują mnie nr: 14,16 i od 25 do 30

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję ♥
    Proszę o 6, 8, 11, 13 lub 17

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo ale super :D
    To z poprzedniego miesiąca poproszę o 4, jeśli jest jeszcze wolne, a w przyszłym interesują mnie numerki: 5, 3, 25 lub stardollary :)
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię dopisuję i zaraz idę zarezerwować! :)

      Usuń
  17. Dziękuję za 3.

    Poproszę 3, 19 lub 30.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, so glad!
    I want 5, 9 or 19

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sie zglosze gdzies w nastepnym tygodniu bo nie jestem w polsce, moge tez mniej komentowac, tak tylko mowie. A teraz poprosze moze 15.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki :)

    7, 11, 13, 18 i 25 mnie interesuja c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję :)
    Interesuje mnie numer 17, 5 i sd :)

    OdpowiedzUsuń