Obserwatorzy

czwartek, 1 marca 2018

#64

20 komentarzy:

  1. Dziwnie wygląda ten pasek(?). Nie pasuje mi również torebka. Według mnie te dwa dodatki do wymiany.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek trochę zaburza proporcje (on ogólnie mi się nie podoba), bez niego moim zdaniem stylizacja byłaby śliczna :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to pasek, czy co to jest, ale on nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie,pasek do wywalenia :/ dać jakiś inny,delikatniejszy i będzie idealnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się właśnie podoba, a pasek fajnie przełamuje tą słodycz i lekkość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Właśnie taki był mój pomysł na tą stylizację :D

      Usuń
  6. A mi z kolei bardzo się podoba. Twoja doll jest też piękna, taka inna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwnie wygląda ten pasek, ale całość jest bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, uwielbiam twoje outfity c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem przekonany co do butów, ale reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna, ale moim zdaniem dziwny pasek

    OdpowiedzUsuń
  11. baza świetna, ale też mam mieszane uczucia co do paska

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutko, no i żyję dla tego make-upu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, jak fajnie użyta torebka!! nigdy nie mogłem sobie z nią poradzić and every outfit was flop

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam do czego sie przyczepic, podoba mi sie kazdy element tej stylizacji c:

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi ten pasek tutaj nie pasuje, reszta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodnie psują cały efekt jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń