Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Witam, wybaczcie mi jeśli ten post będzie dziwnie napisany, bo długo tego nie robiłem xd W tym tygodniu admini w prezencie dla osób ze statusem SS podarowali nam fioletową wersję sukienki, którą dostaliśmy miesiąc temu. Sukienka tak jak jej pomarańczowa siostra pochodzi ze sklepu RIO, gdzie można ją zakupić za 18sd. Tak jak zawsze opinie na temat prezentu znajdziecie w naszych komentarzach do stylizacji. Dodam jeszcze, że pomarańczowa sukienka miała przynajmniej ładny kolor xd Decyzję o zakupie/odbiorze pozostawiam jak zawsze Wam.

Nasze stylizacje:
Paweł: Moja stylizacja również powstała w niezłych męczarniach. Od początku wiedziałem, że chcę mieć jakieś jasne elementy żeby trochę rozświetlić stylizację. Różowy byłby mega tandetny w zestawieniu z sukienką więc postawiłem na biały. Pojawiła się koszula, do której dobrałem znienawidzone przez wszystkich buty DIY. Na krawędzi koszuli i sukienki położyłem czarny gruby pasek ze złotą klamrą, do którego dobrałem resztę dodatków - złote kolczyki oraz czarną torebkę ze złotymi wykończeniami. Podczas zapisywania screena zorientowałem się, że nie ma nic w kolorze sukienki więc szybko pomalowałem usta doll na w miarę podobny odcień fioletu xd

Kasia: Sukienka okazała się być dla mnie trudnym orzechem do zgryzienia, miałam do niej trzy podejścia. Z jakiegoś powodu uważam, że jej rękawy wyglądają nieatrakcyjnie, dlatego założyłam do niej żakiet w panterkę. Do tak powstałej bazy założyłam pasek z obrożą, a pod niego jeszcze jeden, w formacie obi. Całość uzupełniłam zamszowymi, długimi butami i pikowaną torebką.

Michał: Nawet nie macie pojęcia jak nienawidzę tych sukienek. Są okropne. Ostatnio wykorzystałem  jedynie dół, tak teraz postanowiłem wykorzystać górę. Dobrałem obszerną spódnicę i lateksowe kozaki. Nie pasował mi tutaj również dekolt, więc zakryłem go inna bluzką. Dodałem również futro, które przykryło różnice w cieniowaniu bluzek oraz pasek. Do całości dołączyła nerka tworząc ciekawe połączenie z futrem. Mam też cichą nadzieję, że to jest ostatni gift z tej brzydkiej dostawy do Rio.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. Stylka Michała, choć Pawła również mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosuję na Kasie.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te znienawidzone przez wszystkich buty tu wyglądają świetnie xd Michał... wow, genialny look, stylizacja Kasi również niczego sobie! Mam problem w wybraniu najlepszej c:

      Usuń
  4. Trudny wybór, ale głosuję na Michała.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ta sukienka jest brzydka xd jeśli chodzi o stylizacje to zagłosowałam na Michała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Michał dzisiaj zrobił świetny make-up, ale stylizacja wyszła dosyć mdła. Jest tak gdzieś na środku podium dzisiaj. Stylizacja Pawła wygląda jak Esmeralda z dzwonnika z Notre Dame w wersji albinoski z obiema nogami w gipsie (I mean it). Stylizacji Kasi mnie tym razem nie uwiodła jak to zazwyczaj bywa, ale jest zdecydowanie najbardziej spójna i najlepsza z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. każda jest na swój sposób ładna, ale głos na Michała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, to jest aż dziwne, ale wszystkie stylizacje podobają mi się w tym samym stopniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje są świetne, a mój głos leci do Michała - w jego looku podoba mi się to co się dzieje na klatce piersiowej i do tego boski makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy sobie świetnie poradziliście z tak okropną sukienką :P Głosuję na ostanią, ale jak mówiłam, wszystkie stylizacje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos poszedł na Kasię. Nie lubię panterki, ale tu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. stylki pawła i kasi są super, miałem trudny wybór, ale głos poleciał na tlen

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta suknia jest koszmarna, głos na Michała

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia najlepsza!
    Oddałabym głos na drugą gdyby nie panterka ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. jej stylizacja Kasi jest fantastyczna! ryzykowna panterka pięknie zgrała się z fioletem, dodatki b.dobre..no brawa!
    Michał według mnie przedobrzył, nie lubię tak bardzo napakowanych stylizacji: pasek, nerka futro... :c
    Paweł ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na Kasię, bo u Michała mega podoba mi sie góra i makijaż ale nie podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  17. U Pawła zamysł mi się podoba, ale ta koszula jakoś mi nie gra. U Michała byłoby naprawdę fajnie, gdyby nie ta nerka, która wygląda jak wepchnięta na siłę, przeładowała stylizację. Głos oddaję na Kasię, która sprawiła, że okropna kurtka świetnie wygląda w połączeniu sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Paweł, subtelnie to zrobiłeś, nie ma co. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybór jest bardzo trudny, wszystkie stylizacje mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie wygrywa Michał ( Twoje stylizacje ostatnio podbijają moje serce). Reszta stylizacji jest równie ciekawa. Podoba mi się wykorzystanie długich kozaków do tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  21. Tym razem nie oddam mojego głosu na nikogo, bo nie potrafię zdecydować między Kasią a Michałem. Obie stylizacje mają w sobie coś specjalnego i niebanalnego.

    OdpowiedzUsuń