Obserwatorzy

sobota, 17 lutego 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Witajcie w kolejnej odsłonie WSGC. W tym tygodniu admini podarowali nam srebrną torebkę z cyrkoniami na długim łańcuszku. Torebka pochodzi z najnowszej kolekcji do sklepu Trials. Jej cena bez zniżki to 11sd. Torebka, jak dla mnie, jest słaba. Kolory, dobrane do tej torebki zbytnio mnie nie przekonują. Dodakowo według mnie jest ona za mała. Zamiast łańcuszka lepiej wyglądałby srebrny pasek. Ogólnie torebka jest ciężka w wystylizowaniu i gdyby nie to, że jest prezentem, raczej by się nie pojawiła w mojej szafie. Lecz to czy ją odbierzecie zależy, jak zawsze od Was. 

Nasze stylizacje:
Bartek: Miałem nie mały kłopot, żeby wystylizować tę torebkę. Po licznych przymiarkach w końcu padło na płaszczyk ze srebrnymi łańcuszkami od Mcqueena. Do tej ciemnej bazy dodałem białe elementy - golf i spódnicę. Myślałem nad użyciem ciemnych butów lecz nie pasowały mi one, więc stylizację uzupełniłem białymi mokasynami. Na koniec dodałem czarną wstążkę i czarny brelok. 

Kasia: Stworzyłam dziewczęcą romantyczną stylizację idealną na cieplejsze dni (za którymi tęsknię). Torebkę trochę powiększyłam i dobrałam do niej srebrne sandałki z kolorowymi chwostami. Do owych dodatków wybrałam sweterek w różowe bakterie i pasującą kolorystycznie do nich spódnicę. Kompozycję w wzbogaciłam o chabrowy pasek (a może lapis-lazuli), bransoletkę z pomponami i delikatną opaskę z uroczymi gwiazdkami.

Beata: Raczej używam tej torebki pierwszy i ostatni raz. Moim sposobem na nią okazuje się być półprześwitująca spódnica Fendi i biała koszula o niedbałym kroju. W takim towarzystwie wygląda nawet znośnie. Plastikowe buty uważam, że dodają "tego czegoś". Żeby nie było zbyt skąpo zdecydowałam się też na kolczyk i pierścionek, który ma wyglądać jak jeden z tych kryształów na torebce.

Monika: Moim zdaniem ta torebka jest fatalna. Ma ciekawe ozdoby i kształt, ale jej największą wadą jest łańcuszek, który beznadziejnie układa się na ramieniu doll. Nie widziałam innego wyjścia niż zrobienie z prezentu przywieszki do paska (?). Dobrałam do niej spodnie z Fendi, które dodatkowo przyozdobiłam bransoletami. Zdobny dół postanowiłam uzupełnić połączeniem białych topów. Całość uzupełniłam kolczykiem, który równoważy bogaty dół z minimalistyczną górą.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trzecia najlepsza, inne mnie nie przekonują. Torebka słaba :/

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie Bartek i Beata mają najlepsze stylizacje, ale to Bartek całkiem skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dylemat na kogo zagłosować. Najbardziej spodobały mi się stylizacje Bartka i Beaty.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jak dla mnie jest najlepsza. Ta torebka świetnie wygląda w połączeniu z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza i ostatnia są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są super, a głos poleciał do Beatki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest brzydka, więc ogromny szacun, że udało Wam się zrobić z nim takie ładne stylizacje! Wszystkie mnie się podobają, ale najbardziej Beatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. + crossbody, chyba że promujecie body shaming :p

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka szału nie robi,ale ją odebrałam bo nie wiedziałam co tym razem będzie xd jeśli chodzi o stylizacje to mój głos poleciał do beaty,stylizacja jest prosta ale ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja Moniki najbardziej przypadła mi do gustu. Fajny pomysł na zrobienie przywieszki do paska z tej torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świtnie, ale ostatnia najl;epsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadna stylizacja nie jest jakaś wyjątkowo ładna, ale najlepsza
    z nich jak dla mnie jest trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiaj Beata, chociaż stylizacja Bartka też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń