Obserwatorzy

piątek, 2 lutego 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Cześć! Witajcie w kolejnej odsłonie naszego Challeng'u. Jak Wam mijają/minęły ferie? Jakieś plany? W tym tygodniu admini podarowali nam ubranie. Jest nim żółta sukienka z najnowszej kolekcji do RIO. Jej koszt zakupu wynosi 18sd dla osób bez statusu SS. W dostawie do tego sklepu możemy znaleźć siostrę tej sukienki - w kolorze fioletowym. Według mnie sukienka prezentuje się przyzwoicie. Ma ciekawy kolor, niebanalny krój oraz fason i jest ładnie wykonana. Co nie zmienia faktu, że mi sprawiła trochę kłopotów. Musiałem pomyśleć aby jakoś fajnie ją wystylizować. Lecz jeżeli macie możliwość polecam Wam ją odebrać. Ale jak zawsze, decyzja zostaje po Waszej stronie.

Nasze stylizacje:
Bartek: Z sukienki postanowiłem wykorzystać tylko dół, więc przerobiłem ją na spódnicę. Założyłem białą koszulę, a następnie zarzuciłem dollce kremowy sweterek z frędzelkami. Jako dodatków użyłem dużych, złotych kolczyków oraz śnieżnobiałych szpilek "kaczuszek"

Paweł: W sumie nie była trudna w wystylizowaniu, bo zrobiłem aż dwie stylizacje! W tej postanowiłem zrobić bardziej casualowy look dodając jeansową kurteczkę do której dobrałem mini plecak na czarnym pasku z innej torebki. Do paska dobrałem masywne czarne buty i równie duże kolczyki. Do samej sukienki dopasowałem kolor ust :)

Monika : Muszę przyznać, że ten gift bardzo przypadł mi do gustu. Sukienka ma mój ulubiony krój i świetny kolor. Dodatkowo kojarzy mi się ona z nagłówkiem Pragiatorium. Postanowiłam się nim zainspirować, więc stworzyłam coś świeżego i prostego. Do sukienki zalożyłam duże, złote kolczyki i delikatne szpilki. Na koniec dodałam pasek, na którym "zawiesiłam" torebkę. 

Michał: Według mnie sukienka jest straszna i trochę mi zajęło zrobienie z nią stylizacji. Wykorzystałem ją jako spódnicę, do której dobrałem dżinsową kurtkę. Spodobało mi się to połączenie kolorów, ale było mi jednak mało. Znalazłem później w szafie ten różowy t-shirt i nerkę, które świetnie mi się tutaj wpasowały. Na koniec dodałem moje nowe, ulubione okulary i wiązane sandałki, które odrobinę przerobiłem, by sięgały jeszcze wyżej uda. 

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygrywa Bartek, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł dla mnie wygrywa, ten plecaczek to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy pierwsze stylizacje są super! Pomysł Bartka na zrobienie z tej sukienki spódniczki-extra. Kolotystycznie też fajna. Monika świetnie dobrała dodatki do sukienki..podoba mi się ta elegancja, prostota. PAweł niby banalnie dobrał kolory, bo niebieski z żółtym jest częstym połączeniem, ale mi się to bardzo podoba. Szminka pięknie współgra z sukienką. Nie wiem jakim cudem zrobiłeś tak perfekcyjną podszewkę (:O), bo z nią stylizacja wygląda o wiele lepiej niż bez. Tylko wymieniłabym buty, bo te są troszkę za 'ciężkie'. :)
    Głosuję na Pawła

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje głos dla Bartka, wszytkie są świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. na mnie ta sukienka szału nie zrobiła,ale ją odebrałam....jeśli chodzi o stylizacje to szczerze żadna mi nie przypadła do gustu i na nikogo głosu nie oddam :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jedynie trzecia stylizacja, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prostota górą, Monika skradła moje serce totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje podobaja mi się tak samo, ciężki wybór. Sukienka jest ciekawa, gdybym była ss to na pewno bym ją odebrała.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, wszystkie stylizacje są bardzo dobre i nie wiem, na którą zagłosować xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos ode mnie poleciał do Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paweł, chociaż Bartka tez fajna :) prezent sredni,ale bywalo gorzej

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka mi się nie podoba, ale w stylizacji Uplooad wygląda nieźle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie stylizacje mają coś w sobie, chociaż najbardziej spodobały mi się te od Bartka i Moniki, a sama sukienka bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń