Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2018

Watchin' the world all alone

Zostałem wyzwany przez Marta32222 do zrobienia stylizacji z kapeluszem od Alice+Olivia Tribute więc dodaję efekt końcowy :p
***
Ah no i zgłaszajcie się do konkursu. Pierwsze miejsce zgarnia aż 300sd więc chyba warto się zgłosić!
Koszula - Dior | Spodnie - Milionare Mansion Fashion | Kapelusz - Alice+Olivia | Nerka - Subcouture | Pasek - RIO | Okulary - RIO | Buty - Callie's Picks

 Wers Jay'a psuje całą piosenkę. A mogłaby być moją ulubioną xd

19 komentarzy:

  1. O kurde, świetna! A konkurs niestety muszę sobie odpuścić ze względu na brak czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest przepiękna!
    Mam nadzieję, że dobrze się nosi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Boska ta stylizacja!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę super, chociaż ta nerka mnie denerwuje. Jak dla mnie mogłaby być mniejsza, ale na to już niestety nie mamy wpływu. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ^^
    Ja bym się zgłosiła ale czas jest dla mnie za krótki bo się nie wyrobię. Nauka ważniejsza. Ale nie powiem pula 600 sd kusi, żeby aż odpuścić naukę, ale jak raz się odpuści to już się będzie to robić c:

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą wie ktoś może gdzie znajde zadania z warunkami do Excela do pobrania za free XD

      Usuń
  6. Gdyby ta nerka była trochę mniejsza to byłoby idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna, choć nerka wydaje się zbyt duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spodnie są okropne... ale w tej stylizacji są świetne, tylko ten kapelusz jest za mały lub za nisko nałożony i jest brzydki i tylko to mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te spodnie; świetnie pasują do kapelusza. Dodatki również trafnie dobrane. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna stylizacja,mimo że ten kapelusz mi się nie podoba xd no i faktycznie nerka jest trochę za duża

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że nerka jest przekręcona, bo jej ułożenie wygląda bardzo nienaturalnie. Ale to chyba najbardziej udany Twój look w tym roku, przymykając oczy na tę nerkę :) I buty, bo już mi się znudziły w Twoich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo! Podoba mi się! Do niczego nie mogę się przyczepić. A konkurs to cóż, zgłosiłam się, ale jest zbyt duża konkurencja:<

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się! nerka wygląda dziwnie, ale to nie zmienia faktu, że stylizacja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kapelusz mnie nie przekonuje, za to reszta jest genialna

    OdpowiedzUsuń