Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2018

#69

20 komentarzy:

  1. Jakoś do mnie nie przemawia to połączenie, jakoś tak się wszystko gryzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie jej w tych włosach. bardzo miła stylką

    OdpowiedzUsuń
  3. O japierdziele:D Ta stylizacja jest cudowna! Ideał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tymi spodniami, ale w Twojej stylizacji świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, bardzo przyjemna. Wszystko ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie fajna! Ja nie mogę nic zrobić z tą koszulą, nic mi do niej nie pasuje ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! I te włoski♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :) już widzę drugą stylizację z tą koszulą i chyba się do niej przekonam :D poza tym twarz medoll jest piękna,te włosy pasują do Ciebie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, przeszkadza mi tylko ta torebka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorystyka i ogólnie całość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszczególne rzeczy mi się nie podobają, ale tak jak ty je dobrałaś wyglądają świetnie :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze obłędna stylizacja!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem przekonany do kolorów na powiece, ale outfit bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń