Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2018

Post Dyskusyjny - Kwiecień

Hejka!
Razem z Bartkiem postanowiliśmy, że po krótkiej przerwie ponownie spróbujemy z prowadzeniem postów dyskusyjnych. Poza tym, musimy rozdać nagrody za Post Dyskusyjny z listopada. Tym razem także macie szansę na zgarnięcie kilku nagród, które rozlosujemy przy okazji kolejnego takiego posta. Zasady jak zawsze są bardzo proste - szanujemy się nawzajem, nie prowokujemy kłótni i dobrze się bawimy! Możecie pod tym postem rozmawiać o czymkolwiek chcecie. Szukacie ciuchów na stardoll - pytacie o nie, jesteście sfrustrowani szkołą - wyżalacie się itd. ;) Macie na to cały weekend, czas zacząć zabawę!

Nagrody:

Nagrody za listopad:

50sd - Marta32222
Szorty LE - Girlewelina
50sd - aguuniek

Po kasę zgłoście się do Uplooad'a, a po szorty do FunOpler'a

81 komentarzy:

  1. o, to ja zacznę! ładne te nagrody :)
    dziś mam w planach być nianią psa znajomej, więc życzcie mi powodzenia z tym małym świrem!
    mój też do nich jeździł czasem, więc czułam się w obowiązku ale mój to był złoty chłopak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy pies jest super haha

      Usuń
    2. Ojej, umarłabym jakbym miała zajmować się psem, nie ma to jak mieć zje*any umysł z dziwnymi fobiami xd

      Usuń
    3. Powodzonka:D Chętnie Ci pomogę, kocham zwierzęta!

      Usuń
    4. ja sie boje psów, chyba, że już je dobrze znam. Jak dzieciak jestem, no cóż XD

      Usuń
    5. Psy są ładne u kogoś, ale ja nigdy w życiu bym się na niego nie zdecydował. Boję się ich i nie umiem się nimi opiekwoać

      Usuń
    6. Jejku, psy są chyba jedną z najcudowniejszych rzeczy na świecie... powodzenia!

      Usuń
    7. AAAA PIES TO NIE JEST RZECZ, BŁAGAM!!!

      Usuń
    8. SrebrnaMuza, nie rozumiem oburzenia, nawet do mojego narzeczonego czasem mówię, ze jest najlepszą rzeczą, która mnie spotkała w życiu. Poza tym powyższy komentarz nie miał wydzwięku negatywnego, nie ma co się spinać :p

      Usuń
    9. SrebrnaMuza, nie ukamienuj mnie za to, wszyscy wiemy co miałam na myśli, więc nie rozumiem o czym rozmawiamy... Ale oczywiście, masz rację, lepiej byłoby napisać: „Psy są jednymi z najcudowniejszych istot na świecie”. Nie miałam nic złego na myśli, proszę nie atakuj mnie.

      Usuń
    10. racja że pieski są super! ja swojego straciłam dwa miesiące temu, miał niecałe 13lat (york) i przegrał walkę z wadą serduszka... leki przestały już działać i dostał krwotoku. Strasznie za nim tęsknię! w sumie codziennie płaczę, bo był ze mną zawsze 24/7. Nawet poświęcałam swoje towarzyskie i w 100% oddawałam się jemu, bo uważam że nikt nie był tego bardziej wart. Tylko ten pies znajomej jest strasznie postrzelony szajbus, ale dałam radę! :P

      Usuń
  2. Nareszcie trafiłam na początek a nie na koniec;D Niech ktoś poleci jakiś fajny serial, w którym się dużo dzieje (coś a'la Wikingowie, Black Sails, True Blood) ;D Albo coś z humorem w stylu Breaking Bad ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z humorem to polecam Modern Family albo Big Mouth/American Dad jeśli kreskówki wchodzą w grę xd

      Usuń
    2. Super dzięki;D Kreskówki są fajne, chociaż jeśli o nie chodzi to nie mam zbyt wyszukanego gustu xD Skoro mnie śmieszy Kapitan Bomba, Włatcy Much, albo Piesek Leszek... xD Sheeit, po co ja się przyznaję ;D

      Usuń
    3. Ja ostatnio zacząłem oglądać kreskówkę Archer i mnie bardzo śmieszy, a z amerykańskich seriali to mogę polecić 2 Broke Grils :>

      Usuń
    4. A może jakiś prosty, szybki i łatwy serial dla rozluźnienia? Ktoś? Coś?

      Usuń
    5. ja mam film, yi yi z 2000 roku. trwa tak prawie 3 godziny, ale jest taki miły? bardzo ładny wizualnie

      Usuń
    6. Jak poznałem waszą matkę to mój ulubiony serial, polecam też Pingwiny z Madagaskaru ;)

      Usuń
  3. + oglądałam dziś jakiś śmieszny program o kosmitach. Wierzycie, że istnieje gdzieś jakaś inna cywilizacja? XD Z cyklu Rocka i grube rozkminy... 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że istnieją inne cywilizacje. Mając w świadomości sam fakt, że wszechświat z każdą sekundą powiększa się o ileś tam tysięcy lat świetlnych w każdym kierunku myślę, że nieracjonalne byłoby twierdzenie, że jesteśmy sami. Dodatkowo nie trzeba sobie innych cywilizacji wyobrażać tak jak nas. Inne rasy mogą być chociażby falą radiową, gazem czy nawet bakterią więc dlatego jestem w 100% przekonany, że istnieje jakaś inna cywilizacja.
      Kocham akie tematy, mam obsesję na tle takich naukowych rzeczy haha

      Usuń
    2. To tak jak ja. Odkąd mam te super programy jak Discovery, N.Geographic i tak dalej to nie wolno przy mnie przełączać na inny kanał ;D Też właśnie uważam, że coś gdzieś istnieje. Wszechświat jest za duży na to, żebyśmy byli jedyną cywilizacją. Ale już teorie o Reptilianach czy zielonych ufoludkach mnie bawią ;D

      Usuń
    3. Oczywiście, że gdzieś istnieje jakieś życie. Tylko, że jako ludzie szukamy czegoś, co ma cechy życia pojmowanego w ziemskich kategoriach. Możliwe więc, iż nawet już znaleźliśmy planetę, na której znajduje się "życie", ale myślimy w złych kategoriach i go po prostu nie zauważyliśmy.
      A w temacie asymilacji kosmitów to polecam opowiadanie Jacka Dukaja "In partibus infidelium"
      o międzykosmicznym nawracaniu obcych i papieżu z innej planety. Niby brzmi śmiesznie, ale w sumie trochę daje do myślenia

      Usuń
    4. No te zielone czarnookie kreatury to kreacja hollywoodzka żeby ludzie sobie jakoś konkretnie je wyobrażali. Jest nawet teoria spiskowa na ten temat jeśli dobrze pamiętam haha

      Usuń
    5. A ja nie wiem czy wierzyć w te historyjki, czy nie. Z jednej strony dla mnie to niezłe bajeczki wymyślone przez jakiś dziwnych ludzi, a z drugiej, że to może być prawda. Hmmm....

      Usuń
    6. Jasne, że wierzę w poza ziemskie życie, a my jesteśmy tak naprawdę nic nieznaczący w całym wszechświecie...
      A Discovery i National Geographic to były moje fav kanały za dzieciaka, kiedy jeszcze miała telewizor :P teraz muszę szukać ciekawych programów i informacji w internecie.
      btw. nie niszczcie mi postrzegania innych żyć jako zielonych ufoludków :( jestem do nich przywiązana :P

      Usuń
    7. swojego czasu oglądałem ten program na history o kosmitach i teorii starożytnych astronautów. wszystko jest możliwe, a nawet nie wiemy skąd się wziął wszechświat

      Usuń
    8. Ja też wierzę, że wszechświat jest za duży, aby był domem tylko dla naszej planety... Wydaje mi się, że ludzie potrzebują, aby ktoś im jednoznacznie przedstawił zielone stworki, bo to wygodne dla naszego mózgu. To tylko pokazuje, jacy niestety jesteśmy ograniczeni jako ludzkość. Osobiście, jeśli chodzi o rzekomo widziane UFO (znam dwie osoby, które widziały coś dziwnego wiele lat temu i cała historia jest dla mnie bardzo wiarygodna) to skłaniam się ku teorii, że to ludzie z przyszłości, którzy zagięli czasoprzestrzeń i obserwują, co się działo w przeszłości. Co o tym myślicie?

      Usuń
    9. Podróże w czasie nigdy nie staną się rzeczywistością. Gdyby coś takiego powstało to byłoby już powszechnie znane przez podróże w czasie do naszych czasów ludzi z przyszłości. JEŚLI TO MA SENS XD

      Usuń
    10. Rozumiem o co Ci chodziło, natomiast myślę że to niekoniecznie jest takie proste. Manipulowanie czasem i wydarzeniami to dosyć delikatna kwestia, więc równie dobrze możemy spekulować, że podróże w czasie będą (kiedy już ludzkość do nich dojdzie) ścisłe strzeżone np. nie możemy nic zmieniać w przeszłości, a jedynie ją obserwować. Oczywiście to tylko teoria.

      Usuń
    11. Ja to bym poczytała tej historii o osobach, które widziały coś dziwnego, więc jeżeli to nie tajemnica to poproszę ;3 Serio, lubię takie tematy. Natomiast jeśli chodzi o podróże w czasie to nie sądzę, aby to kiedykolwiek było możliwe. Żyjemy tu i teraz, wszystko dookoła nas jest namacalne. Bardziej możliwe jest kreowanie rzeczywistości, czyli np. przeszłości i przenoszenie się do niej, ale jedynie w wymiarze niematerialnym, czyli powiedzmy siedząc sobie w foteliku i będąc podpiętym do jakiegoś mechanizmu odpowiedzialnego za kreowanie w naszych mózgach świata wirtualnego. Idąc tym tropem będzie można się przenosić w każdą inną stworzoną przez człowieka rzeczywistość, ale na pewno nie w trybie materialnym, a więc niemożliwa będzie doraźna interwencja w sprawy z przeszłości. Tak mi się wydaje :))

      Usuń
    12. A więc bohaterkami tej historii są dwie siostry (miały wtedy około 18 lat) - jedna z nich wyszła po drugą na drogę, bo ta wracała ze szkoły. Był późny wieczór. Nagle obie zobaczyły na niebie coś dziwnego - rząd czerwonych świateł. Obiekt poruszał się szybko, ale bezdźwięcznie. W pewnym momencie zmienił kurs i zaczął lecieć w stronę sióstr. Oczywiście bardzo się przestraszyły i zaczęły uciekać do domu. Ich matka mówi, że przyszły do domu blade - były naprawdę przestraszone. Gdy wyjrzały przez okno, zobaczyły że obiekt leciał w przeciwną stronę. To cała historia, ale jak mówiłam, znam osobiście wszystkich opisanych uczestników i w dużym stopniu im wierzę : D

      Usuń
    13. też uważam że to niemożliwe, żeby nie było nic. Na pewno gdzies jest nawet życie, może stworzenia podobne do nas, a może byśmy się nawet dogadali, a może ludzie żyją gdzieś jeszcze, a może gdzieś indziej są warunki byśmy też żyli... może kiedyś będzie coś o tym wiadomo.

      Usuń
    14. Na pewno jest jeszcze jakieś inne życie na świecie. Jest tyle planet nieodkrytych...

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję!
    Myślicie, że w najbliższym czasie okaże się jakaś kolekcja limitowana? Ja czekam na Runway, bo strasznie długo nie było:/ A właśnie jaki jest Wasz ulubiony sklep limitowany i dlaczego?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. runway był fajny, bo dawali tam fajne wybiegowe ciuchy od projektantów których nie dostajemy często, tylko jakość grafik boli. w sumie możliwe, że będzie, bo ostatnio nowa kolekcja była we wrześniu?

      Usuń
    2. miałem nieodparte wrażenie, że to było we wrześniu :o

      Usuń
    3. Ops, jednak masz rację, ostatnia była we wrześniu. Na złą kolekcję patrzyłem XD

      Usuń
    4. Ja lubię Subcouture (o ile można go zaliczyć do sklepów limitowanych), bo są fajne ciuszki w moim stylu, chociaż ostatnio niestety wypuszczają kiepskie kolekcje w moim odczuciu.

      Usuń
    5. subcouture dla mnie było jak regularne sklepy, tylko limitowane czasowo, żeby niby luksusowe były

      Usuń
    6. Pewnie niedługo coś wypuszczą, już dawno nic nie było... No cóż, musimy czekać

      Usuń
    7. Kolekcja Runway by się przydała, jeszcze nic nie mam z tego sklepu, poza tym dla mnie sklepem limitowanym jest LE - tam najwięcej kupuje ;)

      Usuń
  5. Polećcie jakieś fajne kraje i miejsca na podróże, najlepiej niskobudżetowe, bo to uwielbiam! Może byliście gdzieś w miejscu, które bardzo zapadło Wam w pamięć i chcielibyście się podzielić?
    Ja ze swojej strony, z takich raczej mniej turystycznych miejsc, mogę polecić Malagę. Idzie się za małe pieniądze dobrze najeść (pyszne krewetki, których nigdy nie zapomnę), napić. Nie ma takich tłumów jak przykładowo w Lizbonie czy Barcelonie. Miasto jest mega urokliwe i do zwiedzania i plażowania. Na pewno kiedyś tam wrócę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowenia - mały kraj a mają wszystko, gdziekolwiek tam pojedziesz będzie świetnie :D Zostawiłam tam moje serduszko ♥

      Usuń
    2. praga to śliczne miasto, zawsze jakoś miło wspominam tam pobyt <3

      Usuń
    3. W słowenii nigdy nie bylam, muszę pooarniać i być może się wybiorę!
      Pragę kocham, pamiętam jak pierwszy raz przyjechałam i byłam zaskoczona, ze w Czechach może być tak pięknie!

      Usuń
    4. Tak, Praga jest piękna i stosunkowo blisko Polski

      Usuń
    5. Jadę do Pragi na koncert w tym roku <3

      Usuń
    6. Budapeszt, super miasto szczególnie nocą. Ten klimat byl niesanowity

      Usuń
    7. RockaRolla_
      Na jaki? Pochwal się :)

      Usuń
    8. o tak, w Budapeszcie jestem zakochana, i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę!

      Usuń
    9. Iron Maiden :) Byłam już raz, ale muszę sobie odświeżyć, zwłaszcza, że z pierwszego praktycznie nic nie pamiętam;D

      Usuń
    10. Uuu, no to baw się dobrze!

      Usuń
    11. CHORWACJA najlepsze miejsce na wakacje <3

      Usuń
    12. jakieś konkretne miejsce w Chorwacji?

      Usuń
  6. polecacie jakąś muzykę fajną? coś elektronicznego szukam, ogólnie chyba utknę na słuchaniu debut od bjork

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no miło widzieć post dyskusyjny tutaj!

      Usuń
    2. Jeśli elektronika, to polecam zagłębić się dalej w muzykę Islandii i popatrzeć innych zespołów stamtąd :D Skandynawia (Royksopp, The Knife) i Niemcy (Moderat) też dają rade w elektronikę, a nasz rodzimy rynek też jest niczego sobie (chociażby Kamp!). Warto także zobaczyć kogo wydają Ninja Tune czy Kompakt. Za dużo konkretów nie daję, bo uważam, że fajnie jest samemu coś 'odkryć' ;)

      Usuń
    3. o, popatrzę sobie w wolnym czasie! dzięki

      Usuń
    4. Z elektroniki mnie osobiście podchodzi Centhron. Stylistyka co prawda zapozyczona od zespołów metalowych, wokal też. Ogólnie kontrowersyjna postać, kontrowersyjne teksty piosenek, ale muzyka spoczko i przede wszystkim elektroniczna. Nie jestem wielką fanką, ale uważam ziomka za ciekawostkę i lubię czasami coś posłuchać :)

      Usuń
  7. jakich obecnych trendów nie cierpicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trendu na robienie takiego... instagramowego makijażu. Mam na myśli, kiedy nie widać skóry i rysów twarzy, i wszystko musi być takie obrzydliwie idealne. Sama bardzo lubię makijaż, ale pojmuje go w zupełnie inny sposób niż to się teraz promuje.

      Usuń
    2. TAK
      jeju nie rozumiem połowy trendów makijażowych teraz, a nie wspominając obecnej mody... nie lubię czegokolwiek na modłę obecnej balenciagi (męskie kolekcje jedynie toleruję) i stylu na modną biurwę

      Usuń
    3. Trendu na siłę bycia innym

      Usuń
    4. Jezu, Uplooad, tak bardzo sie zgadzam! Chociaz sama w latach młodości taka byłam, ale szybko mi przeszlo. Ogolnie lubie „dziwnych” ludzi o jakichs unikatowych zainteresowaniach itp, o ile wlasnie nie jest to sztuczne i na siłe 🤷🏻‍♀️

      Usuń
    5. A ja lubie te instagramowe makijaże, dla mnie to takie małe dzieła sztuki. Oczywiście, wiadomo że to nie do codziennego użytku, ale uwierzcie że trzeba mieć do tego naprawdę talent. A instagram jest chyba po to żeby pokazać to co się lubi

      Usuń
    6. właściwie nie cierpię trendów i mody. Nie jara mnie to, uważam że zmierza to w złym kierunku. I mówię to ja, blogerka rzekomo MODOWA :D
      ps. ok, czasem coś fajnego sie trafi jak koszyki,groszki czy krata ale ogólna stylistyka balenciaga,vetements czy inne nie dla mnie
      ps2. co do makijaży, to ja jak sie maluje do zdjec 'normalnie' to nic nie widac, więc wiem czemu tyle na siebie walą:P

      Usuń
  8. Ja chyba nie mam jakiegoś trendu, którego nie cierpię. :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani, podzielcie się jakimiś ładnymi filmami, które ostatnio oglądaliście i jeśli macie czas to napiszcie od razu, dlaczego jest wart uwagi.
    Ja ostatnio zachwyciłam się (nie jestem zbyt odkrywcza, ale może ktoś jeszcze nie widział) Czarnym Łabędziem z Natalie Portman. Uwielbiam balet, w filmie jest świetnie pokazana walka, jaką trzeba stoczyć w drodze do osiągnięcia własnych marzeń i przy okazji stworzono ciekawy obraz choroby psychicznej, na którą cierpi główna bohaterka - tak, że razem z nią nie jesteśmy pewni, co się dzieje naprawdę, a co tylko w jej głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny łabędź to podobno live-action perfect blue tylko z baletnicami

      Usuń
    2. yiyi (2000), dir. edward yang
      miły, ładny wizualnie film obyczajowy. właściwie obejrzałem tylko kawałek ale ma miły klimat

      i cokolwiek od satoshiego kona

      Usuń
    3. Możliwe haha, nie miałam przyjemności do tej pory poznać japońskich thrillerów, ale po przeczytaniu opisu, rzeczywiście zauważam pewne podobobienstwo.
      Dzięki za polecenie, obejrzę sobie w wolnej chwili xo

      Usuń
    4. Polecam Whiplash (w sumie to podobny klimat to Łabędzia) oraz Przerwana lekcja muzyki. Ja lubię filmy psychologiczne (dramaty) kiedys ogladalam serie Dekalog Krzysztofa Kieślowskiego

      Usuń
  10. ważne pytanie: ulubione kolekcje??

    bo moje to comme des garcons f/w 01, f/w06, s/s 97 i w sumie też prada s/s10 bo są bliskie mi bardzo i kocham je całym serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co się ze mną stało, tak boli mnie brzuch, że sama myśl o jedzeniu mnie brzydzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam w święta lub po kilku godzinach spędzonych na weselu... Wtedy po prostu nie jem XD

      Usuń
  12. Nie lubię postów tego typu, bo wiele osób pisze coś na siłę, by tylko dostać nagrodę.
    ...
    Zbliża się czas matur, więc od siebie chciałabym życzyć powodzenia każdemu maturzyście! Abyście zdali wszystkie przedmioty pomyślnie :D

    OdpowiedzUsuń