Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2018

Plaza Breakdown | Evil Panda

Ten post miał się pojawić dosłownie tydzień temu, ale miałem problem ze zrobieniem ostatniej stylizacji. Powiedziałem sobie, że zrobię trzy stylizacje i nie chciałem za nic wstawić tylko dwóch, eh. Anyways. Ponad dwa tygodnie temu do plazy weszła nowa dostawa do Evil Pandy - sklepu z ciuszkami głównie inspirowanymi modą dalekiego wschodu. Tym razem admini postawili na bardziej sportowe ciuchy. Pojawiło się kilka rzeczy z logo mocno przypominającym te Adidas'a oraz kilka tiulowych sukienek/spódniczek z obrzydliwie wielkimi metkami na bokach. Ogólnie kolekcja była bardzo przeciętna, ale kilka itemków zwróciło moją uwagę:
Welp to będzie mess, ale chyba dam radę. Pierwszą godną polecenia rzeczą jest granatowy sweterek z naszywkami. Bardzo się cieszę, że admini wprowadzili wersję bez tego materiału robiącego za "sukienkę" w oryginalnym projekcie, bo sam sweter jest wart swojej ceny. Drugą rzeczą jest biała kurtka prawdopodobnie inspirowana Adidasem (welp). Nie wiem co o niej w sumie powiedzieć, spodobał mi się jej fason i ma bardzo bezpieczne kolory więc jak znalazł dla mnie I guess. Następna jest różowa/beżowa zwiewna sukienka z szarymi rysunkami, która mnie urzekła swoją długością i rękawami. Następne w kolejce są czerwone rajstopy, które ofc. musiałem wykorzystać do zrobienia rajstopo-butów, who's surprised? Granatowe męskie szorty kupiłem ze względu na ich podobieństwo do białej spódniczki, którą również polecam. Oba itemki mają te urocze falbanki, które mega mi przypominają tę pseudo markę Fenty-Puma i w sumie dlatego je kupiłem. Na sam koniec polecam obie pary rajstop. Są świetną alternatywą dla tych z Miss Sixty, które chodzą po ponad 600sd.

Stylki:

#1
Bluzka - Young Hollywood | Spodnie - Vinyl | Choker - Velvet Orchid | Rajstopy - Evil Panda | Torba - Fever | Buty - Nelly.com

#2
Bluzka - Callie's Picks | Spódniczka - Evil Panda | Kolczyki - Subcouture | Torebka - Voile | Buty - Nelly.com

#3
Bluzka - Pretty n' Love | Spódniczka - Bonjour Bizou | Podszewka - RIO | Kolczyki - RIO | Torebka - Tributes Gallery | Buty - Evil Panda + Bonjour Bizou + Pretty n' Love

Kupiliście coś z tej dostawy? Co sądzicie o outfitach? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

24 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę na ten post!
    Kolekcja była całkiem niezła, a z Twoich wyborów mam tylko obie pary kabaretek. Po namyśle i przeczytaniu tego postu, na pewno zakupię jeszcze granatową bluzę. W sumie mogę jeszcze odnieść się do rzeczy, które wybrałeś: no to pierwszy sweter, nie wiem czemu go wcześniej nie kupiłam, lol jest super! Dalej bluza - nie odpowiada mi w niej krój, sukienka jest ładna, ale nie wiem czy przydatna mi do czegoś. Potem rajstopy, z nimi stylka wyszła Ci bosko i emitują te z LE, ale ja raczej nie umiałabym tego tak zrobićXD Następnie szorty i spódniczka, według mnie są za krótkie i dziwnie leżąXD No i kabaretki, które są cudne i kupiłam je od razu:P
    A co do stylizacji to pierwsza jest zwykła, nudna:( W drugiej nie podoba mi się połączenie spódniczki z bluzką, a ostatnia natomiast jest piękna! Wszystko mi w niej pasuje i nic bym nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy outfit jest boski! Drugi trochę nie w moim stylu. Trzeci też jest okej, z tym, że nie jestem fanką tej spódnicy;D Fajnie, że się pojawił post na temat Evil Pandy, bo miałam mega problem z tą dostawą. Totalnie nie przypadła mi do gustu, a widzę, że kilka rzeczy warto mieć w szafie, zwłaszcza te rajtki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci zestaw jest świetny, od bardzo bardzo dawna nie pojawił się z Twojej strony tak porządny outfit :)
    Pierwsza stylizacja to taka typowa licealistka na open’erze, która chce być trendy, ale nie widzi, że te spodnie w połączeniu z kabaretkami i botkami robią z jej ud dwa obwiązane sznurkiem balerony.
    Druga stylizacja to reinterpreracja jednego i tego samego look’u, który każdy robi z tym t-shirtem. Zero świeżości, taka żona piłkarza, pozbyłbym się na pewno butów i kolczyków (wyglądają tu po prostu źle).
    Fajnie, że wracasz z tymi postami, zawsze jakieś urozmaicenie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są świetne :) Najbardziej podoba mi się pierwsza, bardzo w moim guście :D Ogólnie ta dostawa najgorsza nie była, chociaż ogromnie irytują mnie te metki :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje świetne, ale trzecia mnie naprawdę urzekła, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja wymiata. Trzecia całkiem mi się podoba, ale druga to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem fanka trzeciej. Bardzo fajny post. I czekam na kolejne.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie ta dostawa jest słaba,podobają mi się tylko rajstopy kabaretki i to by było na tyle....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza i trzecia propozycja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje podobają mi się. Ciuchy podobają mi się, ale myślę, że wiele nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam kabaretki, 1 i 2 są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 I 3 stylka są cudne. W drugiej połączenie spódnicy i bluzki wygląda dość dziwnie. Dostawie jeszcze się nie przyjrzałam. Kabaretki wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką trzeciej stylizacji, bo ona naprawdę świetnie wygląda! Co do posta, brakowało mi tego, lubię oglądać stylizacje ale czasem też jest dobrze coś przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. trzecia stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja jest bardzo poprawna, ale rozumiem że zamysł był, aby stworzyć casualowy look. Co nie zmienia faktu, że użycie cygaretek pod dżinsy z dziurami widziałam już zbyt wiele razy, zarówno na stadoll, jak i w prawdziwym życiu. Druga stylizacja to nie moje klimaty, ale podoba mi się połączenie torebki i tych adidasowych ciuszków. Natomiast trzecia... Jeśli to jest ta, którą później stworzyłeś, to warto było czekać. Doskonale wykorzystałeś zakolanówki w połączeniu ze spódnicą, a cała reszta tylko dodaje uroku stylizacji. Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu posty! Mam nadzieję że będzie więcej :D co do stylizacji- pierwsza najlepsza.
    Olunia4O0

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga i trzecia stylizacja to piękno w czystej postaci. Z rzeczy które wybrałeś mam kabaretki, rajtki i sweter, ale w wersji ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, trzecia stylizacja jest boska! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się trzecia stylizacja, dwie pozostałe nie zachwycają. Zarazem muszę się zgodzić z komentarzem odnośnie doboru butów w pierwszej propozycji, nie był to najlepszy pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wszystkie są mega! Naprawdę, każda stylizacja mi się ogromnie podoba. W sumie nawet nie wiem która podoba mi się najbardziej. Co do rzeczy to jeszcze nic nie kupiłam... Ale chyba czas naprawić ten błąd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brakowało mi tego ;) mi dostawa bardzo nie przypadła do gustu, ale muszę przyznać, że dzięki temu postowi chyba jeszcze raz rzucę na nią okiem. Co do stylizacji to pierwsza jest trochę nudna, oklepana, ale okey; drugą zrobiłabym całkiem na sportowo, bez tych butów i torebki. Natomiast ostatnia absolutnie mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo nie lubię evil pandy, z tej dostawy raczej nie przewiduję zakupów. stylizacje - genialne, zwłaszcza pierwsza i trzecia, nie umiałabym nawet wybrać, która najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzecia stylizacja zdecydowanie jest najlepsza! Żywa, intrygująca, niebanalna! :)
    Druga w ogóle mi się nie podoba, przez tą bluzkę, a pierwsza jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się druga stylka, tylko ta torebka jest okropna, ehhh. ogólnie rajstopy są tylko znośne, bo reszta jest kiczowata jak cała reszta tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam, że ta kolekcja to w 1/4 perełki. Reszta jest zła. Pierwsza stylizacja jest spoko, poprawna, ale nie w moim stylu. Za to druga i trzecia są ZAJE*****.

    OdpowiedzUsuń