Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2018

Wyniki Majowej Loterii +Tygodniówka

Uh w końcu ostatnia taka loteria, right? Nawet nie wiecie jak dobrze, bo już miałem trochę dość tego wiecznego doszukiwania się jednej osoby, której brakuje w poście, która jest na liście itd.. Już mnie to doprowadzało do skrajnych emocji. Co do listy - usunąłem wszystkie zagrożenia/ostrzeżenia itd.. Stwierdziłem, że system tygodniówki jest na tyle skuteczny, że w ciągu dwóch tygodni nie będzie tam nikogo, kto nie komentuje na bieżąco czy komentuje w dzień przed postem :s. Nikogo nie dopisałem i nikogo nie wykreśliłem tak więc, nic poza tym zresetowaniem nic się nie zadziało.

Wyniki loterii za maj:
1. -
2. -
3. -
4. -
5. RockaRolla_
6. -
7. aleksandra83S
8. martusia-16
9. -
10. jaka-gwiazdka
11. MyMelisaWhite
12. dfvgtgfg
13. sylwia5278
14. Olunia400
15. SrebrnaMuza
16. - 
17. olao373
18. aguuniek
19. -
20. MadmoiaselleOla
21. -
22. Girlewelina
23. -
24. lisadevon
25. Jarus55
26. Kalosz4
27. 3siostry
28. Marta32222
29. dobrapogoda
30. ola4077

Numery: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 16, 17, 21 oraz 23   sa wolne więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub, które niczego nie wygrały (mogłem kogoś przeoczyć, sorry!) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (olao373, MeLolitka, ManiakPupili, MissPisz, izaaa001, LuluTelulu, Heneda, cherry9713, Najka. oraz czikkka) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród.
Nagrody numer: oraz 14 proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ są to artykuły wciąż dostępne w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych!

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*


Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

23 komentarze:

  1. Dziękuję za buciki❤️
    Z tej loterii mam już wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za buty :) tym razem się nie zgłaszam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dziękuję:)
    Mam już 1,3,5 z tej loterii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sié, interesują mnie bardzo buciki z Subcouture :) z poprzedniej nic nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! :)
    Z tej loterii interesuje mnie czarna koszulka i niebieska torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję <3
    Z tygodniówki interesuje mnie najbardziej niebieska torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki! z tygodniówki interesuje mnie niebieska torebka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.

    Chciałbym mieć jeansową narzutkę.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam cały pierwszy rząd i czarną torebkę z drugiego. Po nagrodę zgłoszę się dziś wieczorem. PS. Ja nie będę komentować w dniach 31.05-07.06 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo!

    Zgłaszam się, mam jeansową narzutkę i torebkę.

    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję.
    Zgłaszam się, mam czarną bluzeczkę.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i zgłaszam się! Mam już spodnie:)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to możliwe, że przegapiłam tą loterię? Jeśli to możliwe to poproszę o nr 17 ^^
    A w tygodniowce najbardziej interesują mnie buty, ale nie posiadam nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AHH! Dopiero zauważyłem twój komentarz, jutro wystawię Ci numer 17! :D

      Usuń
  14. ja aktualnie nadrabiam, ale mam nadzieję, że będę miała już trochę więcej czasu ;_;
    dziękuję bardzo! c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nadrabiam, ale postaram się na systematyczne komentowanie. Choć to będzie trudne, bo po całym dniu jestem tak zmęczona, że padam od razu na łóżko.. Dobra, zepnę pośladki i będzie lepiej, obiecuuuję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, mam spodnie.
    Podoba mi się kurtka :D
    izaaa001

    OdpowiedzUsuń