Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Tak późno WSGC jeszcze chyba nie było, ale lepiej późno niż wcale cnie? Tym razem admini na prezent dla osób ze statusem SS postanowili wybrać... kaptur/pół-bluzę(?). Nawet nie wiem jak to nazwać, w każdym bądź razie jeśli chcecie to kupić, to znajdziecie ten artykuł w Original Future w (lekko przesadzonej imo) cenie 17sd. Pod względem grafiki jest okej, ale fason tego kapturka nie jest zbyt wygodny i łatwy do użycia w stylizacji. Co tu więcej o nim mówić, jak zawsze decyzja czy odbierzecie ten prezent należy do Was. Efekty naszych zmagań z tym prezentem oceńcie sami poniżej.

Nasze stylizacje:
Paweł: Nie będę ukrywać, próbowałem zrobić jakąś sportową wannabe stylizację. Pierwszy pojawił się top i jeszcze wtedy stylizacja mi się podobała, potem dodałem torebkę - która miała pasować kolorystycznie do prezentu. Na sam koniec pojawiły się buty i spódnica, bo nie wiedziałem jak wykończyć stylizację xd

Monika: Nie będę komentować dzisiejszego prezentu i po prostu przejdę do opisu stylizacji. Tworzenie jej rozpoczęłam od dobrania bluzki pasującej do kaptura, by stworzyć w miarę spójną bazę. Następnie dobrałam moją ulubioną spódnicę, która choć trochę odciąga uwagę od  giftu i nadaję charakter całemu outfitowi. Na koniec dobrałam ciemne dodatki. Mam wrażenie, że dzięki nim kaptur nie jest przypadkowym elementem.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Obie stylizacje są bardzo fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika sobie lepiej poradziła:p
    Prezent jest fatalny:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystany prezent w drugiej stylizacji :)
    W pierwszej gryzie mnie kontrast między beżem a bielą (nie jest to moje ulubione połączenie kolorystyczne), niezbyt udane połączenie elegancji ze sportowym stylem i takie roznegliżowanie niektórych partii ciała, przy jednocześnie dość mocnym zakryciu innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. brzydki ten kaptur,nie odbiorę go...jeśli chodzi o stylizacje to mój głos poleciał do Moniki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jakoś bardziej mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kaptur jest okropny, ale super sobie z nim poradziliście. Druga jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Moniki jest świetna! U Pawła nie podoba mi się dół stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę kapturów na stardoll, bo nigdy nie pasują do wielkich włosów mojej dollki, ale ten odebrałam nie wiedząc co odbieram:D Cóż, może kiedyś się sprzeda^^ Obie stylki są fajne, ale tym razem głos na Monikę. Połączenie kapturka z tą bluzką to strzał w dziesiątkę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi te stylizacje nie przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej podoba mi się drugi look ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten katfan jest okropny, stylizacje są nawet ładne, ale żadna mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent faktycznie ciężki w wykorzystaniu, jedynym jego plusem jest chyba ładne wykonanie~ Obie stylizacje moim zdaniem udane, ale głos leci na Pawła :) Mocno podoba mi się połączenie kaptura z krótkim topem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja do mnie nie przemawia, ale druga już jest interesująca i to na nią leci mój głos. Niestety obie jakoś specjalnie nie zachwycają. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Góra od Pawła, dół od Moniki i perfekt stylka byłaby

    OdpowiedzUsuń
  16. Oboje poradziliście sobie bardzo dobrze, ale głos oddaje na Pawła. Na początku nie byłam przekonana do spódnicy w połączeniu z górą, ale im dłużej patrzę, tym bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. obie na swój sposób fajne, ale chyba Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Monika robiła tym razem lepszy outfit! ;

    OdpowiedzUsuń
  19. wstrzymam się od głosu. okej, stylki są w porządku, ale żadna jakoś mnie nie powaliła i właściwie to ten kaptur je trochę psuje.

    OdpowiedzUsuń