Obserwatorzy

niedziela, 29 kwietnia 2018

Majowa Loteria

Tak na wstępie chciałbym wszystkich przeprosić, że przez ostatni tydzień nic na blogu się nie pojawiło, ale aż trzy osoby ze mną włącznie piszą w przyszłym tygodniu matury więc wolimy się skupić na nauce niż na blogu. Obiecuję, że do 10 maja wszystko powinno wrócić do normy. 

***
Tym razem przejdę od razu do rzeczy, bo nie chcę się rozpisywać za bardzo. Z listy usunąłem klaudia15x z oczywistego powodu. Na liście pojawiło się sporo podkreśleń i podświetleń więc proszę o sprawdzenie swoich pozycji. Ponadto dopisałem wykrzykniki przy nickach czterech osób, więc to już ostatnia szansa na ratunek jeśli mogę to w ten sposób ująć xd. Na listę nikogo tym razem niestety nie wpisałem, ale Liv_789 ma bardzo duże szanse!

Wyniki loterii za kwiecień:
1. MyMelisaWhite
2. -
3. -
4. dobrapogoda
5. olao373
6. martusia-16
7. kalosz4
8. dfvgtgfg
9. lisadevon
10. aleksandra83S
11. -
12. -
13. Olunia400
14. 3siostry
15. -
16. -
17. -
18. ola4077
19. -
20. ManiakPupili
21. -
22. sylwia5278
23. GirlEwelina
24. -
25. -
26. jaka-gwizdka
27. SrebrnaMuza
28. RockaRolla_
29. Jarus55
30. Marta32222

Numery: 2, 3, 6, 11, 12, 15, 16, 17, 19, 24, 25 oraz 26   sa wolne więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub, które niczego nie wygrały (mogłem kogoś przeoczyć, sorry!) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (MadmoiaselleOla, MeLolitkaMissPisz, jaka-gwiazdka, izaaa001, martusia-16, LuluTelulu, Heneda, aguuniek, cherry9713, Najka., klaudia15x oraz czikkka) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród.
Nagrody numer: 1, 12, 21 oraz 24 proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ są to artykuły wciąż dostępne w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych!

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*

Nagrody na maj:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się najbardziej podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość!

Wyniki tej loterii planuję dodać 26/27 maja.

24 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję!
    Z tej loterii chciałbym, może 11 albo 22:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z nowych chciałabym 10 :)
    wybiorę 26 ze staroci, poproszę o cokolwiek z listy. Chciałam wziąc nagrodę rzeczową, ale i tak pewnie się kto rzuci na sd więc będe szybsza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym 22 lub

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. 10, 18 lub sd.
    Z poprzedniej nic nie chcę.
    obiecuję poprawę aktywności, i trzymam kciuki za Wasze matury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo!
    Chciałbym mieć 25.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam dużo pracy przez cały kwiecień i trochę zaniedbałam komentowanie, miałam to zrobić przed wynikami i nie zdążyłam (standard :'), ale już się za to zabieram. z kwietniowej nic nie chcę, z majowe interesuje mnie 21, 20, 7, 17 lub sd

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki! chciałbym 9 z obecnych bądź 24

    poza tym życzę powodzenia na maturach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :)
    W tym miesiącu interesują mnie numerki :7,12,14, 20 oraz sd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z poprzedniej loterii przygarnę nr 6,z tej loterii przygarnę nr 8 lub 16 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje, z tej loterii chętnie przygarnę 10 badz 25

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję! :)
    interesuję mnie nr 15

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo!
    Mam 5 i 15.
    Interesuje mnie 12 i 20.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo!
    Zgłaszam się ;) Najbardziej interesuje mnie 7, 11, 25.

    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję pięknie :)) :*
    Z tej loterii ucieszyłabym się z 5, 14 lub 20.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję:*
    22,7 bądź SD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję! Chciałabym 5,14 lub 10
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chciałabym 20 ewentualnie 7 ;) Mam 5, 15, 17

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesli mozna chciałabym zamienic nagrodę na sd :P
    Z tej listy proszę o 22

    OdpowiedzUsuń