Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Kwietniowa Loteria

Tak wiem, post miał pojawić się w niedzielę ale przyjechała do mnie rodzina w gościnę i wolałem spędzić trochę czasu z nimi, niż siedząc przed komputerem. Mam nadzieję, że nikt się nie gniewa!

***
Wiecie co, zawsze kiedy piszę te posty to jestem lekko sfrustrowany albo zaniepokojony, ale tym razem mam dobry humor. Kiedy przeglądałem posty zauważyłem, że kilka osób chyba się pomyliło i skomentowało podwójnie te same posty, czasem nawet z kompletnie innymi opiniami. Pamiętajcie, żeby zawsze komentować z sercem i głową, bo no nie ukrywam to trochę zabawnie wygląda. Nie mniej jednak jestem wdzięczny za komentowanie, ale musiałem o tym napisać. Sorry!
Przechodząc do konkretów. Z listy musiałem niestety usunąć acc321flou z oczywistych powodów, w sumie nie wiem czemu zawsze piszę o powodzie, bo usuwam z listy zawsze z tego samego xd A z dobrych newsów tak jak miesiąc temu mówiłem, na listę trafia devon! Nie mogę Cię znaleźć na stardollu więc będę bardziej niż wdzięczny gdybyś mi podał/a swój nick. Na chwilę obecną wpisałem Cię na listę Twoją nazwą z bloggera :p Chociaż wiem, że nie zależy Ci na tej pozycji, ale nie chcę być względem nikogo niesprawiedliwy. Lista jak zawsze zaktualizowana, możecie siebie sprawdzić, napisać mi czy napisałem kogoś nick z błędem (bo zawsze mam wrażenie, że gdzieś mam jakieś błędy), a nawet jak się czujecie xd
PS. Nie wiem jeszcze czy mam zrobić loterię na cały maj czy od pierwszego weekendu zacząć już Tygodniówkę czy może zrobić coś innego. Na początku miesiąca są matury więc wolę się na nich skupić.  Z drugiej strony nie chce mi się czekać całego miesiąca na rozdanie loterii, no nie wiem. Poradźcie mi pls. :s

Wyniki loterii za marzec:
1. -
2. SrebrnaMuza
3. sylwia5278
4. ManiakPupili
5. MadmoiaselleOla
6. cherry9713
7. dfvgtgfg
8. -
9. -
10. MyMelisaWhite
11. czikkka
12. aleksandra83S
13. -
14. Jarus55
15. Olunia400
16. -
17. -
18. ola4077
19. martusia-16
20. RockaRolla_
21. -
22. -
23. dobrapogoda
24. Marta32222
25. MissPisz
26. olao373
27. Kalosz4
28. girlewelina
29. 3siostry
30. jaka-gwiazdka
31. aguuniek

Numery: 1, 8, 9, 13, 16, 17, 21, 22 oraz 23 są wolne więc proszę osoby, które nie zgłosiły się w TYM poście lub, które niczego nie wygrały (mogłem kogoś pominąć, przepraszam!) mają prawo do wyboru jednego z wcześniej wymienionych numerków. Jeśli te osoby (MeLolitka, LuluTelulu, Heneda, Najka. oraz klaudia15x) zdeklarują się, że niczego nie chcą to po numerki będą mogli zgłosić się inni pod komentarzem deklarującym, że osoba nie chce nic z wolnych nagród.
Ponadto dobrapogoda wiem, że również chciałaś m.in numer 19, a jest to płaszcz wciąż dostępny w Plazie więc jeśli chcesz, to mogę również Tobie go wysłać :p Izaaa001 Ty również byłaś zainteresowana jednym zajętym już numerem oraz stardollarami, ale 6 osób Cię uprzedziło więc możesz sobie wybrać jakiś z wolnych numerów. 
Oczywiście devon, jako nowa osoba na liście Ty też możesz wybrać sobie coś z wolnych numerów :p
Nagroda numer: 19 proszę o zgłoszenie się do Uplooad'a, ponieważ jest to artykuł wciąż dostępny w Starplazie. Musimy mieć siebie w znajomych!

*Osoby, które wygrały nagrody pieniężne proszone są o zgłoszenie się do Uplooad'a*
*Nagrody są w miarę możliwości rezerwowane w bazaarze Uplooad'a*


Nagrody na kwiecień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Musicie napisać, który numer Wam się najbardziej podoba lub chcielibyście posiąść. Nagrody pieniężne wolałbym przeznaczyć dla osób, które rzadko robią sobie SS więc proszę o wyrozumiałość!

Wyniki tej loterii i Loterię Majową (?) planuję dodać w weekend 28/29 kwietnia.

28 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję! Chciałbym 23!

    OdpowiedzUsuń
  2. w stardoll gram już bardzo rzadko, ale obecnie korzystam z konta lisadevon. z poprzednich chciałbym 9, a kwietniowych 2 lub 4 lub 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, będą może szanse na post dyskusyjny?

      Usuń
    2. Dzięki, już zaktualizowałem listę.
      Pogadam dzisiaj z Bartkiem ;)

      Usuń
    3. lisadevon to o397
      Tylko nasuwa się pytanie czy to chłopak czy dziewczyna, ojj biedna się zdecydować nie może.

      Usuń
  3. dzięki :) tym razem się nie zgłaszam,co do loterii to ja jestem za tymi tygodniówkami,zamiast czekać do końca miesiąca

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Chciałabym 18 lub 13.
    Posiadam 8
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Love ya :* w tym miesiącu interesuje mnie 5, 22 i 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje!
    Interesuje mnie 22 i SD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję!
    Ja na twoim miejscu zrobiłbym Tygodniówki dopiero po maturze :p

    Interesują mnie stardollary.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nami się nie przejmuj mi obojętne czy będzie tygodniówka czy to co jest :P ja będę tu zaglądać tak czy siak. Lubię oglądać Wasze stylizacje, które są inne niż wszędzie!
    Dziękuję za poprzednią loterię
    z tej chciałabym: 7 10 18 20 (mam 17)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję!
    Chciałabym 8, 15, 18 lub 20.
    Mam 5 i 16.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym 7, 10, 20 lub 22 :D mam 17

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo :)
    Z tej loterii dosłownie marzę o 22. Już od mega dawna poluję na te okularki w bazarze, ale nie mogę znaleźć:( Chociaż jeśli się nie uda, bo już kilka osób mnie wyprzedziło, to ze sd też się ucieszę :) Tygodniówki czy comiesięczne loterie... i tak to nie robi dla mnie różnicy, dalej będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki ślicznie!
    Z tej loterii interesuje mnie najbardziej 20, ale też 14 :)

    Mam już 4, 12, 16.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo!
    Mam już kilka rzeczy z tej listy, najbardziej interesuje mnie nr. 1 i stardollary c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli z płaszczem jest problem, to równie dobrze zadowolę się numerkiem 23. :) Dzięki!
    Z obecnej loterii interesują mnie numerki: 4, 7, 9, 10, 18, 22. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zainteresowana 14 ale również czymkolwiek innym :) No i oczywiście bardzo dziękuje za aktualną nagrodę

    OdpowiedzUsuń
  16. nie chcę nic tym razem, a moje 50sd z chęcią oddam komuś innemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mogę to ja chętnie je przyjmę:)

      Usuń