Obserwatorzy

czwartek, 28 czerwca 2018

#73

28 komentarzy:

  1. Trochę nie mój styl, ale połączenie wygląda naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorków w stylizacji. Ogólnie całość wyszła świetnie, wszystko ze sobą współgra moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to bardzo mi się podoba, ale jak na twoją pracę to jest bardzo zwykła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie to nie jest moj styl, ale bardzo podoba mi się połączenie bluzki i spódnicy.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ja jestem zachwycona! Podoba mi się całość, kolory, połączenie rzeczy i w ogóle, mega

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ani trochę:c

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna. Wspaniały makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się mocno, chociaż wolałabym inne skarpety, np. pomarańczowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to jest wulgarne, wiem że nie ma tutaj niczego co by mogło na to wskazywać, jednak kojarzy mi się ta stylizacja z... menelem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie kolorów jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana co do stylizacji, ale jakoś mi się nawet podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna! Typowy streetstyle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! Wszystko do siebie pasuje PERFEKCYJNIE.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałem wystylizować ten sweter, ale nie miałem dobrego pomysłu na niego. To jest stylizacja z jakiej byłbym zadowolony, jest idealna :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie kolorów jest świetne, ale nie do końca stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze wrażenie: Fuuuj, nie podoba mi się
    Drugie: Ejj, ale to jest ciekawe i ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za dużo, nie za mało, stylizacja w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jaaa, wszystko cudownie skomponowane, zarówno pod względem kolorystycznych jak i samych ubrań, taka mieszanka różnych stylów, dająca genialny efekt! chyba jedna z moich ulubionych ostatnio ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem fanka twoich stylizacji, ale ta niestety mi się nie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś tak nie do końca mnie przekonują te wszystkie połączenie; nie widzę tej stylizacji w realu. ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. jest ok. fajne buty

    OdpowiedzUsuń