Obserwatorzy

piątek, 29 czerwca 2018

Summertime, and the living is easy..



Okulary - Stardesign Hair | Kolczyki - Stardesign Jewelry | Nerka - Original Future | Bluzka - Subcouture + Basics | Spodnie - Special Offer | Narzutka - Young Hollywood | Botki - Saint Laurent


Dawno mnie tu nie było. Szok i niedowierzanie, że coś wstawiam. Już w sumie niejednokrotnie wam się tłumaczyłem z mojej nieobecności, więc nie będę tego robił ponownie i zbędnie zaśmiecał bloga, bo wiecie jaka jest sytuacja. Na wakacje moim celem jest postować tu częściej. To tyle ode mnie.

28 komentarzy:

  1. Jest prześliczna!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Miło Cię tu znowu widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Ta narzuta jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodnie i narzutka *_* jestem mocno na tak, stonowane kolory - loff

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałem już w apartamencie i jestem zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna. Podoba mi się.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje! Te spodnie są super, szkoda, że ich nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Każdy element idealnie tutaj pasuje, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) choć dałabym tu jeszcze jakiś pasek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna! Brakuje mi tu Twoich stylek:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pablito jaki progress ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają obie wersje stylizacji i chyba trochę bardziej ta z nerką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Geniusz, zarówno po lewej jak i po prawej stronie! Chyba jedna z lepszych jakie widziałam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boziu, jakie to świetne

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow! genialna jest! chyba w ogóle jedna z lepszych ostatnio, baaardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Miło Cię widzieć :) Stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniusia! Świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  18. jest ok, prosta, to trochę jak taka typowa blogerka modowa tylko na trochę wyższym poziomie

    OdpowiedzUsuń