Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Cześć wszystkim! Witam Was w kolejnej odsłonie WSGC. W tym tygodniu admini ponownie zaktualizowali stronę z prezentami dla osób SS i podarowali nam po raz kolejny coś do ubioru. Tym razem otrzymaliśmy skórzaną kurtkę nałożoną na jedno ramię. Kurtka pochodzi z Bonjour Bizou, z tej samej kolekcji co torebka sprzed tygodnia. Jej cena w sklepie wynosi 16/18sd. Uważam, że kurtka jest na prawdę fajnie wykonana i może stanowić świetny dodatek do stylizacji. Polecam Wam odebrać ten prezencik, bo warto ;)

Nasze stylizacje: 

Bartek: Na samym początku kurtkę lekko obróciłem, aby zasłaniała całą rękę. Baza mojej stylizacji powstała poprzez połączenie kurtki i golfu. Do takiej bazy dobrałem czarne, prześwitujące spodnie w pasy. Stylizację uzupełniłem długimi, koronkowymi kozakami i malinową nerką.

Kasia: Kurtkę założyłam na ramię, wybrałam do niej wytarte jeansy i koszulę w paski, ktora pasuje do kolorów na kurtce. Postawiłam na niebieskie dodatki w postaci paska, torebki i butów oraz na skórzany kaszkiet.

Beata: Disco look. Wiedziałam, że chcę użyć tych spodni, ale nie wiedziałam, że mogą wyglądać tak świetnie z sukienką. Dobrałam srebrne dodatki, czyli kolczyki i buty na platformie, które fajnie łączą się ze spodniami. Nie mogło zabraknąć szalonej fryzury i make-upu.

Ankieta:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

27 komentarzy:

  1. Widać, że kurtka jest fajnie wykonana i gdybym miała ss nie wahałabym się z jej odebraniem. Wszystkie stylizacje są świetne, ale najbardziej podoba mi się propozycja Bartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtkę kupiłam wcześniej. Pierwsza stylizacja jak dla mnie wygrywa, pozostałe średnio mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartek zrobił najlepszą stylizacje, imo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest super, cieszę się, że jej nie kupiłam wcześniej, choć miałam taki zamiar.Ze stylizacji pierwsza dla mnie wygrywa. Reszta taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój głos leci na Bartka. Mega stylizacja :D Bardzo podoba mi się połączenie spodni z butami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bartek wygrywa, pozostałe mnie nie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie w tym starciu wygrywa Kasia. Pierwsza moja myśl po zobaczeniu tej kurtki to właśnie połączenie jej z luźnymi, wytartymi dżinsami, jeszcze ta koszula w zestawie, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem nie mam wątpliwości, co do głosu, jak dla mnie wygrywa Bartek. Moim ulubionym elementem jest połączenie śpodni i długich, koronkowych butów - fenomenalny pomysł.
    Stylizacja Kasi byłaby spójna, gdyby zdjąć kurtkę, a chyba nie o to chodziło.
    W stylizacji Beaty podoba mi się połączenie sukienki i spodni, ale dodatki kompletnie psują efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zagłosowałam na Kasię

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też na Kasię.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtkę odebrałam,może coś tam z nią wykombinuje xd szczerze mnie żadna stylizacja nie zachwyciła,w każdej coś mi przeszkadza....ale oddam głos na propozycję Kasi

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia, chociaz kurcze wywalilabym ta kurtke z tej stylowki xd haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się między Bartkiem i Kasią, ale jednak to Tlen wygrała dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie stylizacja Beatki wygrywa; zrobiła coś innego. Bałabym się połączyć taką sukienkę ze spodniami tego typu. Całość jest totalnym sztosem. Ten look jest dla mnie ogromną inspiracją. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych trzech stylizacji nie podoba mi się tylko stylizacja Beaty. Stylizacje Bartka i Kasi są miłe dla oczu :D Zagłosowałam na stylizację Bartka :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dylemat między Bartkiem a Kasią. Co do ostatniej stylizacji - jakoś nie mogę się przekonać do tej kurtki trzymanej w dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadna stylizacja mnie dzisiaj nie powaliła... W stylizacji Bartka nie rozumiem tej nerki i jej koloru, u Kasi bolą mnie wzory, a propozycja Beaty to totalnie nie mój klimat :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna ta kurteczka :) głos oddaję na Bartka
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  19. moim zdaniem stylizacja Bartka wypadła tym razem najlepiej, oczywiście głos na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja Bartka jest najlepsza z całego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie wygrywa FunOpler, stylka Tlen też jest bardzo ładna, natomiast Beata trochę za bardzo disco...

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto odebrać kurtkę, bo jest ładna i jeszcze za darmoszkę :)
    Stylizacja Bartka jest najładniejsza,gdy tylko zakryje się twarz doll ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama kurtka mi się nie podoba, dziwnie leży, taki worek z jakimś nadrukiem, który też niespecjalnie przypadł mi do gustu, dlatego też, żadna stylizacja nie zachwyciła mnie całkowicie, lecz jeśli chodzi o Wasze propozycje, to głos oddaję na Kasię, i to nie przez wykorzystanie kurtki, a połączenie bluzki z torebką! Fajny klimacik się stworzył dzięki kombinacji tych barw i motywu flagi UK na torebce, no sztosik!

    OdpowiedzUsuń
  24. tym razem beata, ale ten mullet jest okropny, pls, nie rozumiem obecnych trendów

    OdpowiedzUsuń
  25. Zadna ze stylizacji mnie nie powalila :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda ze stylizacji przykuła moją uwagę. Bartek jak zawsze odważnie, to lubię :) Tlen, genialny look, myślę że dla każdego. Beatka świetny outfit disco

    OdpowiedzUsuń