Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Tygodniówka

Zgadnijcie kto uregulował swój zegar biologiczny? Wstałem tak wcześnie rano już tyle zrobiłem, że będę cały dzień odpoczywać chyba. Może przygotuję jakąś loterię, idk. Na liście zrobiło się trochę czyściej, jeśli mogę to w taki sposób ująć. Chodzi o to, że dużo osób sumiennie komentowało i wszelkie zagrożenia itp. zniknęły! Z gorszych wiadomości - musiałem usunąć Kalosz4 z wiadomego powodu. Na listę nikogo nowego nie dopisałem, więc to na tyle :p

Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 30

Nagrody za miniony tydzień:
Czerwona bluzka - olao373
Spódnica - RockaRolla_
Czarna bluzka - Olunia400
Nerka - zAmIsA
Torebka - MadmoiaselleOla
Buty - WERRA.

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

18 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.

    Chciałbym mieć buty.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, ten biały płaszczyk by mnie usatysfakcjonował
    aguuniek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra jest tyle chetntych, ze jednak znow odpuszczam :P

      Usuń
  3. Chciałabym buty lub biały płaszcz, szal ten jest oki:D
    Marta32222 - zgłaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Interesuje mnie biały płaszczyk ;)

    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, interesuje mnie futerko, biały płaszcz lub szal.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo! Zgłaszam się, posiadam już torbę
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, chciałabym buty lub futerko. ~.^
    _Charmed_Girl_

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się cieszę z nerki! Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Witam się teraz tak... "oficjalnie", nie było mnie długi czas, nie zaglądałam, szkoła itd. Po mojej nieobecności widzę dużo się zmieniło i to na dobre, stylizacje jak zawsze zachwycają swoją oryginalnością, prostotą. Pozdrowionka kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :D Bardzo, bardzo bym chciała ten biały płaszczyk ♥ Ewentualnie szal lub butki :D

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :D
    Interesują mnie butki, szal lub biały płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Chciałabym biały płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, interesuje mnie tylko biały płaszcz. Biało-czarna marynarkę I torebkę już mam.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo za nagrodę, w tym tygodniu nic mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń