Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2018

Wyniki Roast'u

Hejka! Na początku chciałbym wszystkim podziękować za sam udział w Roaście/Dyskusji. Ja osobiście się świetnie bawiłem, mimo bycia celem Roastu z kilku komentarzy na prawdę nie mogłem przestać się śmiać. Oczywiście wielu komentarzy z "wrzutami" się nie pojawiło, ale było kilka i to na prawdę dobrych. Moim zdecydowanym faworytem był komentarz Girleweliny i to on wygrywa główną nagrodę. Mimo lekkich spięć w komentarzach uważam, że i tak zasługujesz na tą nagrodę, ponieważ czytając ten komentarz było czuć, że wiedziałeś o co chodzi. Zresztą, nie tylko mnie się ten komentarz najbardziej spodobał. Stwierdziłem, że wyróżnieniami nagrodzę, każdego kto chociaż spróbował wziąć udział. Pomysł przyjął się przeciętnie, więc chyba go odpuścimy i skupimy się na normalnych postach dyskusyjnych. Do następnego!


  • Nagrodę za najlepszy Roast w postaci 50sd otrzymuje: Girlewelina
  • Wyróżnienia w postaci 10sd otrzymują: ManiakPupili, sylwia5278, CherriesAndWine, Zamisa.

12 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę normalne posty dyskusyjne, nie lubię kogoś obrażać czy w żartach czy nie więc się cieszę z decyzji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, nie ma co szaleć z roastami :D

      Usuń
    2. Ja wgl nie wiedziałam o co chodzi jeśli mam być szczera XD gdy to się pojawiło to szukałam w google co to wgl jest - jakoś nie obiło mi się nigdy coś takiego o uszy ;p
      W każdym razie dzięki za wyróżnienie

      Usuń
    3. O, widzę że nie tylko ja mam takie zdanie :) Jak najbardziej się zgadzam.

      Usuń
  2. Mnie odrobinkę poniosło, ale mi się podobało. Chciałbym zostać gwiazdą roastu, pewnie pojawiłoby się wiele ciekawych wypowiedzi. Bardzo dziękuję za nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem co bym Ci napisała w roascie na Twoj temat xD

      Usuń
  3. Dziękuje bardzo, ja również jestem za powrotem do tradycyjnych postów dyskusyjnych :) Nie umiem się bawić w roasty

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio mi podpasował ten roast, więc cieszę się na powrót zwykłych postów dyskusyjnych

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie zdążyłam przeczytać przed usunięciem! Powtórka, żądam powtórki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten roast był jakiś taki na siłę i sztuczny. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń