Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Hejka! W dzisiejszym poście zajęliśmy się wystylizowaniem czarnych butów od adminów. Tym razem pracownicy strony postanowili podarować nam jako prezent czarne, obwinięte w koronkę buty z ostatniej kolekcji Fallen Angel. Buty możecie zakupić w tym sklepie za 13sd. Moim zdaniem są bardzo ładnie wykonane oraz mają bardzo modny ostatnio fason i do tego są w najbardziej uniwersalnym kolorze. Tak szczerze, to nie widzę w nich żadnej większej wady. Moim zdaniem każdy, kto ma status SS powinien je odebrać, chociażby ze względu na to, jak łatwo się z nimi współpracuje :-)

Nasze propozycje:
Paweł: Jako pierwszą do butów dodałem apaszkę i w sumie od tego zaczynałem stylizację. Do obecnych już dodatków dobrałem brązowy płaszczyk, a do niego torebkę w zbliżonym kolorze. Nie miałem pomysłu jak wypełnić stylizację, więc użyłem jednego z moich dawno zapisanych "pomysłów" na połączenie bluzki i skarpetek. Na sam koniec dorzuciłem spódnicę w wzór zbliżony do tego na skarpetkach. Jednym słowem nie wiedziałem co robię, jak zawsze zresztą.

Bartek: Chciałem te buty już dużo wcześniej kupić, ale jakoś nie miałem stardollarów. Bardzo podoba mi się ich wykonanie i fason. Wpierw dobrałem do nich błękitną sukienkę z falbankami. Następnie dobrałem do niej dwie czarne sukienki. Jedna jako baza, a druga jako wykończenie u dołu. Aby dodać błękitny kolor do stylizacji założyłem nerkę. Stylizacje wykończyłem dwoma kolczykami oraz skarpetkami kabaretkami. 

Kasia: Zrobiłam męską stylizację z babcinymi butami. Jako pierwsze dobrałam do nich spodnie. chciałam, żeby były do kostek; spodnie przerobiłam podwyższającym im stan. Druga była marynarka, krótka w kratkę, złote guziki, fajnie się to razem prezentuje. Po marynarce przyszła kolej na coś pod nią. Wybrałam rozchełstaną koszulę i koronkowy biustonosz. Nie szalałam z dodatkami, całość uzupełniłam jedynie kapeluszem i kuferkiem.

Michał: Bardzo lubię te buty, nawet tak bardzo, że sam je wcześniej kupiłem. Do stylizacji zainspirowały mnie ich falbanki/koronka(?). Ubrałem na doll białe body z przeskalowanymi ramionami, a na to prosty kombinezon z BASICS. Nie chciałem dodawać biżuterii, więc postanowiłem wykorzystać moją ulubioną czapkę, którą wzbogaciłem woalką  w kropki nawiązującą do butów. Do całości dołączył pasek, który ładnie podkreślił talię oraz prosta torebka z przeszyciami.

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

21 komentarzy:

  1. Mnie się te buty nie podobają, także wiedziałam, że będzie dosyć ciekawie.

    Ze stylizacji podoba mi się propozycja Bartka i Michała. Stylizacja Kasi, także bardzo ładna, ale te buty ją psują... Ogólnie mam ogromny dylemat kogo wybrać, ale zostanę chyba przy propozycji Bartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, mam poważny dylemat, bo jedyna stylizacja, która mi się nie spodobała to Pawła... Reszta jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia zdecydowanie :) Propozycja Michała jest niewiele gorsza, także gdybym miał dwa głosy, to oddałbym na niego. U Bartka w porządku, chociaż ta nerka mnie odstrasza. U Pawła nie jest źle, ale przy innych wypada nieco blado.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi te buty kompletnie się nie podobają,nie wiedziałam co teraz dostaniemy i odebrałam prezent,jak zobaczyłam że te buty to zaraz je wywaliłam...dla mnie one są brzydkie,odnoszę wrażenie że stopa przez nie wydaje się być wielka,jeszcze te spiczaste nosy - nie lubię tego....jeśli chodzi o stylizacje to w sumie nie wiem na kogo zagłosować,bo każdy sobie dobrze poradził i każda stylizacja ma w sobie to coś,ale chyba ostatecznie zagłosuję na propozycje Bartka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje trzymają poziom. W pierwszej podoba mi się użycie spódnicy z motywem panterki, chociaż jest w niej kilka rzeczy, które bym zmieniła, ale ogólnie nie wypada źle mimo braku entuzjazmu w tym, co napisał jej autor. W drugiej podoba mi się połączenie kolorów, chociaż nie jestem fanką tej nerki. Dwie ostatnie zdecydowanie są utrzymane w stylu, który lubię. Obie bardzo mi się podobają! W stylizacji Michała nakrycie głowy dodaje fajnego charakteru całości. Ostatecznie swój głos oddam na propozycję Kasi, podoba mi się połączenie meskiego kroju spodni z rozpietą koszulą, a dzięki dodatkom wygląda to bardzo elegancko. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja najmniej mi się podoba, w drugiej mi przeszkadza trochę nerka. Dwie ostatnie uwielbiam, szczególnie przedostatnią, ale obie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja tlen jest piękna. Podoba mi się też propozycja Bartka i I Michała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia, Michał, Kasia, Michał... I na kogo ja mam zagłosować, jak obie stylizacje podobają mi się równie mocno? xD Chyba po prostu zrobię wyliczankę xDD Ogólnie jak te butki weszły to miałam spory dylemat. Niby je chciałam, a zawsze miałam co innego do kupienia~ Więc tak zakup ich się odkładał i odkładał xD Bardzo się cieszę, że postanowili mi w końcu je dać w prezencie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Kasia!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy sobie poradzili z zadaniem, ale mnie najbardziej do gustu przypadła stylizacja Kasi i to na nią oddałam głos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To trudna decyzja, i to bardzo! Wszyscy poradziliście sobie dobrze, ale chyba najbardziej użeka mnie stylizacja Michała, mimo że wymieniłabym w niej torebkę - i to na nią oddaję swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty pokochałem i w tej chwili mam 2 pary:) Stylizacje są świetne, ale najlepsza jest 3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze trzy stylizacje mają elementy, które uwielbiam, ale mają też takie połączenia, których nienawidzę. Za to ostatnia stylizacja jest dla mnie perfekcyjna i to na nią zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie Kasia, świetna stylizacja. Co do butów są fajne, może kiedyś je kupię c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są świetne, Kasia i Michał najbardziej przypadli mi do gustu, ale nie umiem wybrać tej jedynej najlepszej

    OdpowiedzUsuń
  16. głos na Michała, chociaż każda stylizacja ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są fajne!
    Wszystkie looki mi się podobają, ale najbardziej mi się spodobała propozycja Michała!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się stylizacja tlen, potem MajkaStar1999. Pozostałe stylizacje są średnie. Uważam, że są lekko przekombinowane ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są boskie! Moje serce jednak całkowicie skradł jak zawsze Michał :)

    OdpowiedzUsuń