Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Witam! Znowu piszę posta o 3 w nocy (wolności po maturze trwajcie w nieskończoność) więc jeśli post będzie napisany bez ładu i składu to już wiecie dlaczego. W tym tygodniu admini podarowali nam złotą opaskę z ostatniej kolekcji Epiphany, którą można tam kupić za 20sd lub 18sd ze zniżką dla Royalty. Opaska jest inspirowana Valentino i o ile mnie pamięć nie myli to wydaje mi się, że identyczną opaskę można było kupić za bodajże 15sd w Tingeling Halloween Couture rok temu :v Jeśli komuś nie odpowiada to, że prezent trafia do Salonu Piękności to na bazaarze pewnie znajdzie kopię owego prezentu w podobnej cenie, która trafi do Apartamentu. Moim zdaniem jest ładnie wykonana, ale to zdecydowanie jeden z tych itemków jednorazowego użytku. 

Nasze outfity:
Paweł: Próbowałem użyć tego prezentu na wszystkie możliwe sposoby - pasek, bransoletka, choker, ozdoba na bucie. Potem wpadłem na pomysł zrobienia z niego obrazku na bluzce. Stylizację rozpocząłem od sukienki, która w mojej propozycji robi za spódniczkę - do niej dodałem buty i automatycznie pojawiła się nerka, która fajnie oddziela dół sukienki od jej góry. Na sam koniec musiałem poszukać zwykłą bluzkę o takiej długości, żeby nie wystawała za nerkę - na sam koniec dopasowałem prezent do szerokości topu.

Kasia: Nie zaszalałam, w banalny sposób zrobiłam z opaski pasek pod który to założyłam jeszcze jeden (wąż do węża ^^). Nowa kolekcja LE zmieniła koncepcję mojej stylizacji, bo dzięki niej pojawiła się ta bluzka, która z paskami stała się bazą mojego outfitu. Spódnica - tego potrzebowała moja baza i dosyć szybko trafiłam na te frędzelki, które świetnie wkomponowały się w całość. Myślałam, że będę miała mega problem z butami. Ale nie! Chyba ze 150 mi pasowało (przesadzam, ale duuuużo wyciągnęłam z szafy i byłam na tak) i w ostateczności wybrałam seledynowe (pasują do nitek z gorsetu bluzki!). Całość wieńczy kuferek z cytrynami. No i country, wyszło mi country.

Ankieta:

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

24 komentarze:

  1. Zakochałem się w stylizacji Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uplooad- Super! Pomysł zrobienia z tej opaski nadruku jest świetny.
    Tlen- zaniemówiłem, Bosko!
    A mi się ten prezent podoba i pewnie często będę go używać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tlen ma super stylizację, ale te buty są tutaj okropne, a w pierwszej nie pasuje mi biały top.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wygrała Kasia - stylizacja jest spektakularna, wszystkie elementy pasują idealnie, akcent z seledynowym butami jest według mnie świetny.
    W stylizacji Pawła wymieniłabym bluzkę na coś bardziej eleganckiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem głosuję na Pawła. U Kasi strasznie zraziły mnie te buty i zepsuły mi odbiór całej stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są świetne :) Ostatecznie zagłosuję chyba na Kasię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba pomysły na opaskę mi się podobają i obie stylizacje są piękne (gdyby zasłonić te buty w drugiej ;P). Mimo tych butów, to właśnie stylizacja Kasi mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odebrałam opaskę, ale pewnie jej nigdy nie użyjęXD
    Stylizacja żadna mi się jakoś nie upodobała w 100%. Ale zagłosuję na Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Pawła kompletnie mi się nie podoba, Kasi jest świetna, ale zmieniłabym buty i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje ciekawie wykorzystują opaskę. Ostatecznie mój głos wędruje na drugą propozycję

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie Kasia, świetne wykorzystanie opaski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na Pawła, stylizacja którą zaprezentowała nam Kasia jest dla mnie jedną wielką tragedią. Nic mi się tam nie podoba, nawet żadne pojedyncze połączenie

    OdpowiedzUsuń
  13. buty w stylizacji Kasi są złe :x ogólnie opaska mi się nie podoba,ale i tak nie mam SS,więc nie ubolewam xd jeśli chodzi o stylizacje to tym razem mój głos leci do Pawła :) bardzo fajny pomysł z tymi wężami na koszulce :) choć myślę,że czarny top lepiej by tu pasował

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na Pawła, chociaż to był ciężki wybór. W obu stylizacjach jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje są fenomenalne. Wybór był ciężki jednak mój głos oddaje na Pawła, u Kasi bardzo nie pdooba mi się wybór butów

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie stylizacje są super, może i ,,banalne zastosowanie jako pasek", ale bardzo ładnie :)
    Niestety jeszcze bardziej spodobała mi się stylizacja Pawła - i to na niego oddałam głos

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje serce skradła stylizacja Pawła!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje uważam za udane, w każdej opaska z wężem świetnie wkomponowała się w całość. Ostatecznie głos oddaję na drugą propozycję, w której, moim zdaniem, połączenie bluzki z paskami wygląda fenomenalnie, choć przyznaję, że buty oraz torebka nie do końca przekonują mnie w tej stylizacji, ALE z drugiej strony, bardzo podoba mi się to, że Kasia zwróciła uwagę na takie detale, jak zielone niteczki przy bluzce do których właśnie dopasowała buty.

    OdpowiedzUsuń
  19. obie mi sie podobaja, ale zaglosuje na kasie bo bardziej moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardziej podoba mi się stylizacja Kasi; i nawet nie rażą mnie te buty, których nie znoszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze mnie śmieszyło wydawanie tych samych rzeczy po raz drugi i jeszcze robiąc je mnie zdatne do użytku. głos na tlen, bardzo ładna i spójna stylka, a użycie wzorów i kolorystyki jest bardzo spójne.

    OdpowiedzUsuń
  22. obie bardzo dobre stylizacje, mam dylemat :')

    OdpowiedzUsuń