Obserwatorzy

sobota, 23 czerwca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Hejka! W tym tygodniu admini po raz kolejny dali nam szansę na napisanie tego postu poprzez podarowanie nam ponownie czegoś do ubrania. Tym razem prezentem została torebka z ostatniej kolekcji Bonjour Bizou, która jest wciąż dostępna w tym sklepie za 10/11sd. Osobiście jestem wielkim fanem tej torby, ma ciekawy nadruk w przyjemnych i letnich kolorkach. Poza tym czcionka tekstu w połączeniu z tym takim wyciszonym żółtym daje mi nieziemski klimat lat 70. Myślę, że warto ją odebrać, ale decyzja jak zawsze należy do Was.

Nasze outfity:
Paweł: Do torby od razu dodałem golf (ah ta ograniczona wizja lat 70s) i wstępnie do nich dopasowałem różowe dzwony z wzorkiem kwiatów, ale brzydko to razem wyglądało więc zamieniłem spodnie na żółtą sukienkę. W tym momencie brakowało mi czegoś różowego, aby pasowało do tła za napisem na torbie więc szukałem dodatków o podobnym odcieniu różowego. Najbardziej pasowały te okrągłe okulary z ostatniej dostawy PnL. Na sam koniec dobrałem srebrne dodatki w postaci butów i paska, który zasłania niezręczne zagięcie na sukience.

Monika: Zazwyczaj nie sięgam po takie torebki na Stardoll, dlatego też dzisiejsza stylizacja jest w trochę innym stylu niż zwykle. Bazę stworzyłam z zalegających w szafie żółtych legginsów i bikini. Przykryłam trochę te elementy transparentnym kompletem i dodałam proste, czarne botki. Całość wydała mi się trochę „festiwalowa”, więc dorzuciłam duże kolczyki i ozdoby na twarz.

Ankieta:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Druga mi się bardzo podoba, cudowna jest! Pierwsza też ładna, ale brakuje tego "czegoś".
    Ogólnie nie lubię takich torebek ani na stardoll, ani w życiu realnym, więc jej nie kupię :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Natusia wymiata, urocze są te ozdoby na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie żadna tym razem nie przekonała. Są okej, i to tyle :p

    OdpowiedzUsuń
  4. torebkę odebrałam,choć wątpie że jej kiedykolwiek użyję...jeśli chodzi o stylizacje to stylizacja Moniki niby ładna,ale te buty kompletnie tu nie pasują,widziałabym tu jakieś sandałki na obcasie czy choćby na koturnie,stylizacja Pawła jest zwykła,prosta i to do niego leci mój głos

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wygląda ta torebka tak źle jak myślałam, że będzie. Stylizacje są ok, druga zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Uplooad jest zaje*ista xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Druga jest świetna, ale nie pasuje mi w niej właśnie... ta torebka xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie zdecydowanie wygrywa Paweł, stylizacja jest po prostu przyjemna, może ze względu na swoje nieskomplikowanie. W stylizacji Moniki nie podoba mi się żółty kolor przykryty tym czarnym materiałem, według mnie nie wyglada to zbyt korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacja są świetne, ale stylka Moniki bardziej do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos oddaję na drugą stylizację, pomysł na spodnie mnie kupił.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja Moniki jest świetna! To na nią oddaję głos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie są bardzo fajne, ale głosuję na Monikę

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz mniej mi się podoba stylizacja Pawła (co nie znaczy, że jest zła). Moniki jest totalnie super :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Paweł, czuję ten klimat lat 70 i bardzo mi się on podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. obie takie dość przeciętne, u Moniki podoba mi się pomysł na spodnie, ale chyba jednak głos na Pawła

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dylemat... Obie stylizacje są prześliczne, tym razem wstrzymam się od głosu :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. No i mam problem z oddaniem głosu. Chyba się wstrzymam tym razem;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem obydwie stylizacje trzymają poziom i sama nie wiem na którą oddać głoś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje, ale bardziej podoba mi się ta Moniki

    OdpowiedzUsuń
  20. Numer 1 jest dla mnie numerem 1 :>

    OdpowiedzUsuń
  21. gdyby jeszcze głosowanie było otwarte, to głos poleciałby na uplooada, bo miła i prosta stylka, bardzo fajna. btw, skąd jest ta kieca?

    OdpowiedzUsuń