Obserwatorzy

piątek, 11 września 2015

I see things that nobody else sees

Bluza - Cheap Monday | Koszula - Special Offer | Szorty - HotBuys Weekly | Torba - Evil Panda | Okulary - Royalty | Bransoletka (DIY) - Special Offer | Buty - Denim&Supply Ralph Lauren

Otwierasz i czytasz na własną odpowiedzialność
Czy tylko ja tam takie zboczenie/uprzedzenia/coś nie tak z głową, że przez miniaturę filmiku na YT lub jakimkolwiek "typowym" zdjęciem jakiegoś artysty od razu zakładam, że jego muzyka mi się nie spodoba przez ich wygląd? Znowu mi się to powtórzyło i tego nienawidzę C'nie, na pewno kilka osób kojarzy Melanie Martinez no i ja ją jakoś właśnie "z twarzy" kojarzyłem i zawsze jak ją widziałem to myślałem ugh jakiś k-pop czy coś  Tak się składa, że laska ma serio dobrą muzykę i ja ją mogłem już znać, jarać się nią rok temu nawet, ale nie, bo ja wiem lepiej już po miniaturce na YT  Straciłem rok życia bez tej genialnej muzyki  Tak samo miałem z Mariną, nie chciałem jej słuchać, bo znałem ją z How to be a Heartbreaker i z tego, ze słynne 3 serca shun ją lubiły A tak w ogóle, to jak u Was w szkole? U mnie tragedia

4 komentarze:

  1. U mnie masakra.. Rygor. Tyle mam do powiedzenia na ten temat, i jeszcze te testy. .
    Stylizacja mi się średnio podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cieszę się jeszcze końcówką wakacji ;)
    Stylizacja nie najgorsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam buty (nie wiem jak to zrobiłam), wymieniłabym je :P

      Usuń
  3. Hahah :D Ja chyba jestem bardziej dziwna, bo wcale nie słucham muzyki. Jedynie sama śpiewam, co znam na pamięć, a tak to nawet zapomniałam co to słuchawki :DD Stylka nawet fajna, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń